Tja een meisjesnaam hadden we hier ook al, ook een mooie naam die niet veel voorkomt, maar helaas......jongens naam weten we nog steeds niet!!!! TIPS?
@cynnie: jongensnaam vonden wij ook heeeel moeilijk, gelukkig is het een meisje hihi. maar we hebben er wel 1 hoor voor het geval ze iets over het hoofd gezien hebben @danjay: leuk is dat zo een originele naam! de naam die wij hebben komt niet heel veel meer voor denk ik. ik hoor hem in ieder geval nooit op het schoolplein, naam staat wel in de lijsten op internet hihi. iedereen met een goede echo gefeliciteerd!!!! en iedereen die vandaag moet heel veel plezier
Heey Elif!! Nee... we hebben er nog steeds geen gevonden. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet meer zo naar heb gezocht. Ik had zoiets van "we hebben nog alle tijd, en bijna alles al gekocht, dus een duurdere kan eigenlijk wel. Máár.... als je er eentje hebt liggen waar je niets mee doet? Geef een gil en de prijs
Ooooooh Danjay dan ben ik erg benieuwd welke naam het zal zijn. Hier hebben we wel al de naam, laatst weer aan het twijfelen. Maar ik weet als we iets anders kozen, we daarna weer zeiden waarom nu toch niet die. Dus we blijven er maar bij
Het is wel niet zo'n hele grote. Ik zal er strakjes eens een foto van maken. Nou als je de kosten van het versturen de rest maakt echt niet uit hoor
@Naomi, bijna trouwen zie ik, bijzonder he om met zijn drieen te trouwen, neem zakdoeken mee want dat is extra emotioneel, had ik wel iig met zoonlief.
@goofy: hihi ja zakdoeken moet ik inderdaad niet vergeten ja vind het heel bijzonder om met z'n 3'en te trouwen! over 2 weekjes precies zijn we getrouwd en zijn we op weg om fotos te maken. heb er echt heel veel zin in jullie zijn ook met z'n 3'en getrouwd?? hoe ver was jij toen? vind het precies goed zo, kwaaltjes zijn over en nog geen giga buik.
Vandaag de 1e dag van mijn vakantie, joooeeehhoooeee, alleen waarom zat ik dan alweer om 7 uur beneden? Tis dat ik weet dat het voor een goed doel is, maar anders.... @naam Bij ons staat de naam al een lange tijd vast en we hebben totaal geen twijfel erover. Zelfs twijfelkont vriendlief niet. @Naomi Nog maar 2 weekjes... spannend! @Maartje Hoe was je echo en bij de gyn? @afspraken Als er nog afspraken en/of gegevens zijn die je op de site vermeld wil hebben, stuur dan mij, Danjay of IrisB een pb en dan zet een van ons het er even bij. Onze site nog een keer: http://mamainjanuari.come2me.nl/ @all Zijn jullie al met de geboortekaartjes bezig? Wij hebben afgelopen weekend ook besloten om toch maar wel te trouwen voor de geboorte. Het zal niets bijzonders worden hoor, een maandagmorgenhuwelijk en verder geen poespas. Evt een feestje na de bevalling. Dus denk dat onze ouders ook weer blij zijn. Gisteravond trouwens nieuwe laarzen gekocht, want pas bijna geen schoenen meer door al dat vocht. Moest gewoon een maat groter kopen , maar goed heb nu wel nog een beetje ruimte over om te groeien.
@wendy: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk dan wij houden het ook kleiner als normaal is en low budget maar dat hadden we sowieso gedaan. geboortekaartjes gaan we na ons trouwen aan beginnen. eerst nu eens trouwen, want we zijn alleen maar bezig met de baby en trouwen werd een beetje vergeten dus als de huwelijksreis erop zit zullen we naar de drukkerij gaan en eens gaan snuffelen in de boeken. vandaag 2 schoonbroers (weet niet of dat klopt broer van mn vriend en de vriend van de broer van mn vriend) die jarig zijn, lekker druk dagje hihi. vanavond maar ff langs gaan. zondag doop van ons neefje. dus voor de verandering weer een druk weekend voor de boeg!
Goofy jongensnamen vonden wij ook heel moeilijk, in jou geval moet het natuurlijk wel een stoere naam zijn ivm de naam van je zoontje pff moeilijk hoor ik vind Dave er wel bij passen. geboortekaartje is hier al klaar, ik heb zelf iets gemaakt via geboortekaartje.nl jeetje Wen een maat groter! en straks op het end krijgen de meeste ook nog platvoeten dus nog een maat groter
@Namen, wij waren eruit, waren dus, zijn nu weer gaan twijfelen.... vind het best lastig wat je geeft je kind toch de rest van zijn/haar leven een naam mee.... @Kaartjes, ja al mee begonnen met uitzoeken.... jeetje wat veel keus..... en nu mag ik ook nog 2 soorten uitzoeken..... lastig hoor.... @Geslacht, weten we dus niet zeker en nu verandert er hier dus een hoop want we wilden alles een beetje voor het geslacht uitzoeken, maar nu wordt het toch allemaal neutraal.... want ook al krijg ik een steeds groter vermoeden wat het is, toch gaan we de gok niet nemen om alles daarop af te stemmen, veel te riskant....
Namen: Wij zijn nog erg aan het twijfelen over de naam. Of het wordt een Friese naam of niet. Alleen zijn de Friese namen die we tot nu toe hebben misschien een beetje soft. De niet Friese naam die we hebben is een top 20 naam, alleen dan wat anders geschreven en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. Geboortekaartjes: Ik heb eigenlijk een hele stomme vraag maar hoe werkt het met geboortekaartjes? Je geeft van tevoren precies door wat je wilt en de gegevens zoals de naam enz. geef je door na de geboorte en hoe lang moet je dan nog wachten op je kaartjes? Geen idee hoe dat precies werkt!!
geboortekaartjes..sorry geen ervaring mee haha. hier vrijdags langs gegaan omdat ik wat via internet had als proef gekregen...En daar wat boeken bekeken...omdat ze dicht waren eigenlijk maar wij toch ff naar binnen mochten (goede vrijdag!) mochten we 4 boeken meenemen als we ze dinsdag terug zouden brengen...na 2de paasdag dus. Maja...2de paasdag bevallen hahaha, dus manlief is dinsdag gegaan...ja deze wilde vrouw graag...en kindje is gisteren geboren weegt zoveel en dit gedichtje en deze naam enz... (had ik op briefje geschreven) Dat hadden ze de volgende dag al klaar (50 stuks) En konden we ophalen, omdat we geen proefdruk hadden en dus meteen mee namen kregen we het onder de toonbank en hoefden ipv meer als 300 euro maar 130 ofzo te betalen..geloof zelfs nog minder! Dus....tsjah...alles kan hahaha
@namen: wat een ramp. Wij hebben een aantal die we leuk vinden, maar kunnen echt geeen defintieve keuze maken. Mijn vriend is van de aparte namen en ik van de normale, maar wel bijzondere namen. Komen er dus niet uit. Dan spreken we nog niet eens over geboorte kaartjes. @ Wen heerlijk vakantie!! Super hoor! @ Goofy: ik ben 23 (net geworden haha ) en geef nu 3 jaar fulltime les, begin nu aan mijn 4e jaar. Reken ik wel mijn lio-stage jaar mee! Geef trouwens vmbo voortgezet onderwijs les
Marije wat lekker jong nog, ik word morgen 28. En ik vind dat weer een heel getal hahaha. Namen tja het is altijd moeilijk heh En soms begin je ook weer te twijfelen. maar bedenk je eens bij welke naam je telkens terugkomt
Ja voor een jongen zei ik als eerste een naam en daar hebben we het nu nog steeds over. Dus denk dat het toch wel bij die naam blijft. Ik vind hem ook nog steeds leuk hoor! Maar wij verschillen onderling nog wel eens van mening Voor een meisje zijn het een paar namen die blijven hangen, maar nog geen definitieve... hebben het ook steeds maar over een jongetje en jongens namen enzo...zul je zien word het gewoon een meisje,
moosey, het geboortekaartje van mijn dochter heeft een vriendin ontworpen. we gaan deze nu een beetje aanpassen. mijn vriend heeft na de geboorte de drukker gebeld of gemaild (weet ik niet eens meer) voor de laatste gegevens en toen kregen we ze de dag erna binnen. namen: wat een drama! wij komen er echt niet uit. voor een meisje wisten we het al weken geleden, eerste en tweede naam, helemaal klaar. voor een jongen hebben wij geen enkel idee! ja een paar waar of ik of mijn vriend niet helemaal blij mee is. en het is toch wel een belangrijke keuze! elif, alvast gefeliciteerd en fijne dag morgen!