Toch zwanger na ovu test kruidvat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waiting mommy, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden

Ik ben voor het eerst bezig met OVU testen om dat ik geen touw aan mijn cyclus kon vast knopen. Nou ben ik 6 mei begonnen met de testen en had ik een vage test streep. de dag erna twee dikke strepen en nu nog steeds twee strepen. Iklees slechte ervaringen met deze testen, maar ja ik had ze al in huis. Heb een beetje weeig gevoel in mijn buik en af en toe wat steekjes en kramp. We hebben vanaf 5 mei flink geklust. Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die zwanger zijn gewordenna de testen van de kruidvat. Zo hou ik een beetje hoop, want als die dingen iet betrrouwbaar zij wat heb je er dan aan:x. Ik hoop dat er ook positieve reacties bestaan. Ik heb zelf namelijk het voor gevoel dat het dit keer wel eens raak kon zijn, maar ja jullie weten het waarschijnlijk ook een lichaam kanje aardig voor de gek houden en wat duren die afwacht dagen altijd lang. Dit vind ik altijd de zwaarste periode. Maar ja ik hoop op wat reactie en duimmee voor meiden die in het zelfde schuitje zitten. Het is al ronde 7 voor ons.

Ps ikkrijg mijn banner er niet op........

2. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi waiting mommy,

Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je gister en vandaag 2 dikke strepen heb op je ovutest!!
    Dit houd dus in dat nu je eisprong komt, tussen 24-36 uur. Je kan dus nog niet zwanger zijn. ;) Helaas!

Succes en zou zeker vandaag nog even klussen.

3. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die steekjes en krampjes hebben waarschijnlijk ook met je eisprong te maken!! Heb daar zelf ook altijd last van.
    Ja wachten duurt lang meis, erg vervelend he!! Zelf zit ik ook weer op het wachtbankje.
    Hoe lang is jou cyclus?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je gisteren een positieve ovulatietest had, dan heb je binnen 24-48 u je eisprong. Dus dat zou vandaag-morgen zijn. De klachten die je hebt, komen zeer waarschijnlijk door je eisprong. Zwangerschapskwaaltjes kun je nu nog niet hebben, aangezien je eisprong misschien nog niet eens is geweest. Succes!

5. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het idee dat ik jou ken.....Corine D/K?

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja waarvan?? Vertel?

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Helaas hier ook slechte ervaringen met de KV ovulatietesten.. Bleven te lang positief, waardoor ik ook niet wist wanneer mijn eitje precies was.. Gewoon breed klussen is het beste, en volgende maand ander ovutesten gebruiken (bijvoorbeeld van Sensitest.nl). Maar het zou natuurlijk best kunnen dat je zwanger bent.. Maar dat is dan niet dankzij die test natuurlijk ;)

Succes!

8. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb ook geen positieve ervaring met de ovutesten van het kv. Wel 2 streepjes een paar dagen, maar de streepjes moesten exact dezelfde kleur zijn.....En dat zag je echt heel slecht :x

Deel Deze Pagina