Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik ben benieuwd wat ze zeggen bij baby-dump, Marije. Ik ga me er niet te druk om maken, want de totaalprijs bij babypark kom ik nl duurder uit dan bij babydump. Dus incl. maxi-cosi e.d.

@Leeuw Ik heb er zelf voor gekozen met mijn verjaardag bonnen van Prenatal of Hema te vragen, zodat je zelf uit kan zoeken wat je nog nodig hebt. ;)

@Emme Fijne vakantie!

@Goofy Hoe is het nu met je?

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    He meiden uiteindelijk scheelde het maar 8 euro. Maar aangezien ik lekker aan de lijn heb mogen hangen heb ik het wel laten verrekenen natuurlijk ;)

Ze rekenen de maxicosi er dus ook bij. Dus als je een totaal prijs met de maxicosi meegerekend minder vind, dan verrekenen ze het voor je.
    Ze doen er trouwens helemaal niet moeilijk over. Ze zij ook als ke nu voor januari toch nog een goedekopere advertentie vindt, dan mag je dit nogmaals indienen.

Dus bij deze...weten jullie het ook ;)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Marije Was er al bang voor dat ze het incl. de maxicosi berekenen. Maar mooi dat je toch die 8 euro verrekend krijgt. Zal het eens in de gaten houden, maar nu kwam ik 1 euro duurder uit. :D

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Naja ik had ook de voetenzak, bak, en wandelwagen berekend. Maare idd even de mamamazzeldagen van prenatal afwachten en tot aan januari. Neem aan dat ze straks in 2011 weer een nieuw model krijgen dus van die oude afwillen. Dus wie weet straks nog wel meerdere aanbiedingen.

Ik ga af en toe gewoon eens kijken en verder maak ik me er ook niet te druk om. Ben erg blij met de wagen, maar als het veel gaat schelen dan is het altijd leuk meegenomen.

Ik zit te twijfelen om bij een winkel bij ons in de buurt gewoon toch een lodger bunker nieuw te bestellen en dan dat vrouwtje van die 30euro wrapper af te wachten als extra...
    Heb namelijk het idee dat ik het wel vaak ga gebruiken. Ga heel veel wandelen hier bij ons en altijd lopend naar de stad.

Hmm wen wat denk jij? Jij hebt ook nieuw gekocht he....
    God god begin echt zo'n twijfelkont te worden.

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Marije Gezien de prijs van de lodger, hou ik het er maar bij eentje. Ik heb nog wel een goedkopere liggen, gewoon van het kruidvat, dus evt kan ik die even gebruiken als de lodger gewassen word. Maar ja aan de andere kant is het fleece, dus die is zo weer droog. :D De bunker is voor mij verder overbodig omdat wij een voetenzak van maxicosi bij de maxicosi hebben genomen. Voor ons zou de wrapper alleen voor de kinderwagen zijn. ;) Overigens is die voetenzak wel een stukje goedkoper dan de bunker, misschien toch ook nog een overweging?

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

twee lodgers is niet nodig hoor. haha. Het ia helemaal niet nodig, ik vind het alleen praktisch. De bunker en shelter kunnen allebei in maxi cosi, maar ook gewoon in reiswieg hoor.
    voetenzak voor kinderwagen en evt. babynestje in maxi cosi ka ook. of gewoon een deken over de maxi cosi als je buiten bent.
    Het is net wat je wilt, ik heb de bunker destijds gevraagd aan mijn schoonmoeder.hihi..

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi,

Over lodgers enz...die vonden wij te duur...dus wij hebben voor een alternatief gekozen.

Je kunt het dan vergelijken met een wrapper die in de maxi past... Je hebt ze ook met 5 punts gordel inzet...dus handig voor grotere kindjes ook nog..

Wij hebben deze BABY BOUM - Polstar azur

En is ook lekker gewoon voor in de box te liggen, ik heb hem een tijd in bed gebruikt ook ipv haar andere dekentjes..... En als speelkleed als we weg gingen en ze wou liggen...is toch groot genoeg...

Eigenlijk is dat ding zoveel gebruikt dat als ik er weer een kindje bij heb ik er nog eentje wil hahaha.

Oh ik zou zonder muts doen...want dat is een irritant ding...trouwens nooit gebruikt..zit alleen maar in de weg als een bult in de deken.

Groetjes,
    MIranda

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Antares Dat is ook een erg mooi wikkeldeken zeg. Zijn idd ook niet zo duur, via google zag 35,--. Valt mee...

@Mimi Als ik die nog had en we mochten iets uitzoeken, dan zou ik hem ook daaraan vragen. :D

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Nou meiden ik heb nog maar even goed nagedacht en idd....heb beetje last van koopziekte. Heb de lodger wrapper uiteindelijk gekocht. Een donkerbruine met zandkleur en blauwe letters LOVE erop.

Die bunker is idd ook wat dubbelop voor mij aangezien ik ook gewoon de voeten zak van de maxicosi heb besteld.
    Dus ik hou het bij de wrapper! Hehe....dat hoofdstuk ook weer afgesloten!

;)

Hoe gaat het met jullie? Tis trouwens best mooi weer vandaag?!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo even tijd om me even te melden.

hoezo last van nesteldrang pffff ben de hele dag al bezig nu even een half uurtje nietsen en dan koken.

@melmel: gefeliciteerd!! leuk zeg een jongetje :)

de rest wel bijgelezen maar niet onthouden het was ook zoveel.

hier gaat alles nog steeds goed, zit nog steeds heel hoog op mn roze wolk hihi.

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nesteldrang??? Waarrrrrrrr lol..... kom mij er maar mee besmetten hoor!!!!! Er is hier genoeg te doen, maar er gebeurd vervolgens niets of bijna niets.... bloos.... 't Lijkt wel of ik ben lamgelegd....:$

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik ben of lamgelegd of ik ga als een tornado door huis!
    Er is geen tussenweg momenteel :)!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Moosey ik heb echt EXACT het zelfde. Eergister halve huis weer schoon. Vandaag weer NERGENs zin in.

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hahaha! Echt irritant hè?!

15. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik roep al de hele week dat ik de was en het huishouden ga doen.
    Maar heb niet eens de puf om het bed uit te komen!!!!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha hoe bekend.. ik moet af en toe gewoonweg schoonmaken. of ik het wel of niet redt met mijn lichaam.meestal ga ik dan maar de keuken doen op mijn trippelstoel, da's het minst belastend..

Mijnbroertje heeft vanochtend even voor ons gestofzogen.. heel fijn.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, geen puf om nu ff te reageren op iedereen, maar wel ff iedereen een knuff geven die geen puf hebben, hahahahaha..........komende twee dagen ben ik er miss. wat meer, heb weer weekend!

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Even snel een berichtje. Dit is mijn eerste schoolweek weer, dus heb even niet zoveel tijd en energie voor het forum.
    Maar wilde even laten weten dat we net een GOEDE 20-wekenecho hebben gehad. Voor zover ze nu kon zien zag alles er goed uit en lag het kindje goed op schema. En....we weten NIET wat het wordt. Hebben het ook niet kunnen ontdekken;)

Verder is vandaag het nieuwe grote bed van dochterlief binnengekomen, dus dat is mannetje nu in elkaar aan het zetten. Dus die kamer is ook al bijna klaar! Heerlijk!!!!!

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Linnielin: Wat fijn dat alles goed was!

Wij moeten vrijdag voor de 20 weken echo maar het is nog maar de vraag of mijn vriend mee kan gaan. Hij kwam vanmiddag ziek thuis van zijn werk met hele erge darmklachten. We zijn net bij de huisartsenpost geweest omdat het niet zakte en waarschijnlijk is het een dikke darm ontsteking. En hij is zo zielig (normaal denkt hij dat alleen maar nu is hij het ook echt ;))! Hij heeft echt pijn. Dus hopen dat de pillen snel werken. Het zijn trouwens zetpillen dus dan weet hij wat ik heb moeten doorstaan met mijn medicijnen haha! Hij pestte mij altijd een beetje als ik weer zo'n pil in m'n gat moest douwen :D!
    Ik heb trouwens nieuwe medicijnen van de huisarts gekregen en ik hoop dat die wel werken. En nu ga ik bankhangen. Fijne avond!!

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Moosey beterschap voor je vriend en hopelijk kan hij vrijdag met je mee meid!

Linnielin, fijn dat de echo goed was....

Deel Deze Pagina