Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @brademarie: hier veel meer zin in vrijen als normaal hihi. hormonen wervelwind ja een beetje, ben sneller pissig maar ook snel vrolijk:p

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @brademarie Uhm hier eentje die er helemaal niet naar taalt sinds de zwangerschap. :) Gelukkig heeft vriendlief er erg veel begrip voor en doet er ook helemaal niet moeilijk om. Toevallig afgelopen weekend nog over gehad en hij ziet het zelf ook helemaal niet zitten, ook al weet hij dat hij het kindje geen schade kan aanrichten. ;) Voor de rest zorgen de hormonen hier wel voor rollercoaster met de gevoelens hoor. :D

@Marije Ik hoop dat die lekkende tieten snel weer ophouden, klop snel af, maar heb er gelukkig geen last van.

@Goofy Gaat alles wel goed? Heeft manlief iets ernstigs gedaan of zijn het de hormonsters? :p Knuffel!

Fijne avond allemaal!

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hmm wbt de seks hier niet bijzonder veel of minder zin in seks.

Jaa idd brademarie: ik moest echt lachen! En nu zelf de klos. Haha

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    fijn dat alle echo's goed zijn!

ben te moe en druk om te reageren.
    wil alleen ff op moosey reageren. je bloeddruk bestaat uit een onderdruk en een bovendruk. die bovendruk (in jouw geval 135) is redelijk flexibel. als je je inspant gaat ie omhoog, maar als je even rustig zit, dan zakt ie wel weer. de onderdruk schommelt minder. deze zien ze het liefst rond de 80. en als ie boven de 100 komt gaan ze zich zorgen maken. je kunt dit niet zo heel makkelijk beinvloeden volgens mij. al heeft stress en bijv drop er wel wat invloed op.
    goed dat ze het controleren. en je er nog niet te druk over maken, he? misschien blijft het wel zo.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Vandaag weer een dagje alleen , colin is bij schoonmams en ik heb het gered gister oke mijn moeder heeft hem in bed gelegd tussen de middag maar verder heb ik alleen voor hem gezorgd, was wel kapot gisteravond.
    Straks om 9 uur naar de osteopaat. hoop dat ik alleen terug kan rijden anders vraag ik een vriend van ons die vlak bij de osteo woont om me terug te brengen en dan komt de auto vanavond wel. maar denk wel dat het lukt, autorijden (automaat) gaan nog wonderbaarlijk goed, gelukkig.

Morgen en vrijdag heb ik colin ook alleen dus denk niet dat er dan veel zinigs uit me komt.

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Brademarie: Ik heb die fase juist een tijdje geleden gehad. En ook al zou ik nu willen, mijn vriend zit nog met een grote wond van zijn blinde darm operatie, dus dat schiet niet echt op haha! Dus hier al twee weken geen actie ;). Merk wel dat de hormonen door mijn lijf gieren. Kan echt boos worden of huilen om niks.

@Lauwie: Bedankt! Ik had al zoiets gelezen over bovendruk en onderdruk. Maar de vk zei ook dat ik mij niet heel veel zorgen moest maken omdat mijn bloeddruk niet in één keer heel erg omhoog is geschoten.

@Mimi: Succes vandaag!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden voelen jullie de kleine elke dag even veel?
    Vind hem gisteren en vandaag wat rustiger en natuurlijk pieker je dan weer.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: nee de ene keer voel ik de kleine meer als de andere keer. vandaag heb ik haar nog niet gevoeld terwijl ik haar normaal wel al voel.
    maak je eigen niet druk vanaf 28 weken hoef je de kleine pas elke dag te voelen.
    heb het ook gehad dat ik haar 2 of 3 dagen amper voelde en daarna was het een golfslagbad in mn buik hihi.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaah gelukkig dank je Naomi:D

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier geen lekkende tieten of gierende hormonen vooralsnog ;)

Wel een schommelende buik als de baby schopt haha. Gisteravond dacht ik dat er toch twee in zaten, voelde hem linksonder én rechtsboven. Toen bedacht ik me dat hij misschen linksonder trapte en dan met zijn hoofdje rechtsboven botste, zou dat kunnen? Vond het in ieder geval een erg grappig idee :D

Grr ik wil me opgeven voor yoga maar die zit al vol (ben al wéken bezig met inschrijven). Irritatie.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: hopelijk wat gerust gesteld nu ;)

@juju: hahah ja of ene kant schoppen andere kant stompen met de vuistje:p
    leuk is dat als je je buik ziet bewegen.
    vervelend zeg dat de yoga nu opeens vol zit :(

hier net gebeld door fontys hogeschool! dinsdag 5 oktober mogen we komen voor een gratis echo van onze kleine meid :D heb er echt super veel zin in.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Naomi!!! Eindhoven is toch wat te ver voor mij helaas :(

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja Naomi ben iig blij dat het niet alleen bij mij zo is:D
    Waar je je al niet over kan drukmaken, als je hem ineens elke dag gevoelt hebt pffff.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: het is voor ons een uur rijden hihi maar ach dat heb ik er wel voor over. scheelt ons 70 euro! en we krijgen nu ook fotos mee :)

@elif: ja klopt je maakt je snel druk, gelukkig ben ik heel nuchter erin en heb ik iets van alles wat ik voel is mooi meegenomen, ze zal dan vanavond wel wat drukker zijn hihi.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja normaal moet ik ook zo denken.
    Maar alhoewel iedereen in een ander topic me zoooooooo positief vond tegenover hun, terwijl we zolang erover hebben gedaan, voelde ik me nu ineens heeeeeeeeeeel onzeker ;)
    Misschien reageerd hij weer als hij papa's stem hoord straks, zoals heel vaak:D

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Jij ook gebeld hihi?! Hoe laat moet jij 5 oktober? Ik om 13:00.
    Van de ene kant jammer dat het niet in september kan, want 5 oktober hebben we ook 's-avonds pretecho.

@Elif: Ik heb ook twee dagen gehad dat ik hem wat minder voelde. Verschilt heel erg.

@Juju: Ja, dat heb ik ook. Voel ik het bv linksonder en een tel later rechtsboven in mijn buik!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier voel ik de kleine ook niet elke dag, ze kunnen zo zo lekker draaien en als ze richting je rug schoppen voel je het vaak niet.

De osteo denkt op basis van 3 a 4 wervels die echt niet meer willen dat er bij alle 3 de wervels zenuwen klem zitten en dat voelt hetzelfe natuurlijk,. want bij een henia zit er een zenuw beklemd door een uitstekende tussenwervelschijf. Dit zou betekenen dan dat het kan dat er geen hernia zit, maar dat door het veranderen van mijn lichaam, zwaardere buik, andere stand mijn wervels zelf tegen zenuwen aan drukken en dat ik daar de pijn van heb. maakt qua pijn geen snars uit , maar dat zou betekenen dat het na de bevalling vanzelf weggaat,... ik hoop het...

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi dat hoop ik dan ook echt!!!
    Dat het na de bevalling over gaat!

Moosey jij ook en mimi ook.
    Dat is wel een geruststelling.
    sorry meiden

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Mimi wat een gedoe he met je rug! Hopelijk gaat het na de bevalling idd weer over!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: wij moeten om kwart over 6 op 5 oktober, jammer anders hadden we elkaar misschien wel gezien hihi. ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn daar.
    kon het bij jou niet op een andere dag??? was leuker dan 2 echos op dezelfde dag denk ik hihi.

@mimi: dat is enigzins goed nieuws! de pijn blijft inderdaad hetzelfde maar als het geen hernia is en het na de bevalling weg is zou natuurlijk geweldig zijn!

Deel Deze Pagina