Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he leeuw wat leuk ook een meisje!! gefeliciteerd!

Charpi en brademarie veel plezier met de echo morgen, ik heb hem ook om 15.45 uur!

Moosey rustig aan hoor meid en fijn dat je mannetje er weer is!

mimi sterkte hoor!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk een meid! Ahh waarom wilden wij het geslacht ook alweer niet weten??? ;)

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
  4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
  5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Leeuw Gefeliciteerd met je goede echo en dat jullie een meisje krijgen! De meisjes lopen langzaam maar zeker in. :D

@Moosey Fijn dat je vriend weer thuis is. Vertroetel hem maar lekker en geniet weer van je middagdutjes. :p

@buikjes Mooie buikjes weer voorbij zien komen.

@echo Veel plezier voor diegene die morgen een echo hebben. (sorry geen fut om op te zoekn wie dat allemaal zijn:))

@ego Heb vandaag een verschrikkelijke offday, slaap belabberd de laatste dagen, hou momenteel verschrikkelijk veel vocht vast waardoor o.a. mijn voeten erg zeer doen. Dus ik ga ook vroeg mijn mandje in.

Trusten allemaal!

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow danjay, wat een mooie zwangere buik al zeg :$ echt mooi! Jij ook heel veel plezier bij de echo!!

wen.. hoe kan het dat je nu al zoveel vocht vasthoudt dan? laat aners ff alles nog even checken bij de verloskundige? lekker voetjes omhoog.. genoeg drinken... zout ff laten staan?

Gisteren maar weer een nieuwe bh gekocht trouwens.. ben van C cup naar een volle E al.. ik hoop dat dit nu wel ff klaar is hoor met groeien :$ mn omvang vd bh blijft wel het zelfde, maar straks heb ik een kruiwagen nodig... ;) Ook komt er uit 1 borst al vocht, snachts is het af en toe gewoon echt nat ;) hebben jullie daar ook al last van?

Nou ik ga zo ff paar uurtjes werken en daarna lekker naar huis toe, vriend werkt ook maar een half dagje, dus eten we samen even waten daarna de echo om 14 uur!
    spannend!!!

fijne dag allemaal!

7. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    nee brademarie daar heb ik nog geen last van, vervelend zeg!

Wen sterkte meid dat is geen pretje!

nou vandaag de echo spannend meiden, iedereen heel veel plezier alvast.
    Ik ben nog wel een beetje zenuwachtig aangezien de vorige keer de placenta voor de uitgang lag, hopenlijk is ie opgeschoven!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    leeuw, gefeliciteerd met de goede echo en een meisje!

meiden met een echo vandaag, succes!

meiden met last van kwalen, sterkte!

9. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Dames die een echo hebben veel plezier vandaag. We zijn benieuwd. Ik moet helaas nog 2 weken wachten. Heb hem op 9 september 8:45. We hebben die dag ook ramadan feest dus het wordt dubbel feest!!!. Ben op weg naar mijn werk helemaal geen zin bleh!!! Fijne dag allemaal.

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @brademarie Vk weet het dat ik vocht vast hou, zout eet ik al bijna niet, maar die voetjes zijn (als ik thuis ben) meer omhoog dan omlaag. ;)

@Danjay Ik hoop dat je placenta er vandaag al beter voor ligt.

Hier alweer een *piep*nacht achter de rug, word er echt gek van. :(

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen meiden!

Sorry dat ik zo weinig reageer... kost me veel moeite om hier alles te onthouden/terug te zoeken om vervolgens op te reageren... zullen de hormonen wel zijn denk ik? En alleen maar over mezelf schrijven vind ik nu ook weer iets :)

@Buikjes... prachtig! Wat groeien we lekker meiden!

@20-weken echo's: voor degene die hem de afgelopen dagen hebben gehad.. leuk leuk!

@Lekkende tieten: Hier geen last van (1 xtje last van gehad)

@Groeiende borsten: Ik van van B naar C gegaan... maar misschien word dat nog wel meer? :$ Ik ben erg smal gebouwd en moet erg wennen aan mijn voorgevel :D Cyntjeman was er direct aan gewend whahaha!

12. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Das weer een tijdje geleden :)

@buikjes: prachtig hoor, vanmiddag zal ik er ook een fotootje opzetten.

@kwaaltjes: wat vervelend dat het zo blijft aanhouden of er weer nieuwe dingen bijkomen, kop op he dames!

@babykamer: wij hebben via marktplaats een kast, ledikant en commode gekocht. Gaan dit zaterdag ophalen!

@20 weken echo: wat een mooie plaatjes allemaal. Wij hebben hem vrijdagochtend om 10.45 uur. Vriend en ik zijn beide zeer benieuwd en hopen he tgelsacht te kunnen zien. We hebben inmiddels al wel namen, voor zowel een jongen als een meisje :)

@vakantie: ik heb nu heerlijk drie weekjes vrij. Maandag gaan we er lekekr 2 weekjes tussenuit. 'Even helemaal niks, haha.

13. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, we zitten al weer bijna op 500 berichten, gaat de goede kant op!

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @maartje: wij zijn gewoon super kletsers! Straks weer een topic vol!

@ juju: volhouden wij weten in januari wat het wordt. Dat is toch al bijna? ;)

@borsten: bij mij nog weinig verschil te zien hoor ;) ze zijn wel voller en bunker hard! Maarr nog steeds een B-tje. :(

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Marije laten we elkaar ondersteunen!

Alle meiden met vandaag de echo: veel succes! Het is heerlijk om je kleintje zo lang te bekijken en vooral als alles goed blijkt te zijn.

Vocht vasthouden: hier geen last van gelukkig, lijkt me erg vervelend. Mijn moeder heeft bij mijn zwangerschap zoutloos gegeten en daar heeft ze nog steeds trauma's van haha (ook zoutloos brood e.d.). Hopelijk blijft het binnen de perken!

Voorgevel: Sinds maandag het gevoel en sinds vanochtend bevestigd: ook bij mij zijn ze aan het groeien :( Heb nu D en mijn bh's zitten opeens niet meer. Dus toch maar een zwangerschapsBH aanschaffen vrees ik.. Hoe kies je die uit? Zelfde maat als normaal en dan rekken ze mee ofzo?
    Ze lekken hier trouwens nog niet :)

Vanochtend heeft mijn vriend de baby voor het eerst voelen bewegen. Lagen in bed en hij was flink aan het trappen, super schattig. Vriend vond het ook super.
    Oh en ik ben ook bezig met een shelter via Marktplaats. Wat zijn er leuke printjes.. echt gaaf!! De booster koop ik als de kleine geboren is. Die is in het begin niet nodig want dan ligt hij nog in de wagen, en dan wil ik wel een jongetjes/meisjes printje ;)

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Lekkende tieten: Af en toe uit mijn rechtertepel. Links nog niet!

@Baby voelen: Mijn vriend heeft de baby helaas nog niet gevoeld. Ikzelf ook nog niet van de buitenkant. Ik denk dat ik het pas voel als de baby wat hoger zit, mijn onderbuik is namelijk nogal spekkig :D.

@Juju: Mijn moeder moest bij mij ook zoutloos eten en daar hoor ik haar inderdaad nog steeds over haha!

@Groeiende borsten: Ik heb van mezelf al DD dus ik ben blij dat ze alleen wat voller en steviger zijn en nog niet zijn gegroeid!

Iedereen veel plezier met de 20 weken echo!!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha moest die van jou het ook wegens hoge bloeddruk? Ik vind het zo sneu dat nu blijkt dat zout niets te maken heeft met een hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap en dat ze het ook nog voor niets heeft gedaan ..
    Moosey ik voel de baby zelf ook pas een goede week vanaf de buitenkant hoor. Ligt niet alleen aan spekkies (want die heb ik niet zoveel en hier in de straat voelden twee zwangeren en diens mannen de baby al rond 16/17 weken van buiten).
    Hij wordt wel steeds brutaler. Iedere keer als er iets tegen mijn buik duwt (bijvoorbeeld de tafel waaraan ik werk) gaat hij als een dolle tekeer. Baby is gesteld op zijn ruimte ;)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehe hier ook een moeder die zoutloos moest!! vanwege hoge bloeddruk!! grappig..dat was toen echt heel normaal...

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

@danjay: wauw wat een buik al zeg!
    veel plezier vandaag met de echo! hopelijk is je placenta meegegroeid.

@charpi: heel veel plezier vandaag met de echo, en maak je niet te druk ;)

@wendy: balen zeg dat je zoveel vocht vast houdt!

@juju: super dat de papa nu ook de kleine heeft kunnen voelen!

@voorgevel: ik ben van een C naar een goede D gegaan. lekken doen ze hier nog niet vanzelf, alleen als er druk op komt te staan komt er iets uit.

verder weet ik niet meer wat jullie allemaal gekletst hebben sorry!!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh deze had ik jullie beloofd tijd terug...heb vandaag wat foto's van de vorige eigenaar gekregen ;) Wij hadden de wieg al opgeslagen weer dus had geen foto's..... :D

Deze hadden we dus al heel vroeg gekocht, voor de 2de spruit.......

Deel Deze Pagina