kan je een dag voor je nod negatief testen en een dag na je nod (bijv. 's ochtends) wel positief testen? Door telkens te testen maak ik mezelf gek. Daar komt bij dat ik van urine opvangen over mijn nek ga en dan met dat pipetje aan de slag oh my goddddd tis voor t goede doel maar die geur.... Ik weet dat mijn moeder van mij pas na 3 maanden positief testte (zelfs de dokter testte nega), maar ja dat is wel dik 27 jaar geleden. Daarnaast was mijn moeder het eerste half jaar gewoon ongesteld. Verschilt dat per mens of kan ik net zoiets als mijn moeder bij mij had hebben?? Hebben wij overigens een zelfde soort zwangerschap als onze moeders van ons hebben of kan dat toch anders zijn. ohhh ik heb zoveel vragen dat ik er gek van wordt.
Bij elk mens is de zwangerschap anders. Net zoals bij dezelfde mensen iedere zwangerschap anders is. Het wil dus niet zeggen dat jij dezelfde klachten als je moeder gaat hebben. Het kan een dag voor je NOD of op je NOD negatief testen en later positief. Laatst las ik een topic waar iemand 9 dagen na NOD pas positief testte. Ik hoop op een zwangerschap voor je!
oh mensen.. ik word hier echt helemaal gek!!!! nog steeds overtijd......maar helemaal geen klachten.... pffffff xxxxxxxxx
nee ben nog niet bij de HA geweest, wil het toch nog even een paar dagen geven... voel me gewoon niet zwanger.. enigste wat ik heb, is dat ik heel emotioneel ben.... ook boos... boos op mijn nega test.. waarom nou niet................. ik ga zaterdag nog x testen.. is het dn nog nega dan ga ik op mn eerst volgende vrije dag naar HA...
Nemo, dat heb je met hormonen je raakt er boos over maar er is niks aan te doen, hoop echt voor je dat je snel meer weet . ProudMamaa, Welkom hier
Jeetje, wat veel mensen waar de ongesteldheid maar niet doorzet. Wat spannend! Snap dat het vervelend is, maar misschien is het goed nieuws, en hebben jullie over een paar dagen een positieve test. Ik duim in ieder geval voor jullie!
hier vandaag weer nega test.... en nog niet ongi! Maar heb n voorgevoel dat als t gaat gebeuren het vandaag gebeurd.... Ik kan het jullie pas na 19.00 uur laten weten gezien ik de hele dag moet werken! Pittig dagje denk ik met die misselijkheid hihi... en ook wel moeilijk met al die kleine schatjes om me heen, dan blijf ik er denk ik maar aan denken!!! Jullie horen van mij! Liefs
succes iedereen. Ik heb hier zere borsten en ongi krampen, terwijl mijn ei nog niet eens is geweest. Erg vreemd. Dat ontpillen ben ik toch wel zo zat. pfff. Wie heeft dit ook?
hoi meiden, veel gebabbeld hier. ik heb zoveel mogelijk even gelezen. ik wens iedereen die nog gaat testen heel veel succes. bij mij was pas op mijn NOD de test positief, en had eigenlijk ook geen klachten meer, en dan nog vrij lichtjes. heb toen cb digitaal gedaan en die zei duidelijk zwanger. vanmorgen vk gebeld, 9 april intake gesprek. groetjes en succes allemaal
hai hai dames ben er ook weer eventjes,we kunnen dit topic wel omtoveren naar het kwaaltjes topichaha,heb van de week mijn eisprong gehad,en heb nu toch zere boops:x,veel pijnlijker dan de vorige keer. Ik heb niet alles terug gelezen,wie van jullie mag er bijna testen? en wie komt er bij mij op het wachtbankje. Ik ga even eten maken,mijn lover komt met een half uurtje thuis . Lekker spaghettie met championnensausje. tot vanavond!
Miranda , daar heb je inderdaad gelijk met het omtoveren Misschien is het nu wel een goed teken van je zere (.)(.). Ik mag pas over 5 dagen testen dus ben nog aan het wachten op het wachtbankje Pas op hoor als me vriend het hoort wat je gaat eten dan zegt hij maak ook maar voor mij Tot vanavond en eetsmakelijk
Heey hoi hoi @ carlo ik heb 31 maart mijn intake. vind het heel spannend. Ik voel ook niks. Laat je wel horen hoe het was bij jou.
spannend een eerste intake bij de vk, echt super leuk en bijzonder. het kwaaltjestopic, goed plan nog steeds geen ongi te bekennen en gisteren ook nega test. Sinds dinsdag de hele tijd al die ongi achtige krampen alleen geen bloed, wel slijm maar zeker niet rood of rose, gewoon helderwittigslijmerig. De krampen zijn niet relaxt, doen zeer en komen echt met vlagen, net als de misselijkheid. Sinds vandaag heb ik er ook hoofdpijn bij en ben ik super moe. Naja moet gewoon wachten, maar ik heb liever dat het doorzet en dat ik zsm van die kwaaltjes af ben, dan dit, tenzij ik natuurlijk een posi test in handen ga hebben dan weet ik waar het aan ligt. Als ie nega is wil ik natuurlijk zsm opnieuw kunnen beginnen. Maar ja tot die tijd, gelukkig is het weekend en heb ik afleiding, dat helpt wel. ander vraagje, hoeveel hcg meet kv 2v5. ik heb die in huis, maar net ook maar een cb 4 dagen van te voren digital gehaald, maar weet niet of die al minder meet. naja we zien wel.
Happy , de kruidvat test pakt de HCG bij 25 mIU/ml . De minste wat je kan hebben is 10mIU/ml (HCG). Maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat die het direct aangeeft het kan zeg maar ook zo zijn dat de kruidvat hem eerder pakt dan de ander .
Haaij! Begin januari heb ik me aangemeld op dit topic, heb niet veel gepost, wel veel gelezen, maar ik kan verhuizen naar het forum ZWANGER!!! Ben nu 4 weken zwanger, super spannend allemaal! Beetje last van misselijkheid en licht in mn hoofd en onwijs moe. Maar oh zo dolgelukkig! Allemaal veel succes met alles wat nog gaat komen!!! Liefs Dot!
@dotje24 jij ook gefeliciteerd natuurlijk, goed nieuws hoor! wat ik me trouwens af zat te vragen: donderdag 18 februari flink steken gehad in zij en daarna beetje bloed verloren, ik dacht dus mijn ei. Vorige week vrijdagavond heeeeeee klein beetje bloed verloren, maar duurde echt maar een paar uurtjes, ik dacht dus innesteling. Nu nog steeds niet ongesteld, maar wel sinds dinsdag ongi achtige krampen. zou vrijdag die avond mijn ongi zijn geweest dat hij deze keer maar heel kort duurde? oh ik zeg dat ik me niet druk maak maar ik ben er toch wel mee bezig hoor.Ik ga maar es wat anders doen effe wat anders aan mijn kop hebben lijkt me een goed plan