januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Dotje, gefeliciteerd meid en geniet lekker van je zwangerschap!

Haha kwaaltjes topic lijkt me een goed plan ;) Vandaag geen steken/krampen gehad, ik heb wel zere tepels, mijn haar gisteren gewassen maar nu al vet (las ergens dat dat ook een symptoon zou zijn??) en ben best wel moe. Had een hele drukke dag vandaag en op een gegeven moment moest ik opletten dat ik ook nog wat ging zeggen en niet enkel zat te staren. Gisterenavond zat ik in de auto en opeens kreeg ik een soort krampen..wat lijkt (beetje vies verhaal sorry) of je flink moet poepen, alleen hoefde ik dat dus niet. Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb vandaag getest met kv 2v5, helaas negatief. Kan nog positief worden natuurlijk...moet nog een paar dagen op de wachtbank plaatsnemen....maar was zo super nieuwsgierig!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Jou verhaalt klinkt als mijn verhaal!
    Ik denk ook elke keer dat ik ongi ben door krampen in me buik maar dan is het helder wit slijm.... ken ik ook niet!

En indd ook die krampen, ik heb hoofdpijn en sinds vandaag licht in me hoofD! had het vandaag heeel vaak ineens erg warm, en misselijk met vlagen en de hele dag door een honger gevoel terwijl ik net gegeten had.... dit blijf de hele tijd sinds vandaag is dat warm hebben en licht in mijn hoofd erbij gekomen....

ik wil indd ook OF posi test (JAAA JAA JAAA!!:D) OF ongi maar niet dit.... pfff zelfs mijn vriend smst me steeds vaker... die doet alsof het hem niks doet maar ik weet wel beter....

Collega merkte vandaag zelfs op dat ik wel zwanger leek door de klacgten die ik door de dag heen noemde dus moet nog op gaan letten ook hihi....

vanmorgen test weer nega,,, zucht!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Mandi, spannend zeg! Herken je wat van mijn verhaal??

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb niet heel zere tepels, soms even bv met slapen (ik slaap altijd op mijn buik....) mijn vriend ziet nog niks anders aan mijn boops zegt hij....!

Mijn haar is wel ns vaker snel vet, helaas:x
    Dus daar kan ik het niet aan herkennen denk ik, zou ind wel zo kunnen zijn!

Spannend he!

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

GEFELICITEERD MEIS

Pff wat gaat dat allemaal hard iedereen raakt alweer zwanger :D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi inderdaad kim!! nu wij allemaal nog :):) hopen dat we snel allemaal kunnen verhuizen.

hier weer lekker aan het klussen hihi hopen dat het deze ronde lukt. gisteren vriendlief al gezegd dat we om de dag moeten gaan klussen en hij vond het natuurlijk geen probleem mits het niet te laat werd hihihihihi.

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi, als hij het niet wilt gewoon verleiden ;)

Ik heb hier geen ongi krampen meer gehad . :D

Dus ik hoop dat alles goed gaat .

Moet jullie wel iets bekennen , ik heb op dag 4 na me eisprong helder rood bloed gehad:$

Dus ik was in paniek want er zat een klein rond dingetje aan me wc papiertje (sorry voor de details:))

Maar heb er voor de rest geen last meer van gehad .

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zoo anders was gtst ff spannend!!

PFff en nu ben ik nog misselijker... hihi!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    gtst volg ik echt al jaren niet meer. ;)

@Dotje: Van harte met je zwangerschap. Geniet ervan!

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, je weet niet wat je mist in gtst :p

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nee indd niet hahhaa.... jeetje he heel andere wending ineens;)

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    @kim,heb nog een hele pan over hoor ;),en het heeft heerlijk gesmaakt haha.
    @dotje: VAN HARTE GEFELICITEERD,zou je een beetje van je gelukshormoontjes naar ons willen sturen ;).
    wat hebben die mannen van ons een goede tijd zeg,heb de laatste maanden nog nooit zoveel geklust haha:D.(bedoel eigenlijk 'extra' geklust).

ik moet zeggen dat er in deze ronde niet meer zo mee bezig ben als de eerste ronde,ik heb het van me afgezet en denk,zie wel wanneer het komt.
    alleen als ik dan weer van iemand hoor dat ze weer zwanger is,is het wel weer een stempel hoor :),maar ik gun het ze natuurlijk van harte!
    ach zit ook nog maar in de tweede ronde en mag er nog niks over zeggen natuurlijk.
    ik ga even een programma kijken wat ik heb opgenomen,tusendoor houd ik alles wel bij ;)

fijna avond allemaal!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi... ik zit ook nog maar in mijn 2e ronde....
    maar toch al 2 dagen overtijd.... hoop dat het ons al gegeven word... heb heel veel kwaaltjes... maar toch verwacht ik nog steeds elk moment een ongsteldheid... pfff zo spannend en slopend dit!

nega test al 4x!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Miranda, me vriend zegt stuur het maar op hahaha , hij wilt zelfs zijn adres geven:$

Hahahah hij bedoelde het als een grapje ;)

Ik zit ook pas in de 2 de ronde ach ik denk maar zo we zijn net pas begonnen , en onze tijd komt ook . :)

Pff meiden ik heb er goed over nagedacht mocht ik deze ronde niet zwanger , dan ga ik langs de HA ivm me geheugenverlies .

Ik wordt zelf al gek van me soms weet ik gewoon niet eens meer wat ik zeg maar die middag heb gegeten:$

Dus het kan gewoon niet langer zo , vertel echt letterlijk alles dubbel:)

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dotje gefeliciteerd!

Naomi, was die kinderkamer nog wat? Ik ben ook steeds aan het rondkijken, pfff hoop dat het snel mooi weer wordt, dan kan ik die gaan opruimen om mn gedachten te verzetten!!

Ik voel nog steeds niets, dat is ook wel vervelend..:(

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Helaas.... ik ben ongi geworden vannacht...
    voelde het helemaal aankomen!

MAAR nu weten we eindelijk wel waar we aan toe zijn en kunnen we verder met een nieuwe ronde!!!

Alleen moet eerst die misselijkheid dan nog verdwijnen..... want die is er nog steeds:(

Dus ik ga maar ns even mijn banner aanpassen!

MAMS87: En weet jij al iets meer? Spannend allemaal he! Ik mag nu "gelukkig" of "helaas" weer even van het wacht bankje af...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi Kim,
    Dat lijkt me indd erg vervelend, merken andere het ook op?
    Of alleen jijzelf?

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Mandii, balen zeg :(

Nee iedereen merkt het op aan me .

Ik denk dat ik ook ongi ga worden of er moet morgen een wonder gebeuren dat me temp omhoog gaat .
    Want hij is nu langzaam aan naar beneden aan het gaan :(

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Helaas Mandii, maar je kunt in ieder geval weer verder. Daar zou ik persoonlijk al heel blij mee zijn.

Wat vervelend voor je Kim dat je steeds dingen vergeet. Ik heb het ook wel eens, maar dat is dan meestal maar voor een dagje. Hoop dat het niets ernstigs is.

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, hoe is het met jou dan , heb je nog getest ?

Daarom is het ook nog even afwachten of ik zwanger ben of niet dan kan ik het gaan overleggen , ze zeggen dat het van stress komt .

En aangezien ik meestal één stresskip ben :D

Maar hoop zelf ook dat het niet ernstig is .

Deel Deze Pagina