Pijn bij het lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb al de hele dag pijn bij het lopen, rechtsonder in mijn buik. Alsof ik me eisprong heb. Kan dit gewoon bandenpijn zijn?

2. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee zoiets heb ik ook maar dan rechts en links van die rare steken maar wat het is ja dat weet ik ook niet dat vroeg ik me ook af ik hebt het alleen wanneer ik loop..

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik las net je post. Dat heb ik dus ook. Alleen bij het lopen en ik heb idd het gevoel meer ontlasting te moeten hebben alleen dat heb ik niet

4. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah ik heb dat ook maar ja ik denk dat het normaal is haha als we het allebei hebben :p ik heb het ook alleen als ik loop maar wel een stuk lopen niet na de wc ofzo dan heb ik nergens last van en wnnr ik loop krijg ik die steken ken je dat als je gedronken of gegete hebt en gaat rennen die steke die je in je zij krijgt maar dat dan daaronderin ergens

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik had het vandaag ook! Ik heb 4 uur stilgezeten bij de kapper en toen ik ging lopen kreeg ik mega steken in mijn buik. Maar ook midden in mijn buik, zowel rechts als links.
    Ik heb alleen niet het gevoel dat ik naar de wc moet.
    Vreemd, zou dit idd bandenpijn zijn? Het is mijn eerste zwangerschap dus ik zou het niet weten!

6. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is ook mijn eerste dus ik weet het ook allemaal niet maar ik heb de steken wel lager onderin boven mn V wel

7. Hier voelde bandenpijn als steken in mijn liezen.. had dan geen aandrang.

Meestal krijg je steken onderin je buik dus als het zo voelt zal het wel bandenpijn zijn of groeien van je bm!

8. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar meot je dan niet steken hebbe over de gehele dag? k heb het alleen als ik loop verder niet

9. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    Ik heb het ookk bij het lopen .volgens mij is het gewoon je zwaarder wordende bm die trekt aan je spieren ,alles beweegt natuurlijk met het lopen.....

Deel Deze Pagina