Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ink hoeveel dagen werk je dan en wat doe je er nog naast dan????

En tja als het voor je kleine beter is zal ik het maar doen, je slaat jezelf voor je kop als je later zoiets had van had ik maar.....
    Geloof me i've been there!!

2. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ik werk 32 uur als leidinggevende in de jeugdzorg, hectische baan, maar wel een kantoorbaan. Daarnaast sport ik 2 avonden per week en ben op zaterdag betrokken bij de begeleiding van t team. Tuurlijk ook nog die kleine koter rondhobbelen, dus echt rust, nee dat niet! hahaha! Als ik het zo opschrijf dan denk ik idd wel jemig doe eens een stapje terug joh. Maar goed dat ga ik ook doen met niet meer sporten en meer thuiswerken.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woh nou dan lijkt het me iid duidelijk wat je moet doen.
    En tja een koter erbij hobbelen vind ik ook pittig, soms benijd ik de meiden die dat nog niet hebben, nou ja benijden klinkt zo negatief maar pfffff............tis ff wat anders van een tweede zwanger zijn dan de eerste.

Iemand zei gisteren tegen mij, ja de tweede zwangerschap die doe je er ff bij, dat is bij een eerste wel anders.

Dames GENIET er maar van :D:D:D:D

(trouwens gisteren een baby van 3 wkn erbij gehad bij die familiedag, zoonlief vond het geweldig en wilde aldoor de baby aaien.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Danjay nog gefelciteerd met je zoontje,

@Elif gefefliciteerd en fijne dag!

@Maartje, JAAA weer een meid, gelukkig dacht dat ze uitverkocht waren.

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Ink: Jeetje, je doet wel veel ja! Ik snap dat een stapje terug moeilijk is maar het is voor een goed doel!

@Naomi: Dat zie ik nu ook haha! Maar ik kwam erbij omdat iemand in zijn onderschrift had staan die ze een echo kreeg bij Fontys, dus het zal dan nog wel steeds bestaan!
    Ik heb besloten om het wel te doen en heb een mailtje gestuurd. Je mag twee mensen meenemen en dan neem ik mijn schoonmoeder en moeder mee. Zijn zij ook een keer bij een echo!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey ink, zo zou ik het ook doen. kijken wat de dingen zijn waar je goed in kan minderen. begrijp ik dat je ook 's avonds werkt? nadat je al en hele dag gewerkt hebt? dat lijkt me zwanger ook wel een beetje veel. succes ermee!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier vreselijke onrust in mijn lijf, of geest, weet het eigenlijk niet zo goed!!!!
    Wil van alles doen, maar kom tot niks, whahahahahaha............eigenlijk wilde ik verven maar elke keer denk ik dat de kleine wakker gaat worden, moeten nog boodschappen doen, maar die wordt dan niet wakker!

Trouwens beetje uitgezocht wat we willen voor de kamer van zoonlief.......dus nu de kleur verf uitgezocht, dus van de week kamer verven en dan wachten tot derde week van oktober voordat de spullen komen.
    Maar hij gaat er al eerder heen waarschijnlijk zodat wij de babykamer kunnen gaan doen.

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Danjay, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @moosey: oww ja dan misschien nog wel! heb ook maar een mail gestuurd zou wel super zijn om dat te mogen!!! is een stukkie rijden maar daar heb ik het zeker voor over :D

vanmiddag een doop met feestje gehad was leuk!! lekker gezellig bijgekletst met de familie hihi.

10. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee meiden ik ben weekend niet veel thuis geweest en dus ook niet goed kunnen mee kletsen. Morgen ochtend heb ik mijn 20w echo. Ben ineens heel zenuwachtig. Terwijl ik dat de hele week nog niet gehad heb.. :S

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marije heel veel succes meid!!!

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Marije Veel plezier met je echo morgen, komt vast en zeker goed. ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Denk ik idd ook wen:D

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    All : zwaaai !

Marije , succes bij de 20 weken echo en natuurlijk veel plezier ! ;)

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hoi meiden,

ik ben heel erg afwezig geweest, hoop het morgen in te kunnen halen

marije hoelaat heb je echo?? ik om 10.00 bij petra 20 weken echo! misschien komen we elkaar wel tegen..

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mimi Jij ook heel veel plezier met je echo morgen!

@Melmel *zwaai zwaai* terug ;)

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee mimi. Ik om 11 uur...zou wel heeeeel toevallig zijn hoor ;) haha! Ik ga met mijn vriend en mijn moeder heen. Ze heeft toevallig een weekje vakantie dus ik dacht: vast wel leuk als je meegaat.

Bedankt voor de support meiden, ik moet er ook maar gewoon vanuit gaan dat het goed is. Alle 3 de vorige x was het ook in orde. Voelde de kleine alleen 2 dagen minder als daarvoor. Maar mijn vriend zegt dat ik niet zo moet stressen ;) haha

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maije misschien dobbert hij/ zij erg in het vruchtwater dat je het daarom minder voelt:D
    Veel plezier!!

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Laten we het hopen Elif. Zal jullie vanmiddag een update geven! Ik moet daarna namelijk nog werken! En denk niet dat ik het red om tussendoor de schrijven, maar wie weet ;)

Ik zag net dat je kamertje al (bijna?) af is! Leukk

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Veel succes en plezier Marije! Ik voelde mijn kleintje voor de 20 weken echo ook een tijdje wat minder, inmiddels is deze op volle trapsterkte terug. Zegt dus gelukkig niets :)

Deel Deze Pagina