Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ECHT NIET!!!!! Je bent niet voor niets ongerust, dat heet moedergevoel en is heel normaal en net als ik al schreef daar zijn ze ook voor!!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb Avent gehad bij zoonlief en later difrax s fles zijn ook heel fijn.
    Verder heb ik eerst klein flesje gehad en daarna over op de grote, aan twee heb je wel even genoeg, maar je kan er ook eentje op reserve kopen hoor, je gebruikt ze toch nog wel, al is het na de BV met sap e.d.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook weer goedgekeurd door de VK, en dat ik maar 2 kilo ben aangekomen maakt niet uit. Als de beeb het maar goed doet.
    Verder is zoonlief ook bij het peuterbureau goedgekeurd, dus de APK weer gehad hier!

Nu ff proberen te liggen met hem, heb met schoonzus naar de stad gewandeld maar dat is echt einde oefening bij mij, bekkenpijn en weer harde buiken. Maar was goede test.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goofychick dank je wel voor je lieve woorden.
    Moedergevoel dat klinkt wel al heel erg leuk:D ;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jij ook pas 2 kg aangekomen zie ik, en je bent nog verder als ik.
    Maar ik denk idd zoals je zelf al zei, ze kijken hoe het met de kleine is:D
    En dat was goed.
    Geweldig:D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elif: nee je bent geen stresskip!! de vk's zijn er om jou gerust te stellen dus bellen is nooit gek als je twijfelt!
    zoals goofy al zei dat zijn moeder gevoelens hihi leuk he om ze nu al te hebben:p

@marije: ik heb 2 difrax s flesjes (grote en kleinere) en een avent flesje. ik vind de difrax zelf het fijnste. ook ik wil borstvoeding geven maar vind het wel makkelijk om flesjes te hebben. je kunt er ook altijd water in doen of sap als ze groter zijn :p

hier net van mn oom en tante een paar schoentjes gehad. fel roze van kappa hihi zo lief! is pas vanaf 6 maanden dus ze mogen nog even de kast in. vond het wel heel lief dat ik ze kreeg (als dank voor het oppassen op hun cavia tijdens hun vakantie).

7. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    ha dames,
    Ff een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen enorm last van mijn lies. Het lijkt uit te stralen naar mijn bovenbeen, maar de drukpijn zit echt in mijn lies. Herkennen jullie dit of is dit iets van mij alleen? Ik ben bang dat het met bekkeninstabiliteit te maken heeft, maar weet dit niet zeker.

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Bedankt voor de tips meiden...ik heb bij kruidvat 2 aventflesjes gehaald met korting. Leek mij idd ook wel handig paar flesjes in huis te halen...
    Ik ga zo te sporten maar helemaaaaaaaal geen zin :S blegh!! maar goed.

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    oh ik ik zou willen dat ik maar 2 kg was aangekomen! helaas bij mij al meerdere kilo's. Maar goed.... hoort er bij zeggen we dan maar!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb er geen last van, maar volgens mij heeft dat echt met bandenpijn te maken. ;)

@Naomie Wat lief van je oom en tante om knalroze schoentjes cadeau te geven.

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Flesjes, in de doos van de etos zit een flesje van avent, ik ben van plan bv te gaan geven, mocht dit nou niet lukken hebben we dat flesje, en anders is het zo gehaald

Ink, ik herken het niet.

Aankomen, nu 4 kilo, ben wel benieuwd hoeveel iedereen aangekomen is?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier 3 a 3,5 kg is verschillend per dag haha.

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ja inderdaad dat flesje van de etos heb ik ook en heb er nu nog 2 bij gekocht. Maar meer koop ik er niet.

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ben inmiddels 5 kilo aangekomen. Valt mee vind ik want ik ben ook gestopt met roken.

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ben trouwens echt zo jankerig de laatste tijd. Ik maak echt van een mug een olifant en kan gewoon bijna hysterisch huilen. Ik voel mij dan ook heel zielig! Terwijl ik nooit echt een jankerd was! En ik weet gewoon dat het nergens op slaat en toch moet ik dan huilen :)!

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Lastig he moosey die hormonen.... je staat soms van jezelf versteld waar je idd al emotioneel van wordt.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Moosey, herkenbaar, hoewel ik het bij zoonlief eerder had. Maar ik haal nu alles in.
    Had van de week een heel gaaf jasje gekocht voor zoonlief, zo'n gewatteerd jasje, grijzig van wol met zwarte stoffen capuchon, en als ik dan denk dat mijn zoontje die aan heeft straks.....zwijmel!!!! Dan krijg ik al tranen in mijn ogen.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wen gefeliciteerd, leuk hoor!!!! En erg handig straks als de kleine er is.

Hier VK controle gehad, alles goed, bloeddruk alleen vrij laag voor mij doen, zeker de bovendruk, 105/65, nou is dat heel netjes maar merk af en toe dat ik drop moet hebben om me wat beter te voelen.
    Hier vanmiddag van 4 uur tot half 8 vanavond geslapen met zoontje........arghhhhh!!!!!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ink, ik had dat laatst ook een dag of 2 en toen was t weer over. banden die je makkelijk verrekt begreep ik. gaat het bij jou al beter?

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zit inmiddels ook op 4 kilo, dat is 2 kilo erbij in de afgelopen 2 a 3 weken!!! Whaah hoop niet dat dat in dit tempo zo doorgaat!

Gister via MP 'mijn' Lodger Wrapper gekocht en opgehaald. Super lief, helemaal de goede kleuren en vééééél goedkoper dan nieuw. Nu al zin om onze kleine erin te verpakken :D

Deel Deze Pagina