Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden ik lees wel mee ondertussen....maar ben het huis op de kop aan het zetten. Eigenlijk wil ik nog de ramen buiten schoonmaken maar het regent. Nu heb ik er zin in, maar zit het weer niet mee. Nou wie weet maar een regenjas aan hahaha...de buurt zal me wel voor gek verklaren.

Meiden met goede 20 weken echo's gefeliciteerd!! ik mag bijnaa... Nog even wachten tot maandag! Spannend!

Tot vanavond!!! ik ga weer verder. Moet even gebruik maken van mijn uhhh nesteldrang haha

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    alvast veel plezier maandag :D!!!!

hangt het in de lucht ofzo die nesteldrang? ik heb ook nog gedweild beneden, de 1e etage gestofzuigd en de badkamer gedweild. Alle was is schoon net even ini mini dutje gedaan op de bank...
    verder doe ik echt rustig aan, onze slaapkamer op zolder komt een volgende x wel weer!

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @echo Allemaal gefeliciteerd met jullie goede echo's!

@Goofy Hoe was het in het zkh?

Zo heb lekker ruim 2 weken vakantie vanaf nu. :) Wat een zaligheid en kan echt zeggen dit keer dat ik er aan toe ben.

Vannacht weer zo'n belabberde nacht gehad, dat went echt niet en het vocht vasthouden is vandaag nog erger dan afgelopen dagen. Dus vakantie komt mooi op tijd.

Fijne regenachtige dag allemaal!

4. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    wen hele fijne vakantie, een vakantie om even lekker bij te tanken en je te ontdoen van dat vervelende vocht!!!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw wat zijn jullie allemaal actief zeg :)

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hey meiden ik kom ff inbreken vandaag 20 weken echo gehad en jah hoor we krijgen een Jongetje!!!! al veel jongetjes in Januari he :)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nou hoog/ laag bed is er.. en ik lig erop ..alleeen hebbn ze het dunne matras van hunzelf erop gedaan natuurlijk. en ik kan de matrassen niet tillen om omte wisselen. Dus nu maar zo ..

martin gaat rpberen 1 dag in de week ouderschapsverlof op te nemen, colin gaat dan 3 dagen naar omá's/gastouder hoef ik nog maar 1 dag voor hem te zorgen..
    Man wat valt dat vies tegen en doet het zeer om hem in bed te tilen, bukken om hem te pakken, met speelgoed te helepen enz.
    loop regelmatig huilend door het huis van de pijn. weet vandaag even echt niet hoe ik dit moet gaan doen.

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    echt veel jongens ! hihi

@ alle 20 weken echo,s : Gefeliciteeeerd ! :D

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Weer wat goede 20 weken echo's! Hartstikke fijn!

Ik ben vandaag bij de bedrijfsarts geweest en mag voorlopig 2x3 uur per week gaan werken. Ik ben helemaal opgelucht!
    Verder geniet ik van het weer (echt waar :D) en heb ik de herfst in mijn bol! Ik ben dus alvast lekker aan het shoppen online en ga zo schandalig veel geld uitgeven aan twee paar laarzen (nu kan het nog hihi!).

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Cynnie gefeliciteerd!

jeetje mimi wat heftig zeg, sterkte hoor!

Fijne vakantie Wen geniet er van!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cynnie proficiat !!!
    Mimi pfffffff meisje doe rustig aan , wat heftig zeg!!

Hier vandaag met mijn ouders gaan shoppen , vanalles en nog wat.
    Maar daar de pampers in Duitsland goedkoper zijn, zei mannetje zullen we al een pak voor hem meenemen:D
    Dus dat ligt ook al thuis.
    Cyntje wat ik je trouwens wilde vragen, je had laatst een topic geopend voor een klamboe een witte.
    Heb je al een gevonden??
    Ik heb er anders nog een hier.
    Hij is alleen niet heeeeeeel erg groot, heb hem ook nieuw gekregen.
    Maar wij willen een limegroene.
    Laat me maar wat weten
    xxx

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Januari is echt een jongens maand, dat was bij mijn zoontje ook al....typisch......

Nou met zoontje naar zkh geweest, maar konden geen echo maken, radioloog vond het al vreemd dat er niet even een kinderarts naar had gekeken, maar die heeft wel overlegd met de oogarts. Het gebied was te klein en zat te dicht bij het oog.
    Nu terug, en morgen wordt ik hopelijk door de kinderarts terug gebeld.......manlief apart voor zijn werk even tussendoor terug gekomen, had dus ook niet gehoeven......
    Wordt vervolgd......

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Nou en of Januari een jongens maand is!

Ik ben mijn laatste rommeltjes aan het opruimen en papieren in mappen aan het stoppen en dan mag ik morgen beginnen met werken. Vergaderen: hmm 'leuk'.

Dan nog een druk weekendje en dan maandag weer fulltime aan de bak.
    Meiden in het onderwijs: hoe hebben jullie jezelf kunnen motiveren. Blegh ik heb na zo'n lange tijd vrij echt geen zin... erg he :S

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden hier net op kraamvisite geweest bij een collega van manlief.
    Hij is geboren met 34 weken en 3 dagen , 40 cm en 1,4 kg!:(
    Hij ligt natuurlijk in de couveuse.
    Maar als je zo;n kleintje ziet breekt je hart!
    Zo afhankelijk van alles en zo zwak.
    Hoop dat hij goed groeit en bijkomt zodat hij over zo'n 6 weken naar huis mag!
    xxx

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Danjay, Charpi, Muppet, Braderie, Cynnie, gefeliciteerd met jullie goede echo.

Wen geniet van je vakantie

Mimi gelukkig is je bed er, hopelijk word het daar iets beter van

Elif, ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn schoonzus
    ze heeft vanaf week 28 in het ziekenhuis gelegen door een te hoge bloeddruk en kindje is gehaald met 35 weken, lengte hebben ze toen niet gemeten maar ze was 1500 gram, en ook in de couveuse gelegen.
    de dokter had ze gezegd dat ze rond de 6 weken naar huis kon als alles goed ging maar het waren 4 weken! en is nu sinds 2 dagen thuis.
    Wel vreselijk he om zo'n kleintje te zien liggen in de couveuse, maar het komt vast allemaal goed!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heftig lijkt me dat Elif.. hopelijk komt alles goed!

17. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

@werk: succes met weer beginnen na de vakantie!
    @vroeggeboortes: wat zielig lijkt me dat om te zien, laten we hopen dat onze kindjes lekker lang blijven zitten.

@Goofychick: wat vervelend dat je nu nog geen zekerheid hebt. Hopelijk hoor je nog wat vandaag.

@ego: dadelijk om 10.45 uur de 20 weken echo.
    Daarna naar mijn ouders op de koffie en vanmiddag controle bij de gyn. Waarschijnlijk kan ik jllie dus pas laat in d emiddag laten weten hoe het was!

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Meiden,

Klopt bij jullie de uitkomst van de kalender?? bij mij niet januari is Meisje en december is wel jongen zal het dan te vroeg komen... hihi

Ik moet wel zeggen dat ik jongens namen echt super moeilijk vind iedereen om me heen krijgt nu kinderen en ze pikken alle namen die ik leuk vind :( (Sem, Finn, Tim, Collin) hebben jullie al een naam.

Ojah ik heb trouwens ontzettend pijn aan me buik ik denk dat het van de echo komt want ze drukte nogal hand lijkt wel 1 grote blauwe plek hadden jullie dat ook?

Succes bij de echt Maartje!

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jeetje elif wat erg lijkt me dat, hopenlijk gaat de kleine hard groeien en mag ie gauw naar huis!

Maartje veel plezier bij de echo!

Wij hebben al een naam, ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord behalve bij een meisje bij mij op de middelbare school daar heb ik hem dus ook van gepikt:D hij staat ook in geen enkele namenlijst die ik tot nu toe gezien heb op internet.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja had ik ook geen zin in hoor, zeker niet omdat je met je hoofd heel ergens anders mee bezig bent, maar he, waneer je een uur bezig bent weet je niet meer beter!!!
    Succes!!!! En hou jezelf in acht he, valt niet mee hoor om in het onderwijs te werken en zwanger te zijn, vond en vind ik.
    Welke leeftijd heb je?

Deel Deze Pagina