slaap lekker...ik heb ook echt een dikke buik ervan terwijl ik normaal echt platter dan plat ben bij mn buik..
ik hoop zo...maar ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt.. ik ga slaapjes doen lieve toekomstige mama's...x
Hoi meiden,,, En hoe gaat het deze morgen... ik had ook heel veel kwaaaltjes,,, maar ben zaterdag ongi geworden helaas... dus hopelijk in ronde 3 raak! Zou mooiste verjaardagscadeau ooit zijn! maar ga er maar niet vanuit,,,, Niki meis, jij al getest? Zal duimen voor jullie!!! Spannend allemaal he, niet goed voor een mens soms dat zwanger wordne he hihi.... Ik heb vandaag n druk dagje dus zal niet veel aanwezig zijn,,, Fijne dag vandaag,,, Kussiieeessss
goedemorgen meiden, bedankt voor jullie felicitaties!!! als we de datum geprikt hebben krijgen jullie die te weten zal waarschijnlijk augustus/september worden, want ik wil wel goed weer mn ouders en broertjes vond het erg leuk!!!! al kon mn jongste broertje (17) het niet geloven en dacht dat we een grapje maakte haha nee het is toch echt echt hoor na 5 minuten drong het toch wel door, en hij wil graag de taart maken voor ons @niki: spannend jij mag bijna testen!!!! samen met nog een aantal meiden volgens mij. @alice: een drupje vocht?? dat kan een teken kunnen zijn van een zwangerschap, ik heb geen idee of het ook bij ongi kan horen!
Welkom terug Alice, Wat fijn dat je zo'n mooi huwelijk hebt gehad. Gaaf hoor! @Naomi: Gefeliciteerd met jullie verloving. Origineel om hem zelf te vragen. Ik begin steeds meer te denken dat ik misschien wel een cyclus oversla. (zit nu op dag 42) Nog steeds geen tekenen van menstruatie namelijk. Helaas kan ik niet meer doen dan afwachten en hopen dat ik zo snel mogelijk ongesteld word.
goedemorgen dames! hoe staat het met de kwaaltjes haha. Ik ben vanochtend niet goed opgestaan,heb een weeig gevoel in mijn maag,en heb het gevoel de hele dag wel kunnen slapen. Ben licht in mijn hoofd en heb nergens zin aan,kortom een goed begin van de dag . Maar ja,verstand op nul en doorgaan,heb tenslotte nog een kleintje die naar de psz moet,er moeten boodschappen gedaan worden,en het huis is toe aan een beurt,en nog een hele bult strijkwas 8), elke dag hetzelfde ritueel. Ik ga me eigen maar eens klaarmaken,m'n gezicht plamuren en met de fohn door de haren,want als ik zo de deur uitga haha. liefs
Goeiemorgen, Na bijna een weekje afwezig te zijn geweest door griep ben ik er weer.. Nou ik ben gister eindelijk ongesteld geworden.. heb nu best een lange cyclus.. Maar goed we gaan er gewoon weer voor deze maand.. Mag iemand nog testen vandaag?
Goeie morgen, Hier alles nog steeds rustig en temp is stabiel op 37,1. Verder wel opgeblazen borsten en een beetje misselijk gevoel. Koffie smaakt nog steeds niet lekker. Pfff nog een paar daagjes wachten. Zou vandaag even op de koffie bij mijn ouders gaan, maar staat lange file op A2 en bij mijn ouders ligt sneeuw. :x Dus dat gaan we maar niet doen. Dus ook ik ga vandaag maar weer poetsen, strijken, enz.
Goedemorgen meiden! Leuk dat er weer zoveel gekletst wordt, kan ik het lekker bijlezen. Ik krijg nu wel een beetje last van mn borsten, lijkt of ze een beetje onder spanning staan, verder nog nergens last van. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik bijna ongesteld moet worden, zit nu op dag 28, dus in principe kan het ieder moment komen. Bleegh! Hier ligt er ook een hoop strijkgoed te wachten, moet colleges voorbereiden en naar mn paardje. Heb nergens zin in!
Goedemiddag, Vandaag is me temp weer iets omhoog gegaan 0,1 , maar begin nu wel een beetje last van me buik te krijgen Hoe is het met de rest Nog iemand positief getest
Ik test maar niet meer. Waarschijnlijk duurt het gewoon een tijd voor mijn eigen cyclus weer op gang komt. Heb even een aantal verhalen van andere meiden gelezen die met de Diane pil waren gestopt. Dat je temp omhoog gaat is voor jou wel een goed teken toch? En de last van je buik kan ook nog twee kanten op gaan. Ik hoop natuurlijk de kant van de zwangerschap.
Rosa, ik heb femodeem geslikt als pil Ik ken die andere niet eens Maar ik hoop inderdaad dat het van iets anders is , het was namelijk maar 1 flinke steek . Hoop voor je dat je ook snel duidelijkheid hebt .
Hi ladies! @Naomi, wat een ontzettend schattige en lieve reactie van je broertje! Enne, mag hij de taart gaan maken? @T84, balen dat je cyclus zo lang is geworden.... @Rosa, ik heb even niet meegekregen of je wel of niet getest hebt. Wel ontzettend vervelend dat je al op dag 42 zit. Voordat ik Microgynon 30 gebruikte heb ik ook de Diane geslikt. Bij mij was het ontpillen daarvan ook vrij heftig, maar meer in de zin van dat het een half jaar heeft geduurd voordat er ook maar iets van een 'normale' bloeding kwam. Ik was toen helemaal niet met kinderen bezig en vond het toen wel prima dat ik af en toe maar een drupje had. Maar nu jij zegt dat jij ook de Diane slikte kwam dit even bij me terug, dat het herstel bij mij ook zeer traag was.... Hopelijk komt het gauw de goede kant op! Of ben je misschien toch over tijd! Ik denk dat ik overmorgen gewoon ongi ga worden, ik heb hetzelfde riedeltje als vorige ronde, maar dan minder heftig en een iets langere cyclus. Vandaag had ik wat lichte vlekjes in mijn inlegkruisje, dus morgen zal het wel donkerder worden en dan de woensdag vast de rode duiveltjes.....Niet raak dus deze ronde, maar dat is misschien ook beter voor mijn gemoedsrust i.v.m de sauna en zo die ik gedaan heb. Nu even de ongi-start afwachten en dan maar positief ronde 3 in!
Hoi Alice, Ik had al meerdere verhalen gelezen van mensen die met de Diane gestopt zijn. Bij hen duurde het ook vrij lang voor ze ongesteld werden. Het enige dat ik kan doen is afwachten helaas. Ik ga ook niet steeds testen aangezien ik zeker weet dat het van ontpillen is. Jammer dat het bij jou niet raak is deze keer, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Alleen daar al zou ik zó ontzettend blij mee zijn.
@ Rosa, dikke knuffel voor jou!!! Het is echt even rot dat je zo moet afwachten inderdaad, niet leuk, ik leef met je mee!! Hopelijk herstelt je lichaam wel zo spoedig mogelijk zodat je snel met goede moed verder kunt, wie weet is het wel eerder dan je denkt!! Ik ben ook blij dat mijn cyclus wellicht toch regelmatig is, dat geeft wel wat hoop. Ik heb vanochtend voor het eerst getemperatuurd. Nu alleen nog goed uitzoeken hoe het werkt, maar ik hou de waardes alvast goed bij, dan kan ik in ieder geval een kaartje maken