Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Erg is dat heth Naomi zo lees je het en zo ben je het kwijt:D
    Ik heb dat ook erg:D

Charpi heel veel plezier meid!!!

Juju wel leuk dat je man ook de beeb heeft kunnen voelen.

Hier reageerd hij niet altijd, of hij stampt misschien niet hard genoeg ;)

Heb wel soms van die steken in mijn bm is dat van het groeien ofzo?
    Wel flink irritant :(

Hoeveel zijn jullie eigenlijk bijgekomen.
    Ik blijf de laatste weken tussen 2 a 3 kg staan, weet niet of dit wel genoeg is eigenlijk??

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat leuk antares!!!

onze babykamer begint nu een beetje op te schieten, de muren zijn nu allemaal klaar, vanmiddag en vanavond gaan mn pa en ik beginnen met het plafond en de plintjes zodat de meubels op de plek kunnen :)

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje wen nu al last van rotnachten en je moet nog zo lang! sterkte meid!

borsten zijn hier ook flink gegroeid van een een b naar een volle c cup, manlief kan er niet van afblijven:D

juju wat leuk dat je mannetje de baby heeft gevoeld, dan word het voor hem ook wat meer werkelijkheid!

Er komt vandaag echt niks uit mijn handen geloof ik8)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ben benieuwd Naomi naar jullie kamertje:D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: lekker hoor dat je niet zoveel aangekomen bent!! ik sta nu op -0,5 kilo hihi dus al wel 3,5 aangekomen maar nog niet boven mijn startgewicht!

die steken heb ik ook, lijkt me bandenpijn of groeien van je bm! vervelend maar vind het wel leuk want dan groeit mn buikje ook weer straks hihi.

ja ik lees elke keer alles bij en dan ben ik het weer kwijt tegen de tijd dat ik wil typen, nou ja jammer dan hihi.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja die steken beginnen beneden en dan zo naar boven toe.
    Eigenlijk ervoor niet gehad vreemd.
    Maar zal idd het groeien zijn.
    Aah jij was afgevallen nee dat niet:D
    Begonnen op 63 en nu net 66,5 ( snel gaan wegen:D)
    xxxx

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi dan zijn we hetzelfde aangekomen tot nu toe :)
    ik weet ook niet of ik uit moet gaan van mn startgewicht (90) of mn gewicht na het afvallen (86), bij de vk pakken ze mn startgewicht dus ik denk dat ik die nog aan moet houden.
    dan sta ik nu dus op -0,5 kg hahaha

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zal wel goedkomen denk ik, toch ;)
    xxxx

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden

Ik reager bijna niet vanwege de pijn. Lig veel boven en heb geen zin om de laptop mee heen en weer te slepen.
    Morgen ochtend word er een hoog- laag elketrisch bed bezorgd. DAN kan ik bijna pijnloos liggen en gaat reageren ook wel weer lukken denk ik.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mimi: fijn dat er morgen zo een bed geleverd wordt!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mimi ik hoop dat het snel beter gaat meid!

Ben ook wel heel benieuwd naar de foto's van de babykamers. Leuk hoor, kunnen wij meteen inspiratie opdoen ;)
    Ik ben tot nu toe zo'n 2/2,5 kilo aangekomen (was niet afgevallen aan het begin). De verloskundige zegt er niets van dus het zal wel goed zitten ;) Volgens mij komt de kilospurt aan het einde wel.

Wat betreft de steken: ik voel mijn banden wel steeds meer, als ik hard lach of nies, en ook als ik zware dingen til. Gisteren kratje bier gehaald, dat doe ik dus ook niet meer voorlopig (mag het toch niet drinken ;)). De steken beginnen bij mij vrij laag (in mijn lies) en dan naar boven. Misschien voel je dat?

Iemand nog tips voor zwangerschapsbh's? (met beugel)

12. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haai meiden,
    Even een update van mijn kant. Vanmorgen de echo gehad en alles was goed. Vanwege mijn buikvetjes kon niet alles optimaal in beeld worden gebracht, maar wel goed genoeg om te zien dat het allemaal goed was. Helemaal super dus! Mijn kleine man vond het ook erg leuk om de kleine op de tv te zien. Hij heeft ingespannen zitten kijken naar zijn broertje of zusje.

Leeuw, gefeliciteerd! Wat leuk zeg een meisje! Ook alles goed met de echo?

Iedereen die nog een echo tegoed heeft vandaag of binnenkort, heel veel succes en plezier. Als alles goed blijkt is het toch ook wel weer errug leuk!

Mooie buikfoto's heb ik langs zien komen zeg. Ik vergeet het elke keer weer om buikfoto's te nemen. Moet het nu echt eens een keertje gaan doen anders heb ik er straks weer geen....

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mimi dat zou fijn zijn zonder pijn te liggen dadelijk! succes ermee meis.

bh, ik heb toen borstvoedingsbh's gekocht met beugel van anita...kan je bij een zaak hier krijgen weet niet of die ook ergens anders zit, maar als je zoekt op anita borstvoedingsbh vind je de site vast wel!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: ik draag de voedingsbehas van de hema en vind ze heerlijk zitten!!

@ink: super dat de echo goed was!!!

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh irritant voor je wen.. ik heb ook fases van kl*te slapen en onrust.. ik heb wel baat bij het voedingskussen wat ik op een lekkere manier neerleg zodat ik net ff wat relaxter kan liggen...

hopelijk kan je snel een beetje de slaap weer vatten, want het is zooo slopend.. sterkte meis!

16. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bh's: ik heb er twee van Anita, een zwarte gewone in een maat groter dan normaal. En een meegroeibeha zonder beugel. Die zit lekker, en past nog steeds.

@aankomen: ik zit nu een halve kilo boven mijn startgewicht: 63,5.
    Ben wel eerst ook twee kilo afgevallen, van 63 naar 61. Dus het begint weer te komen nu, haha. Maar ik vind het zelf wel netjes gaan. Waarschijnlijk is er straks geen houden meer aan. Mijn moeder was van mij slechts 8 kilo aangekomen, maar tot nu toe lijkt mijn zwangerschap totaal niet op die van haar, dus wie weet zal ook dit anders zijn.

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ink fijn dat de echo goed was meid.....

@Danjay en Brademarie, jullie ook heel veel plezier met de echo vanmiddag, hier nog eentje stikkie zenuwachtig..... zal blij zijn als het 16 uur is....

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

ja juju precies het begint in mijn lies en dan naar boven.
    Klopt.
    Toch de banden dus ;)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi doe het rustig aan en blijf dan idd zoveel mogelijk liggen!
    xxxxx

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik kan helaas geen kamertje showen omdat we hem simpelweg niet hebben, we gaan volgend jaar verhuizen naar het voorhuis (we zitten nu in het achterhuis) en daar komt dan ook gelijk de babykamer, tot die tijd slaapt het bij ons:)
    Overigens is net wel de co-sleeper bezorgd, leek me wel handig.

Ink gefeliciteerd met je echo, super dat alles goed is!

mimi sterkte meid!

Hier nu 5 kilo aangekomen en dat is voor mij doen echt weinig bij de vorige 2 zat ik nu al op 10 kilo:)

Deel Deze Pagina