januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ik heb even advies nodig.. ben 7 dagen overtijd... heb een test gedaan en die was negatief...
    wanneer moet ik nu weer een test doen???
    xxxx

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hmm das niet fijn die onzekerheid zeg!
    Ik moet morgen ongi worden, ben benieuwd want ik twijfel ook of het soms niet toch raak zal zijn....:)

Ik zou gewoon 2 daagjes later nog een test doen. Als die weer negatief is misschien contact opnemen met dokter?? Als jij je zorgen maakt zou ik dit zeker doen.

Is je cyclus gelijk altijd, of schommelt het steeds....?

3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @mandii: nou dit is onze 2e ronde. maar bij de 1e ronde was mn cyclus eigenlijk perfect.. precies 28 dagen...
    ben mezelf op dit moment helemaal gek aan het maken door te kijken op leuke sites enzo....pfff
    xxx

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nemo, ik zal het overmorgen nog een keer proberen en anders toch even langs je huisarts .

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Ook ik zit op het wachtbankje :p.
    Was gister al giga in de stress aangezien mijn temp ineens een flinke daling had op 5dpo, maar hij was vanmorgen weer netje 0,3 graden gestegen :D.
    Hmmm, had alleen vanmorgen dat ik mijn koffie niet lekker vond, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Dus we zitten een vol spanning te wachten.

Hoe is het met de rest??

p.s. Zou Alice al getrouwd zijn???

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Meiduhnnnn... oeeeehhh ik vind t niet meer leuk zeg!
    Ik moet morgen als t goed is ongi worden... maar heb rare buikpijn die ik niet ken... geen rug pijn terwijlik dat altijd samen heb gehad voordat ik ongi werd. Ik heb altijd alleen pijn aan rug/buik een uurtje voordat ik ong. ongesteld word.... en dan 2 dagen ernaaaaa.... Nu dus nu al 2 daagjes echt een vreemde buikpijn, en misselijk gevoel.

Maar nu al 3 testen verder en nog steeds geen posi test... dus het zal vast niet zo zijn maar toch blijf ik hopen
    :)
    Net dacht ik dat ik ongi wrd want voelde vanalles vochtig achtig
    (sorry voor details hihi) maar was allemaal slijm??????! Jullie een idee?

Zucht...

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mandy ik zit in hetzelfde schuitje. Zoooo herkenbaar wat je zegt.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb je zelfde klachten ook? Heb je zelf het idee dat je zwanger zou kunnen zijn?

Lastig he, je lichaam als je zwanger wilt raken

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Mandi en HappieMarie: Hey lotgenoten,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en niets dat op een menstruatie wijst. Ik wijd het aan ontpillen aangezien ik behalve de ontrekkingsbloeding nog niet ongesteld ben geweest na het stoppen met de pil.

Gisteravond had ik een paar speldenknopjes bloed (helder rood) op mijn toiletpapiertje, maar ik denk niet dat dit iets betekent. Nu heb ik ongelofelijke spierpijn in mijn liezen, maar dat komt denk ik van het skiën vorige week en omdat ik veel gelopen heb op mijn werk.

Anyway, niets wijst op een aankomende menstruatie en niet op een zwangerschap. Ik heb eergisteren en gisteren negatief getest. Wanneer ik een week overtijd ben doe ik nog een test.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmm..begin toch echt wel vaag het vermoeden te krijgen dat ik zwanger ben ;) Heb zo verschrikkelijk last van mijn onderbuik, de hele tijd steekjes en als ik denk het is even over en ik ga lopen of zitten dan krijg ik meteen een steek. Heb een beetje wittige/slijmerige afscheiding en tepels zijn gevoelig...is dat herkenbaar bij jullie?

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Spannend Pindakoek.

Ik had ook meer witte en wat draderige afscheiding. Inmiddels is dat wel over. Geen positieve test gehad dus het zal niets zeggen. De steekjes die jij omschrijft heb ik niet gehad en ook geen gevoelige borsten/tepels. Wie weet is het raak voor jou. Ik hoop het voor je!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    steekjes en slijm herken ik.... veel plassen heb ik er extra bij...
    mijn borsten geen last daaro denk ik ook niet dat ik zwanger ben.

13. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Af en toe denk ik dat ik ongi wordt. Gek gevoel in mijn onderbuik. Verder misselijk met vlagen en van sommige geuren ga ik over mijn nek. Idd ook slijmerige witte afscheiding. Tevens super moe. Normaal toen ik de pil nog skikte had ik dat niet was ik alleen een beetje chagie. Ohja en ik die een mord voor chocomel en erwtensoep. Ik heb net de kv 2v5 gekocht maar durf niet want wie weet is dit nu ontpillen. Whaaaaah word er gek van en probeer t niet te worden.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha Happy Marie, lekkere combinatie chocomel en erwtensoep :p Ben ook moe..had vandaag een heeelle lange vergadering en kon echt wel in slaap vallen. Ik ben niet misselijk, paar dagen geleden wel..toen kwam het met vlagen. Succes met testen..ik zou niet kunnen wachten hoor ;)

15. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @happymarie: succes met testen!!! laat het ons wel ff weten he?!

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net kv2v5 gedaan, helaas negatief. Mijn nod is morgen pas, dus ik probeer t morgen n vrijdag even met ochtendurine. Alhoewel ik niet weet of t nog wat uit zal maken. Zou ie morgen opeens wel positief kunnen zijn? Naja ik moet maar even afwachten.

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zolang er geen bloed is is er niks aan de hand toch :)

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Pffff, wordt momenteel helemaal gek van mezelf.
    Heb giga last van buikkrampen. Dacht vanmorgen dat het over was,
    maar nu is het er ineens weer en ook niet echt zachtzinnig.
    Wil mijn mannetje er niet mee lastig vallen dus vandaar dat ik hier even kom klagen :)

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Remmar, zie dat we rond dezelfde datum onze NOD krijgen. Heb dezelfde klachten als jou..!
    @ HappyMarie, spannend laat je het wel snel weten morgenochtend als je hebt getest :D
    @ Rosa Canina, thx ik hoop het ook ;)

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , ik heb hier ook last gehad van ongi krampen , leuk dat jullie hetzelfde lopen kunnen jullie ook tegelijk testen ;) :p

Deel Deze Pagina