moosey hoop voor je dat je vriend snel weer mee naar huis mag mimi leuk kaartje heb je gemaakt, ik woon in assen
leeuw ik wacht heel even met aanpassen tot ik nog wat woonplaatsen heb.. Assen dus, kom er regelmatig , mijn familie woont hoofzakelijkin assen en smilde
Mijn vriend wordt zo geopereerd. Hij heeft een blinde darm ontsteking en ze weten niet zeker of er al wat uit sijpelt, want dan wordt de operatie groter. Afwachten dus....En de dag begon al zo spannend met de 20 weken echo....Ik ben inmiddels wel echt moe nu....
oo bah moosey.. hopenlijk is ie gewoon nog heel dan is hij morgen weer thuis. wel 3 weken herstellen en niet tillen maar dat scheelt wel in grote van d operatie..
Dat geloof ik wel, ja.... Heel veel beterschap voor je mannetje. Ik hoop dat je zo toch gewoon lekker naar bed kunt...
Ah meissie toch, ik hoop dat hij zich na de operatie snel weer beter voelt en dat het alleen de blindedarmontsteking is zonder complicaties. Heel veel beterschap voor je vriend en jij heel veel sterkte met wachten. Denk goed aan jezelf en de kleine. Dikke knuffel! Zo meiden, ik denk niet dat ik nog online kom voor morgen dus tot zondag. Dan zijn we weer terug, dus niet teveel schrijven he? Fijn weekend! Liefs Wendy
Moosey wat onwijs vervelend. Hopelijk is hij na de operatie weer snel te oude! Sterkte en veel beterschap! Mimi: haha zal je ff PB'en en het een en ander toelichten. Kun je me meteen invullen op je plattegrond
balen moosey, beterschap voor je vriend! had net gereageerd op de jan 2011 hyves, maar dat komt in mijn buzz te staan, en ik vind het niet nodig dat anderen zien waar ik op reageer, hoe zet ik dit uit?
moosey, vervelend zeg! is je vriend vanochtend nog wel mee geweest? hoop dat het meevalt met de operatie en hij snel opknapt. ik ben hier denk ik ook weinig dit weekend. morgen 2 familiefeestjes en zondag wordt mijn dochter 2! ook nog druk met taart maiken ed. fijne avond
oke even reageren Ik zit heerlijk op de bank, martin naast me topgear te kijken (ik ook met half oog) colin hobbelt hier nog rond jep.. wij hebben een avond mannetje. hij heeft van 15.15 tot 18.00 geslapen, toen hebben we een auto verkocht en de vierkante box (we hbben ok een driehoek) dus gingen pas eten om 19.30 we aten pizza.. En colin ook voor de 2 e keer echt zelf een pizza.. Hij was bijna helemaal op. blijkbaar was het erg lekker.Nu loopt ie heerlijk zijn blokkendoos door de kamer te duwen in zijn huispakje.. onze kleine nachtbraker. hij is zo gezellig altijd als ie laat naar bed gaat... brademarie: wij hebben voor colin een matras van de ikea en voor deze keine weet ik nog niet, heb een goed matrasje erbij gekregen maar ga nog even kijken. Bij ons komt ook eerst de wieg op de kamer. Heb bij colin zo'n 4 a 5 maanden een hemeltje om zijn ledikant gehad, die vast geknoopt zt om de poten van zijn ledikant. toen greep hij hem en heb ik he eraf gehaald.aero sleep vind ik zelf onzin, maar dat is iets wat je zelf moet bepalen. Ms m: shoppen gaat ook via internet.. maar het is leuker in de winkel vind ik ook hoor. goofy: goh jij ook al een hekel aan babyshoppen. leeuw: ook al lekker bezg met het kamertje.. ben benieuwd wat het voor geslacht is??Als je op home zit, waar je zeg maar van al je vrienden kan zien kan je als je erop gaat staan op jouw bericht en dan recht boven met je muis komt , verschijnt er een prullebak die aanklikken dan is ie weg. melis: lekker blijven mee lezen, komt vanzelf dat je wat puf krijgt om te reageren , al is het pas in je verlof. maakt niets uit. Moosey: heerlijk een goede 20 weken echo!een lekker beweegie..straks aan het einde van de zwangerschap vind je dat niet altijd zo leuk..trust me.. maar dat ben je zo weer vergeten. maartje: welke wagenhebben jullie?? wat een leuk kado voor je vriend zeg dat de baby schopte.bij mij was ht moeilijkste dat colinniet kon pakken, hij hapte wel maar na 1 ste toechiet reflex liet hij weer los.. komt door zijn reflux achteraf.. marije: bij petra krijg je wel veel foto's mee maar verder niets, je kan een 3 d of 4 d van haar wel op dvd laten zetten, geloof ik. Je kan het vragen.hoi ik wacht mijn pb af.. lauwie: hoe is het met de spierpijn/stress?? Alvast gefeliciteerd, je niet te druk maken he!!! cyntje : ook een goede echo super zeg.. ik ga je zo even pb én hihi Mijn lieve zieke man brengt colin nu naar bed 22.10 .. hij is duizelig en heeft griep, maar zegt jij hebt dat elke dag, duizelig en pijn. ik kan er dan ook wel even mee doorlopen en voor mijn zoon zorgen.. ink: ook lekker begonnen aan het kamertje.. wen: bij jou ook al te voelen aan de buitenkant , leuk zeg. FIJN weekend!! elif: en ook nog wat gekocht??
Je kunt bij de buzz aan de rechterkant van de buzz gaan staan en dan krijg je volgens mij een tekentje waarop je kunt klikken. Maar het kan ook via privacy inderdaad. Mijn vriend ligt nu onder het mes en ik kan rond 23:45 bellen hoe de operatie is gegaan. Ik weet niet wat ik moet doen om de tijd te doden...Normaal heb je je vriend die je steunt bij iets spannends maar dat kan nu dus niet. Wel net heel lang met moeder en schoonmoeder gebeld. Nu maar even internetten ofzo. Wat een rare dag vandaag!
Jee ik heb ook eindelijk eens berichten haha Wel leuk iemand uit de buurt, hier van het forum. De rest woont veel verder volgens mij. Ik heb inderdaad petra voor de 20w. Leuke meiden trouwens allemaal bij vk nhn.
haha nou ben je belangrijk,, Ja ik vind ze erg leuk.. kans is bij mij grootdat ik aan het einde doorgestuurd word naar het gemini. Maar ik mocht nu nog kiezen en heb lekker weer voor de meiden gekozen. Het kaartje op hyves is aangepast. De meiden die op het kaartje staan die ik hier heb geplaatst, die hebben allemaaal hun woonplaats hier op zp gegeven, vinden jullei het evengoed prettiger als ik hem weg haal hier op zp of niet??
moosey, succes met nog een half uur de tijd door zien te komen tot je kunt bellen! en ik hoop dat je toch goed slaapt vannacht alleen. dit kost ws energie genoeg!
mimi, wat een superreageeractie! dank voor de felicitaties alvast! en ik doe mn best om te chillen . wat lief en begripvol van je man trouwens!
Bijna bellen! En als alles goed is gegaan als een blok in slaap vallen denk ik! Ik kan nu wel langs gaan maar hij slaapt dan denk ik toch nog. Al zou ik het liefste aan zijn bed zitten als hij bijkomt! Ik vind het zo zielig! Maar goed, het is geen zware operatie dus hij is snel weer de oude als het goed is!
lauwie graag gedaan hoor. geniet van de kleine da's belangrijker als wat dan ook. Moosey: bijna... denk ook dat hij vrij snel slaapt.