goeienavond meiden, Nadat moosey mij een pb stuurde hoe het was.. Ben ik toch even nieuwsgierig gaan kijken hier. hihi en ik zie dat het clubje al wat kleiner geworden is, dus wil graag weer proberen te reageren,als jullie dat goed en leuk vinden? Ik merk aan mezelf dat ik me niet goed voel als ik te lang achter de laptop zit dus daarom ben ik afgehaakt. Ik heb dit hele tweede topic gelezen, niet alles onthouden,maar wil het graag weer bijhouden vanaf hier. Wat een hoop jongentjes zeg bij de mama meiden.. ons kamertje hebben we bijna leeg, Nu nog nieuwe kozijnen, muur plaatsen, verven en dan spullen erin, heb wel al een ledikant en commode overgekocht..o ja e een mutsy waar we en duo seat op gaan doen gekocht. Dit is de commode incl. mijn zoon die verstopertje speelde hihi
haha mimi handig zo'n commode als verstopplek! @ moosey ik heb dus ook maar via marktplaats een lodger besteld. Vind het alleen wel spannend of het pakket aankomt. Blijft toch een beetje vreemd dat marktplaats. Heb er zelf ook veel verkocht hoor. Maar dan weet ik van mezelf dat ik het ook echt OPSTUUR. Dat is nu nog maar de vraag Nou ja... heb de lodger shelter chocolat besteld Daarnaast ben ik nog in onderhandeling over een wrapper. Voor 30 euro: nieuw. Een vrouw bij ons in de buurt handelt er in, kwam ik achter. Ben benieuwd hoe zij aan nieuwe wrappers komt voor dat bedrag.
antares, wat een schatje! melmel, gefeliciteerd met de echo en met een zoon! irisbb, fijn dat alles goed was! wen, frustrerend he. het leek een tijdje beter te gaan, maar helaas mimi, leuke foto van je zoontje in de commode!
@mimi: is die bunker nu veel groter dan de wrapper of heb ik dat mis. Bij de bunker heb je toch een binnen en een buitenzak. ? Ik twijfel nog een beetje welke ik zal aanschaffen
@Mimi Welkom terug! Tuurlijk vinden we dat goed en gezellig. Trouwens leuke foto. @Marije Zoooo da's een koopje, een nieuwe wrapper voor 30 euries. Ik ben erg benieuwd. En zie je afspraken wel voorbij komen. @Lauwie Ja echt wel frustrerend, ging hier ook even beter maar nu weer terug bij af. Maakt ook echt niet uit hoe laat ik naar bed ga. Maar ja, tis voor een goed doel zeggen ze he?
wen, dat klopt! en er zijn ergere kwalen! leeuw, de wrapper is bedoeld als inwikkeldeken (op schoot of in de wandelwagen) en als speelkleed. Er zitten geen gaten in, dus niet te gebruiken in de maxi cosi/buggy. De bunker ken ik niet maar die is volgens mij vooral praktisch in de maxi cosi/ buggy en minder als inwikkeldeken/ speelkleed.
@Melmel: Gefeliciteerd meis met een goede 20 weken echo en met een ZOONTJE Ik kan niet wachten tot ik mijn 20 weken echo heb gehad joh hihihi
dank jullie wel dames, voor het welkom en de complimenten over de foto... Bunker is inderdaad niet zozeer bedoeld als speeldeken en heeft een binnen en buiten deken, die je dus ook los van elkaar kan gebruikn er zitten gaten in voor in maxi cosi of kinderwagen. En hij is inderdaad groter als een wrapper. Kan ook als voetenzak gebruikt worden voor echt groot kindje, dan zitten ze zeg maar op het gedeelte wat bij baby's over het hoofdje gaat. in maxi cosi: http://autokreslini.lv/images/Lodger%20bunker%20ar%20beebi.JPG (bunker is hier dubbel geslagen onder kindjes billen, hij is veel langer) in kinderwagen: http://www.drobcekovia.sk/obr/shop/56_1.jpg Wrapper is echt om een baby in te wrappen, als doek en/of als speeldeken. Vind ik in de praktijk minder praktisch omdat het inned. in de meeste huizen warm genoeg is en een gewone deken net zo makkelijk speelt en goedkoper is. Als je een baby warm wilt hebben ga je eigenlijk altijd naar buiten en het ligt 3 a 7 maanden in de reiswieg dan kan je een wrapper gebruiken, daarna moet het in de gordels en kan je hem niet meer gebruiken. http://www.oogappel.be/admin/uploads/02e32dcfcade5e883ffdba5c2dbf74fd-oogappel-web-lobl-sfeer.jpg Shelter is met een gesp, deze heeft ook de gaten voor de maxi cosi/ kinderwagen en kan je om je heen doen en dan als draag zak gebruiken. Hier kunnen ze minder lang in al de bunker, is ook wat kleiner, maar kan dus ook als draagdoek gebruikt worden. I.v.m met rug kan ik dit toch niet en daarom hebben wij een bunker.http://www.babytrader.eu/shop/images/lodger/lodger_shelter/shelter1.jpg
mimi, het hangt er idd vanaf wat je veel gebruikt. begrijp dat een bunker voor jou praktischer is. wij gaan zelden met de auto/ maxi cosi en bij de buggy zit een voetenzak. ik wil vooral graag iets waarbij hij straks warm in de kinderwagen ligt in de winter/ het voorjaar. dat ik niet aan het klooien ben met jasjes en dat als ie nog ligt te slapen als ik terugkom van wandelen, dat ik m niet wakker hoef te maken, maar dat ie binnen in een open geklapte wrapper verder kan slapen. voor ons is dus de wrapper handiger.
ja inderdaad dan is een wrapper handiger, ik woon in en dorp met 101 huizen (echt waar) en dichtbijzijnde winkel is 5 km. Hier is alleen een kroeg/verzamelgebouw/terras eigenlijk alles in 1, een haventje, een manege en dat was het. Dus ik zal vaak de auto nodig hebben en dan met colin evt. naast de zapp met maxi cosi of voorin de duo, dan gaat de kleine in het babynestje van de duo, of maxi cosi in winkelwagen, dus voor mij is dat weer handiger. en nu moet ik echt naar bed.. morgen ochtend naar de osteopaat.. mijn broertje (15 Jaar) komt oppassen.met andere zwangere zus als achterban op 400 meter afstand van hier.
Kom weer eens langswaaien, ben al veel te lang niet geweest... @Wen, MelMel en IrisB: gefeliciteerd met jullie goede echo's! @Marije: Mijn zoontje is erg beweeglijk (en dan druk ik me voorzichtig uit), dus wij gebruikten vrijwel meteen een slaapzakje. Bij de Hema heb je hele kleintjes, die vond ik superfijn. Verder hadden wij ook 1 setje lakens voor in bed, 1 voor in de was en 1 voor in de kast. @Cynnie: dat klinkt vervelend zeg. Hopelijk helpt de prednisonkuur. Over kopen en kamertjes: ik heb eigenlijk alleen nog maar twee lieve kleine blauwe rompertjes gekocht. Verder wachten we tot na de 20-wekenecho. En daar moeten we nog een paar weken op wachten, want we gaan eerst op vakantie. Moet me dus ook meteen weer afmelden voor de komende tijd .
Hardstikke bedankt voor alle felicitatie,s ! Ik lees nog steeds alles mee hoor meiden , ik reageer alleen niet zo vaak ...
Emme: ik was inderdaad ook al bij de hema aan het kijken .Maar daar hadden ze bij ons nu alleen maar van die grote dikke winterslaapzakken met grote gaten en helaas ook alleen nog maar in de grote maten. Kleintjes waren al uitverkocht. Maar ik zal nog eens binnen lopen en vragen naar kleinere. Mimi thanks voor de duidelijke uitleg ik denk dat ik dan naast die lodger shelter (ze doet hem vandaag op de post, jippie) Nog een wrapper koop.
Er waren hier toch nog een paar meiden die een maxicosi mura 4 hebben besteld bij de babydump? Ze hebben daar natuurlijk de laagste prijs garantie tot aan de bevalling. Nu kreeg ik vandaag mijn rekening binnen en kon ik even overzichtelijk bekijken wat alles kostte. Nu ben ik even gaan googlen en op de eerste pagina van babypark staat de mura NU al goedkoper. Maar 4 wieler voor 80 goedkoper wandelwagenbak voor 30 goedkoper voetenzak 5 euro goedkoper. (alleen dan zonder maxicosi, maar dat is volgens mij gewoon iets dat we erbuiten moeten zien, dat is service van de babydump toch?) Wat zal ik doen. Moet ik dit NU al opsturen zodat ik dat geld niet hoef te betalen. Of moet ik wachten tot januari tot er nog misschien goedkopere aanbiedingen zijn? Of zou ik dan als nog iets kunnen indienen. Haha klinkt misschien beetje zielig, maar ik vind het een hoop geld en iedere 100 euro kan ik weer voor iets anders gebruiken. Ik zie nu dus al een verschil van 135 euro. Misschien dus wel een tip voor andere meiden die de bak ook besteld hebben.
Jeetje Marije dat scheelt inderdaad een hoop. Als ik jou was zou ik gewoon eens contact opnemen met de babydump om te vragen wat de voorwaarden zijn van die laagste prijsgarantie (als het goed is heb je ook een garantiebewijs gekregen waar dit op staat?). Wij hebben onze kinderwagen, een Joolz Day ook bij Babydump besteld, maar was daar tot nu toe nog steeds goekoper dan ergens anders. Ik weet niet of je de maxi cosi mee moet tellen in het bedrag ... Wij hebben dat wel gedaan, en nog steeds was babydump toen goedkoper dan het kopen van de wagen en maxi cosi samen bij een andere winkel.
ben ze idd maar gaan bellen....heb nu al een half uur de lambada aan de lijn. Maar geen telefoniste. Grrr....schiet niet op
Lauwie en Mimi, bedankt voor jullie uitleg, alleen kom ik er niet echt uit. we willen hem gebruiken voor in de maxi-cosi maar ook voor in de wandelwagenbak, dus dan zou ik er 2 moeten kopen? dat vind ik iets te gek worden8) misschien nog een tip? Emme, veel plezier op vakantie Marije als je nu al zo'n verschil ziet zou ik er nu al achteraan gaan, ze geven niet voor niets een laagste prijs garantie Zondag ben ik jarig, fam vraagt wat ik wil hebben, maar ik kan niks anders verzinnen dan babyspullen (is ook heel leuk) maar ik kom eingelijk niet verder dan: slaapzakjes kapstokjes kleding slabbertjes wie kan me helpen?