Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    veel gelezen en weinig onthouden...

degene die vandaag de 20 weken echo hebben heel veel plezier!

van lekkende borsten geen last gelukkig, wel van een c naar d gegaan, maar dat valt ook nog reuze mee.

wel veel buikpijntjes de laatste tijd, herkennen jullie dat?

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha ik moet wel lachen hoor: we zijn nu in het stadium gekomen met kletsen over lekkende melktieten en bandenpijn. Dat doet me denken aan de film alles is liefde. Waarin carice zegt: dat je bij echte liefde altijd van elkaar houdt ook als je lekkende melktieten hebt! haha :D
    Het lijkt me allemaal zeer irritant! Maar zal het vast ook mee gaan maken.

Ik voel sinds gisteren de kleine echt enorm vaak. 'S morgens tussen de middag en heeel veel 's avonds. Mijn vriend heeft het nu ook voor het eerst gevoeld. Echt leuk...wist niet dat hij zo druk was/ is in de buik.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Charpi hoe was je echo??

Hier heeft de kleine vandaag op zijn papa gewacht:D
    Hij was de hele dag stil ,manlief komt binnen en hij begint hard te stampen:D

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Lekkende borsten Gelukkig geen last van, net als bandenpijn overigens.

@Mimi Wat vervelend dat je alleen nog maar kan liggen. Knuffel meid!

@Brademarie Ik slaap wel snel in, maar ik slaap heel licht dus wordt elke keer wakker en ook nog eens heel vroeg. Ik slaap al expres niet meer overdag, omdat ik dan hoop 's nachts weer beter te gaan slapen. Helaas zonder s6 nog. :(

@Ink Gefeliciteerd met je goede echo!

@baby voelen Hier ook een erg actief ukkie de hele dag door.

@Elif Nu al een vaders kindje. :D:p

Fijne avond allemaal!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wen dat is wel vervelend van dat slapen:(

De bandenpijn in een keer deze week, had al zoiets wat is dat:p

En papa kindje hihihih ja schijnbaar wel:D

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Net de echo gehad, alles was gelukkig goed, placenta lag gelukkig niet meer voor de uitgang.

en het is nog steeds een meisje:D

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed Danjay toch een hele opluchting!:D

Ondertussen is mijn man al tegen de familie in turkije de naam al aan het rond vertellen ( voor turken dus heel normaal)
    Maar als je je daarna bedenkt dan:D??

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    las weer allemaal goede 20 weken echo's, fijn zeg!

reageer weinig omdat ik heel moe ben. slaap net als wen vaak slecht (vroeg wakker), ben heel druk op mijn werk en heb een druk weekend achter de rug.

buikpijn: heb ik ook veel last van, vooralbegin vd avond. liggen helpt wel, dan trekt het langzaam weg.

baby voelen: het schoppen is hier inmiddels zo hard dat ik mijn buik oook zie bewegen!

babykamer: hier is kamer dochter meer werk. baby kan vrij makkelijk in kamer dochter nu.

ben nog met een irritant regelklusje bezig: wil bloedgroep vriend laten testen omdat hij ws net als ik rhesus negatief is. scheelt me weer een anti D injectie en bloedafname uit de navelstreng.
    nu doen zowel ha als vk moeilijk over formulier bloedgroep bepalen pffff.

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dames met een goede 20 wekenecho: geniet er lekker van! Wat een opluchting is dat he!!!
    @lekkende borsten:totaal geen last van. Bij vorige zwangerschap ook helemaal niet gehad. Was toen wel een maat van bh gegroeid en dat is daarna zo gebleven. Nu nog steeds diezelfde maat, maar merk wel dat bh's steeds strakker gaan zitten.
    @babykamer:zal van de week wel even een foto spammen van de babykamer van onze dochter, die we dus nu ook weer als babykamer gebruiken. Maar heb nu even geen tijd om te zoeken.

Hier verder geen bijzonderheden. Vanavond een bruiloft dus gezellig er even uit. Overburen passen met babyfoon op, ideaal!

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    We hebben een goede echo gehad!!! De kleine uk bewoog lekker, ligt goed op schema qua groei en alles zag er goed uit. Alleen wilde de kleine uk niet meewerken aan de geslachtsbepaling haha..... de beentje bleven goed bij elkaar. We hebben een vermoeden, maar dat houden we voor onszelf, het is te onzeker.... ach, misschien wordt het met een eventuele volgende echo nog duidelijk en anders wordt alles neutraal ingericht....;)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    charpi, fijn dat het goed was!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi people!

Ik ben hier de laatste tijd weinig maar ik werk even wat meer vandaar.
    Ikwilde even laten weten dat we vandaag een goede 20 weken echo hadden. Het is een eigenwijze meid, heeft ze uiteraard van dr vader. ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fijn te horen muppet dat alles goed met jullie klein meid was:D

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi even snel een berichtje om te laten weten dat onze 20 weken echo ook goed is gegaan, lekker actief kindje en was de hele tijd flink in de weer, net als de moeder geen rust in de kont ;)

het duurde allemaal langer dan normaal, eerst al een uur uitloop door omstandigheden daar en vervolgens de assistent arts die voor eerst echo maakte en werd weggeroepen. allemaal onmacht maar uiteindelijk hele lange en mooie echo gehad en als troost voor alle omstandigheden daar kregen we zo'n 12 foto's mee van onze uk hihi
    ook 1 van alleen het mondje als soort van kus, de voetjes, voetzolen, ik zal morgen 1 en ander ff spammen :)

ook bij mij de placenta voor de uitgang vandaan gegroeid, dus die gaat nu alleen maar nog verder mee de lucht in groeien ipv de boel down under blokkeren :D

ik hou t hier ff bij... tot morgen

iedereen slaap lekker.. rust lekker uit en tot morgen!

xx

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeahhhh fijn om te lezen dat er weer goede 20 wkn echo's zijn geweest.....heerlijk he!!!!

Hier is de kleine lekker druk.....haalt alles in van de afgelopen weken denk ik.

Morgen met zoontje naar het ziekenhuis......vind het een beetje eng maar manlief gaat gelukkig mee.
    Weer een ballon in huis hahahahaha!!!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk he!!!!!
    Jee kan er nog steeds niet over uit dat Sem een zusje krijgt hihihihi......zoontje hier is heel lief tegen de meisjes babys!!

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    goofy heel veel succes vandaag in het ziekenhuis en verwen de kleine man maar idd met een mooie ballon!!

laat je ff weten hoe het is gegaan?

succes!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    brademarie en muppet, super van jullie goeie echo's!

goofy, succes vandaag!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Succes Goofy!

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    zooo hier een actief ochtendje. ik was weer eens vroeg wakker en toen gelijk maar een wasje erin gedaan. Vervolgens heb ik (arm beest) een konijn gebraden gedurende een paar uur tussen alle bedrijven door. Gestofd, gestofzuigd, nog 2 wasjes tussendoor, heb de radiator buizen op de babykamer geschilderd, uhmm net even lekker gedouched en aangekleed, maar nu ben ik geloof wel ineens erg moe. Zo even mn haar doen en dan beloon ik mezelf maar eens met een lekkere bak koffie. Kna ik gelijk weer even happy harvest gaan doen op hyves, erg verslavend haha.. maar wel handig tussen het wachten en oogsten daar door doe ik allerlei klusjes in huis :D

Deel Deze Pagina