@ Miranda, we hadden het bijna niet beter kunnen hebben. Het was zoo romantisch en zoo mooi en leuk!! We hebben ook nog een huskytocht gemaakt, ook erg leuk. Al ben ik toch wel een beetje blij dat ik nu weer thuis ben met manlief en de honden en de kat En dat ik weer aan zwangerschappen kan gaan denken Enne, mijn borsten doen ook echt met de dag meer zeer. Maar gelukkig nog niet zo erg als in de vorige ronde.... Ze lijken ook echt een maat groter en zijn helemaal opgebold. Manlief vindt het in ieder geval wel mooi
Nemo, GEFELICITEERD!! Wat gaaf, en zo snel! Naomi, ook gefeliciteerd! Hoe heb je hem gevraagd? Super zeg. Alice, fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Welkom terug, weer gezellig verder kletsen! Hier rustig, heb vandaag gewerkt en zit nu te wachten op mn ouders, we gaan met zn allen ergens eten. Nog een paar dagen en dan mag ik ook testen. Voel nog steeds niets..
Ik heb ongeveer een week geleden pijn links in mijn lies gehad. Bovendien ging dit gepaard met steekjes/krampen in mijn onderbuik. Van de week in de avond straalde de onderbuikpijn uit naar mijn vagina..kon even niet meer zo goed lopen van de pijn..is dit normaal of herkenbaar voor jullie? Ik heb verder last van gevoelige tepels, haar dat sneller vet wordt en wat meer honger. Ik moet nog een paar dagen wachten voordat ik kan testen. Wat denken jullie?
@ Pindakoek, dat met die steekjes en dat naar beneden toe uitstralen dat had ik ook. Maakte me er eerst wat zorgen over, maar nu ben ik er wat meer aan gewend ofzo. Bukken lukt me nog steeds niet goed, dan zitten mijn buik en borsten in de weg. Honger had ik de vorige keer wel. Maar mijn haar is denk ik eerder droog dan vet.....mijn huid is wel vetter....en ikzelf ook wel een beetje, maar dat ben ik altijd wel wat op het einde van de oude en het begin van de nieuwe cyclus
heej lucindalice, ik zie dat je weer terug bent!! allebei bijna testen..spannend..gister kon ik het niet laten en hij was natuurlijk(nog) nega..mischien di of wo meer geluk. Ik las dat je het erg naar je zin hebt gehad..goed zo!
Hi Niki, spannend he? Jammer dat je test negatief was, maar goed, er is nog geen bloed...dusse wie weet wel wat later weer positief!! Dus even afwachten.... Voor mijn gevoel is het deze ronde nog niet raak. Ik ga ook nog niet over 3 dagen testen als ik mijn ongi nog niet heb. Maar gewoon rustig even afwachten tot aan het volgende weekend denk ik....
ik vrees dat ik dat niet kan volhouden maargoed we zien wel haha..maar ik denk ook dat het niet raak is..kan het alleen maar positief uitvallen..tuurlijk is het jammer maar ga er niet om huilen ofzo denk ik. heb opzich wel wat symptomen maarjah je maakt jezelf vaak gek..
Ik weet nog niet hoe ik me ga voelen als ik negatief test. Misschien nu nog niet zo erg, omdat ik me relatief 'slecht' heb gedragen op vakantie. Maar als het langer dan een half jaar duurt, dan denk ik dat ik toch wel heel verdrietig en zenuwachtig ga worden.....
dat denk ik ook wel..nu zullen velen denken och een half jaartje..mensen die al 2 jaar bezig (bijvoorbeeld). maar dit is nu onze derde ronde en als ik idd met een half jaar nog niet zwanger ben zal ik wel gefrustreerd zijn..en willen weten waarom..ik ben jong,mijn vriend ook,hij drinkt amper en ik helemaal weinig,we roken beide niet...etc..je gaat al snel denken..waarom lukt het niet..
@ alice: welkom terug gefeliciteerd met je huwelijk nu is het echt hihi. wat gaaf een huskysleetocht!! spannend er zijn er een paar die bijna mogen testen!!!! ik heb bijna me ei, we klussen nu al een week om de dag hihi vanavond weer we gaan mn ouders zo vertellen dat we dit jaar nog gaan trouwen! mn schoonouders weten het al en reageerde heel blij en verrast haha. voor diegene die wilde weten hoe ik mijn vriend gevraagd heb: ik had gewoon een heel klein verhaaltje geschreven en daarbij een romantische en uitgebreide lunch gemaakt. ik had het briefje bij zijn bord gelegd hij wist het al gelijk hihi en natuurlijk gelijk JA. we hadden al besloten dat we dit jaar wilde trouwen maar ik vond dat het nog officieel gevraagd moest worden en ach het is een keer wat anders dan wanneer je vriend jou vraagt. hij had er al wel aan gedacht maar wist niet goed hoe en wanneer vandaar.
@ Naomi, bijzonder hoor, dat jij hem hebt gevraagd! Je hebt het ook erg leuk gedaan!!! Heb je al een idee over hoe jullie willen trouwen? Mijn vriend en ik hadden vorig jaar ook besloten om te trouwen, maar hij vroeg me maar steeds niet 'officieel' daar werd ik echt kriegelig van. Een half jaar later kwam hij pas over de brug, toen we 'zomaar opeens' naar Rome gingen. Daar heeft hij me gevraagd, wel pas voorbij de helft van de vakantie, dus ik dacht echt even dat hij het niet meer zou vragen, haha en nu zijn we alweer getrouwd
hihi ja dat gaat snel he. mn vriend zei net dat hij me wilde vragen op vakantie maar dat is pas in juni hihi. en dan in augustus willen trouwen dat gaat dan niet meer had hij niet over nagedacht haha mannen he. wij willen gewoon heel kleinschalig en zo goedkoop mogelijk trouwen. mss dat we de gratis dag pakken en dan receptie ergens met wat hapjes en dergelijke en dan lekker uit eten mn ons familie. geen feest dus aangezien we beide geen feestbeeste zijn. ik wil ook geen echte trouwjurk maar een dure normale jurk die ik vaker aan kan. kans dat ik zwanger ben is groot maar ach dat zien we dan wel weer.
leuk hoor naomi, wij hebben ook wel trouwplannen maar wil ook eerst gevraagd worden en dat komt wel goed dat weet ik zeker..ik heb ook niet zoiets van het moet perse voor een kind..we zien wel wat zich als eerste aandiend...ik hoop een baby..want trouwen heb je wel zelf in de hand..
Naomi , dat heb je leuk gedaan zeg !! Als ik wil trouwen lijkt het me leuk om met een dikke buik te trouwen (dikke buik van zwangerschap) heb namelijk zelf al een aardige buik Ik zie het al helemaal voor me met hoe je het hebt gedaan
@Alice: Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk!! Zo te lezen hebben jullie een hele mooie week gehad. @Noami: Jullie ook gefeliciteerd!! Sorry, als ik nog iemand ben vergeten te feliciteren. Ik vergeet vandaag nogal veel dingen. Ik lees nog even hier wat op het forum en duik lekker op tijd mijn bedje in. Ben vandaag ook giga moe en op van de zenuwen voor komende dagen. Pffff, was het maar het einde van deze week, dan heb ik tenminste ook wat meer duidelijkheid. Tot nu toe doet mijn temp kaartje het netjes, maar toch heb ik zo mijn twijfels wat hij aankomende dagen gaat doen.
@ Remmar, vergeetachtigheid....hoort dat niet bij zwangerschappen? Zou tof zijn meid!! @ Naomi, klinkt leuk hoe jullie het trouwen willen doen. Klinkt deels zoals bij mij. Wij hadden het ook heel kleinschalig gehouden en een jurk....die had ik ook niet, dat kon gewoon niet binnen was het ook maar -5 graden.... Ik ben heel erg benieuwd wat jullie precieze datum wordt!! Pfff...heb net van ellende mijn BH uit moeten doen, hij lijkt echt een maat te klein! Ze doen echt steeds meer zeer....en er komt ook wat vocht uit, het is maar een klein drupje en kleurloos, maar het zat er echt....hoort dat ook bij ontpillen/ongi worden
haha ik heb anderhalf uur geleden ook mijn bh uitgedaan..zat voor geen meter... en ik voel me sinds een week zo opgeblazen na het eten..ik eet juist minder dan normaal..maar heb het gevoel dat ik een koe op heb!
@ Niki, dat opgeblazen heb ik ook. Bukken gaat moeilijk nu...maar goed, dat hoort bij mij wel bij ongi worden eigenlijk.... Nu maar eens lekker slapen, heb de hele dag achter de pc gezeten om te studeren. Zo ben je op huwelijksreis en voordat je het weet begint het echte leven weer. Maar goed, hoe eerder ik slaap, hoe eerder het morgen is en ik alweer op dag 30 in de cyclus zit.....NOD komt dichterbij. Weltrusten allemaal!