Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wen wat fijn dat alles goed is

en melmel, ook een jongen leuk hoor, er worden veel jongentjes geboren in januari

iris veel plezier en ben benieuwd of jullie een meisje of jongen krijgen

nog een week en dan mogen wij, dagen duren nu wel erg lang.

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Melmel en Wen heel veel dat het allemaal goed is!!
    En nog meer jongetjes wooohooo!

@Antares: Wat een droppie! Echt heel lief!

@Juju: Wauw, je ziet het verschil echt goed!

Ik voel de baby best vaak. Hij beweegt veel en ik heb de placenta aan de rugzijde. Ik voel 'm denk ik wel 10 tot 15x per dag. Maar ik heb ook gelezen dat je 'm pas vanaf week 26 ofzo elke dag moet voelen.
    Ook heb ik sinds vandaag melk (of vocht) uit mijn tepels!! Ik schrok een beetje, had opeens een nat plekje op mijn shirt :(! En toen ik kneep kwam er wat melk uit. Ik weet goed dat ik zwanger ben en toch vind ik het heel apart! Toch maar weer een bevestiging dat het echt is hihi!
    Ik ben trouwens weer terug bij af met het overgeven. Ik heb een paar goede dagen gehad maar ben sinds gisteren weer ziek.
    Tis vervelend maar er zijn ergere dingen.
    Ik vroeg mij trouwens af waar Mimi is? Is ze op vakantie? Ze reageerde eerst best vaak.

@Iris: Veel plezier!!!!

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Charpi wat knap dat je nog niets hebt gekocht. Ik heb zowat de hele uitzet al aangeschaft. haha De helft alleen nog niet in huis vanwege de levertijd.

4. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Poeh wat kletsen jullie veel!
    Maar gezellig, ik kan het alleen echt niet allemaal meer bijlezen.
    @Antares: heel veel lieve spamfotootjes. Wat een schatje!
    @Moosey: Vervelend dat je weer moet overgeven, maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.
    @shoppen: hadden afgesproken om pas na de 20-wekenecho te gaan shoppen, maar manlief heeft hier meer moeite mee dan ik :p. Na het werk wil hij dan weer naar de IKEA, dan naar babydump, babypark, etc. Heb ik geen problemen mee:D.
    @Jongetjes: Veel jongetjes hier! Wij moeten nog even geduld hebben, we gaan het pas in januari weten.
    @schopjes voelen: Leuk om te lezen dat jullie ze al voelen, hopelijk duurt het bij mij niet lang meer.
    @Buddy: Ik las iets over buddy's. Maar wat wordt daarmee (in onze context) bedoeld?

5. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Snel even een ego-berichtje over de 20-weken echo, want zit de rest van de dag gewoon op het werk (helaas :p ) Alles was helemaal goed. Uk werd fotomodel genoemd :D Heeft zich voorbeeldig gedragen en wat natuurlijk het belangrijste is: alles zag er helemaal goed uit. Ben helemaal blij. Ook leuk een USB-stickje meegekregen met een boel foto’s en zelfs een klein filmpje van beeb die probeert duim te zuigen maar nog niet zo goed kan mikken (duim in neus :D ) *smelt*

@leeuw: We willen niet weten wat het wordt, dus je zal nog tot januari geduld moeten hebben :p Echoscopiste heeft het natuurlijk wel gezien en zei dat ook daar alles in orde mee was, maar ik heb echt geen idee. Heb er ook niet echt op gelet (IrisBman wel, maar die zag niks :D )

6. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @IrisB: wat fijn, gefelciciteerd met de goede echo!
    En wat super dat USB-stickje. Wist je dat vantevoren? Ik hoorde dat ik een cd of dvd mee kan nemen, maar kan op de site van het diagnostisch centrum waar de echo is niets vinden.

@allemaal: konden jullie de 20 weken echo laten 'opnemen' op cd, dvd, usb, om thuis opnieuw te bekijken?

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Is niet echt standaard denk ik, maar sommigen doen het wel. Bij IrisBkind kon het niet of iig heeft niemand er wat van gezegd. Nu stond er in de verwijsbrief van VK dat je tegen betaling foto's op USB-stick kon laten zetten. Ze hadden de stickjes daar, was 5€ waarvan 1€ naar Kika ging. Vond het geen geld eigenlijk (nu ja, als het duurder was had ik het ook gedaan :p ). Zou gewoon even bellen als je het nergens kan vinden...

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwww geweldig IrisB dat de echo goed was.... en spannend zeg dat jullie het tot januari een verrassing laten zijn.... Hier kan ik haast niet wachten tot de echo om te weten te komen wat het wordt hihi.... nog 8 daagjes :)

9. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Geweldig IrisB, precies wat je wilt horen bij zo'n echo. Leuk zo'n stick, kun je nog honderd keer naar kijken voordat je je kleintje echt in je armen kunt houden:D.

10. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Ik ga er weer vandoor...

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Heel fijn Iris dat alles goed was! En leuk dat je de echo op een stickje hebt! Ben benieuwd of dat bij ons vrijdag ook is!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iris en Melmel van harte gefeliciteerd met de goede echo!!
    EN Melmel ook een jongetje:D
    Het gaat goed met onze mannen:D

13. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Joehoe!! :D We hebben een kamertje besteld! Half oktober krijgen we het mooiste kamertje van de wereld! In september maar beginnen met verven. Wie heeft het kamertje al af? Hebben jullie nog leuke fotootjes om inspiratie op te doen?

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    danielle even kijken bij babyuitzet en dan bij babykamers op dit forum. Daar staan heel veel foto's.

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    #235 leeuw86, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2015
    Antares, leuk die foto's

Moosey, vervelend zeg dat je je nog steeds niet lekker voelt

Iris, we moeten dus tot januari geduld hebben wat het is, knap van je dat je zoveel geduld hebt:)

Danielle, leuk dat je een kamertje hebt besteld:), alleen denk ik niet dat je de mooiste van de wereld hebt besteld, of je moet dezelfde hebben besteld als die van ons:p

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Melmel Gefeliciteerd met je goede echo en dat jullie een jongetje krijgen.

@IrisB Jij ook gefeliciteerd met je goede echo en jullie fotomodel. :D Knap hoor dat jullie het tot januari vol kunnen houden. ;)

@Maartje Bij ons kon het niet opgenomen ofzo worden aangezien het in het zkh was. Maar ze deed absoluut haar best om mooie plaatjes te maken, uk werkte alleen niet mee. ;) Heb er toch nog 4 mee gekregen. Ach 10 september gaan we in de herkansing. :p

@Antares Wat een droppie die kleine en wat is ze nu alweer groot zeg.

@Moosey Balen dat het overgeven weer terug is. :( Ik hoop dat het snel weer weg gaat.

@Charpi Knap dat je nog niets hebt kunnen kopen :$, heb al bijna de hele uitzet. :)

@ego Alles was weer goed bij de vk, wel weer veel in gewicht toegenomen maar wrs veel vocht. Heb formulieren meegekregen voor een suikertest met 24-28 weken, dus even een afspraak hiervoor maken. Ow ja, ze hebben nu ook de bevallingsdatum aangepast naar 30 december.

Fijne dag allemaal verder!

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Wen ik vind het van mezelf ook erg knap, maar wil alles een beetje aanpassen aan het geslacht, dus vandaar dat we wachten... en ik mag niet liegen we hebben al wel het kamertje besteld en de wandelwagen en box, maar de rest moeten we echt nog helemaal doen.... heb alleen een paar spulletjes gekregen maar zelf niets gekocht....

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier hetzelfde probleem hoor, om moedeloos van te worden af en toe. ;)

@all Mocht je nog afspraken hebben die nog niet op onze lijst staan, stuur dan even een pb naar mij, Danjay of IrisB, dan zet een van ons je er even bij. :) Link naar onze site: http://mamainjanuari.come2me.nl/

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wen ik zal je na donderdag mijn planning melden. Donderdag ochtend moet ik eerst heen voor controle dan hoor ik mijn volgende controles en wil ook meteen een pretecho plannen om de oma's ook een x te laten kijken ;)

Ik ben bezig een lodger shelter te kopen via marktplaats. Hij is nog nieuw. Hoop dat het lukt ;)

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ wen:ik ben bang dat ik miss ook wel beetje veel ben aangekomen? Althans ik weet niet wat normaal is bij een 1e zwangerschap tot nu toe...

Deel Deze Pagina