januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

AFSPRAKEN

Nod Lijst

9 maart: niki86 (3)
    10 maart: lucindalice (2)
    11 maart: remmar1982 (2)
    12 maart: Sstephanie1 (2)
    14 maart: pindakoek
    25 maart: Naomi12 (2)

26 maart: Nijnonijntje (3)
    2 april : Mandii1987
    10 april : Kim1990 (3)

Heb naomi even toegevoegd.

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Had ik ook al gedaan :D

3. nijnonijntje

O haha sorry meid :D

4. nijnonijntje

Trouwens mijn NOD is een gokje ivm lange cyclus vorige maand.
    Maar goed. We zien het wel.
    Wel lastig om dan te weten of ik straks wel of niet overtijd ben.
    Ben er deze maand door drukte niet mee bezig. We laten eht spontaan gebeuren. En volgende maand pak ik de boel wel weer op.

Trouwens Niki en Lucindalice.....
    Hoever zijn zij? Zijn daar al berichten van?
    Las gisteren ergens dat Lucindalice al een ongi volede aankomen?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi bedankt meiden!!!!! veel ronde 2 zie ik :)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Balen Mandi en Kim! Volgende ronde hebben meer geluk! Duim voor jullie.

Ik vind het goed hoor, het aantal rondes erachter. Kunnen we dat een beetje in de gaten houden.
    Ik dacht net te voelen dat ik ongi werd, helemaal in de stress naar de wc, was het niet zo. Zat ik daar met een hart dat als een gek bonkte.:) Ik hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn, want die stress is echt vreselijk!:x

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat lekker trouwens Naomi, dat je afgevallen bent! Doe je goed, zo vlak voor de zomer.

8. nijnonijntje

Ow ja dat kan ik me voorstellen.
    Weetje als het je even te veel wordt raad ik jullie echt een maandje zoals ik te doen.
    Ik ben zo relaxed haha. Heel raar. Kan ik weer lekker opladen voor de komende maanden hihi. Maar kan me ook wel voorstellen dat je dat juist heel lastig vind. Is het ook wel een beetje.
    En tuurlijk ik hoop ook dat iedereen snel zwanger is. De stress eromheen is al niet goed en al helemaal niet fijn.:x

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    @NAOMI: hoe heb je dat gedaan meid? Super knap!
    Ik wil dat ook, maar ben gaan sporten (nou ja wii active maar behoorlijk pittig hahah zweet me dood.... doe t nu al 2 weken 5 dagen in de week, is een 30 dagen programma, en heb ingesteld dat ik elke dag 150 calorieen eraf wil sporten)

Maar er komt steeds wat aan ipv ervan af:(
    Nou ben ik niet heel dik, maar ik zit niet lekker in me vel als ik me buikje zie:(

Tips???
    SOnja bakkeren kan ik wel goed, maar 1/2 maanden erna is t er al weer aan vaak:x

Terwijl ik nooit alcohol drink, rook, zoetsappen drink, koolzuur dranken drink ik hoog uit 2 glazen in de week.... snoepen en chips enzo geven we weinig om dus gebeurd alleen in het weekend een bakje chips ofzo.... dus waar t vandaan komt???
    Want ik ben echt geen goede eter... (3x per dag kleine porties, meer kan er echt niet in 2x tussendoortje.)

OOh en meiden, wete jullie of ik mijn naam nog kan veranderen, en zo ja waar dan?? Want ik vind het een beetje te veel van mezelf... gezien er veel in mijn omgeving nu zwanger raken/zijn ben ik bang dat iemand me herkend misschien, en we willen dit geheimpje nog even voor ons samen houden hihi.....

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ik weet dus niet hoe ik het gedaan heb ;)
    ik ben wat meer groente en fruit gaan eten. sporten doe ik 2 keer per week, maar verder beweeg ik giga veel. loop en fiets altijd de hele dag hahahaha.

ik ben ook niet extreem dik hoor ;) 87 kilo en 1.73 dus het valt nog mee. alleen die heupen en bovenbenen grrrrrrrrr!!! verder heb ik dikke kuiten van het paardrijden hihi.

ik hoop dat ik het vol kan houden zo:)

of je je naam nog kan veranderen weet ik niet. om de reden die jij noemt heb ik gelijk een verzonnen naam genomen, naomi is niet mn echte naam dus :p

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    nijnonijntje: ik ben nog steeds niet ongi..en voel ook niks aankomen..

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja had ik indd ook moeten doen,, hihi....
    uhmz... tjah ik ben 77 bij lengte van 1.74,, valt mee, maar als ik terug kijk na half jaartje geleden toen woog ik 73.5 en dat vond ik stuk fijner!!! Het gaat meteen bij mijn buikje zitten:(
    Mijn vriend vind me nog heeel mooi.... maar ik kan t niet geloven hihi... zie alleen maar vetrolletjes hihi....

Ik heb met hem afgesproken dat na een toekomstige bevalling (hopelijk al heeeeeel snel:)) ik naar een dieetiste ga om wat meer af te vallen en dingen te leren.

dussss jaaaa..... en ach ik voeeel heeeeel erg goed dat het sporten wel werkt hihi... SPIERPIJN ELKE KEER:$

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Al wel getest:(
    Sorry als je dat al vermeld hebt eerder, want ik heb niet alles van vandaag/gister kunnne onthouden.:)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja ik probeer er nu nog wat af te krijgen zodat het straks minder hoeft.

ik baal er nog steeds van dat ik met de pil ben begonnen jaren geleden. want nadat ik met de pil ben begonnen ben ik 20 kg!!!! aangekomen in 1-2 jaar tijd!!!! echt heel veel, en ik krijg het er nu dus niet meer goed af.
    ik woog altijd ong. 60 kg wat was dat lekker zeg hihi.

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    mandii: ja gisterochtend..cb en kv 2v5. allebei negatief.maar ongi komt ook niet. heb wel wat symptomen maar tegenwoordig zijn die hetzelfde als wanneer je ongi wordt.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dat van die paardrijkuiten herken ik, en volgens mijn vader heb ik ook een paardenkont gekregen hahah!

Ik moet mezelf steeds bedwingen om niet naar het kruidvat te rennen om een test te halen, ik wil echt wachten tot na mijn NOD, maar het is zo spannend! Vrijdag moet ik al heel vroeg op de universiteit zijn, dus dan ga ik niet testen, en zaterdag en zondag moet ik om half 9 beginnen met werken, dus dan kan het ook niet. Als ik negatief test, heb ik lekker afleiding, dan kan ik er niet te lang over sippen, maar ik weet zeker dat als ik positief test, ik helemaal hyper ben, en dan lijkt het met niet erg leuk om meteen weg te moeten naar mn werk. Wat een problemen he!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Niki: wanneer ga je weer testen?

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    nu ff nog niet voorlopig na die 2 negatesten van gister..ik zal wel gewoon ongi worden in deze dagen..hoooop het niet.als ik dit weekend nog niet ongi en dan ga ik er weer eens een testje tegenaan gooien..

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    naomi123: Jeetje dat is heel veel erbij indd....
    das even wennen dan ineens denk ik of niet! Ik heb sinds 1 jaar een andere pil en ben in die tijd indd ruim 7 kilo aangekomen (was meer geweest als ik niet 2x sonja gedaan had denk ik.) Ik ben nu zo ontevreden over mijn buik! Loop vaak ongemerkt met de hand ervoo.r.... als ik nu zwanger ben kan ik eindelijk weer stralen en pronken met mijn buik hihi....

niki86: Ooh spannend zeg! Maar wat denk je zelf?
    Heb je die klachten zelf ook altijd met ongi worden of dat niet?

Sstephanie1: Heb je zelf het idee dat je zwanger zou kunnen zijn dan? Dat je zo de neiging hebt om daar heen te lopen?:)
    Spannend hoor!

20. nijnonijntje

Pff balen zeg. En dan ook nog geen posi test.
    Maar voel je al wel zwangerschapskwaaltjes dan? Of dat ook nog niet?

Deel Deze Pagina