Jeeh weekend! Mijn eerste werkweek er weer opzitten. Zit nu even met de benen omhoog op de bank. Ben wel beetje moe eigenlijk. Mijn buik lijkt ook wel weer gegroeid, of het komt door drukke dagen? @ elif: ik ben nu ook de enige die zwanger is in de vrienden/familiekring. Soms wel jammer omdat het me leuk lijkt samen te shoppen, kletsen etc...
@Juju: Hahaha! Herkenbaar. Toen ik 12 weken ofzo was dacht ik dat iedereen het al kon zien maar toen was het echt nog een minibuikje in vergelijking met nu! Ik ben ook erg benieuwd hoe groot mijn buik nog wordt. Ik heb vandaag een epileerapparaat gekocht. Ik had die vroeger ook eentje maar die deed zo'n pijn dat ik die nooit meer heb gebruikt. Maar nu met de zwangerschap vind ik het wel handig! Als het goed is blijven de haartjes 4 weken weg, dus hoef ik mij niet druk te maken dat ik met behaarde benen lig te bevallen ! Als ik met een mesje scheer moet het echt om de 2 dagen. Het was even wennen want echt pijnloos is het niet maar ik kan er beter tegen als vroeger. Ik heb alleen nu wel allemaal stipjes van waar de haartjes hebben gezeten maar dat trekt wel weg neem ik aan!
@moosey... ik heb ook zo'n apparaat. Van braun . Gebruik hem meestal voor mijn bovenbenen. Onderbenen deed ik dan weer niet haha Misschien wel weer een idee omdat ook te doen, aangezien het bukken er niet makkelijker op wordt met de weken Voor mijn zwangerschap heb ik met lichtflitsen mijn oksels en bikinilijn laten doen...echt alle haartjes permanent weg...maar nu zijn ze allemaal terug. Ik wist niet dat een zwangerschap ervoor kon zorgen dat je haargroei terug kwam...Echt...sh*t
@juju: eerst eens trouwen dan komt de foto ahahah. misschien volgend weekend al en anders na onze vakantie dan moet je even geduld hebben @scheren: makkelijk is het niet met de buik maar het lukt nog met een hoop gekreun omdat bukken pijn doet voortaan mn been maar op de wc zetten is wat makkelijker hihi. @marije: dat is ook balen!! kun je het weer opnieuw laten doen straks...... ik ben er vandoor meiden eerst de auto naar de garage brengen en dan naar de stad en kermis
@ elif: gelukkig hebben we het forum nog en stiekem hoop ik dat mijn schoonzusje ondertussen al weer zwanger is. Zij is steeds in de 1e maand zwanger (bij haar 2kids en laatste keer), alleen vorige keer helaas miskraam gehad. Dus wie weet is ze nu al zwanger maar verteld ze het nog niet! Durf het niet te vragen, wacht het maar af. Hoop het wel @ goofy: idd balen. Het kostte me ook hoop geld. Deel werd wel vergoed door de verzekering, maar toch. Nu wacht ik tot dat ik geen kindjes meer wil en dan doe ik het opnieuw, want het is wel een gemak hoor! Nooit meer oksels en bikinilijn scheren
Zo toch nog even anderhalf uur kunnen liggen, kleine ging liggen om kwart over 5, ja ja hij heeft een ander ritme dan de meeste kindjes. Maar is ook niet erg, meestal vinden we het wel ff gezellig als hij met het koffie drinken er nog bij is. @Elif is iid zwaar. Moet echt toegeven dat ik het verdraaid zwaar vind, een tweede zwangerschap en een kleintje van deze leeftijd die ook nogeens errrrrug ondernemend is.
Haha idd Marije, nee hier woont ze wat te ver weg. Maar wat ik heel jammer vind is dat ze niet zo enthousiast was als wij, nu was ze direct zwanger , nog heel jong, pas getrouwd. Maar ja zo gaat dat in TR
Hey allemaal, Even een berichtje vanuit zonnig Oostenrijk! Het is hier prachtig; mooie omgeving en goed gezelschap, haha. Al veel gewandeld, wat tijdens het berg op lopen soms zorgt voor een harde buik. Niet pijnlijk, meer ongemakkelijk. Zodra ik stop om te rusten verdwijnt het weer. En 's middags lekker een paar uurtjes lezen op bed of bank. Heb niet alles gelezen, maar heb onthouden dat er weer MEISJES bij zijn gekomen! Wat leuk. En ook voor degene die het gelsacht niet (willen) weten: je weet tenminste zeker dat het een baby wordt, haha. Liefs, Maartje
Hebben jullie ook last van harde buiken? Ik zeker een keer per dag de afgelopen dagen. Wat een rotgevoel
Heey meiden! Hoe is het hier?? Laatste week veel gewerkt en weinig tijd gehad om hier mee te lezen. Er word zo veel gekletst! Elif en Marije... Schoonzusje van mij is ook zwanger en moet nog een week of 5 (daar hadden jullie het toch over? niet helemaal terug gelezen namelijk) Als ik in februari geen bbz had gehad dan scheelden we maar 2 weken en hoefde ik nu nog maar 7 weken... maar een paar maandjes meer verschil is ook niet erg. Wij zijn in de vakantie met de schoonfamilie-dames wezen shoppen... erg gezellig! Hier vandaag even paniek in de tent Gisteren amper Ukje gevoeld en vanmorgen tot vanmiddag 15 uur helemaal niet. En dat vlak voor het weeken en liep me te stressen op het werk. Maar het is zo druk op het werk dat ik niet even naar de vk durfde te gaan. Uiteindelijk hield ik het niet meer en zei mn collega boos dat ik véél eerder de vk had moeten bellen! Ik in tranen gebeld en mocht direct komen. Spullen gepakt en op naar de Vk. Vk snapte mijn ongerustheid maar zei dat het heel normaal was op dit termijn.... Gelukkig alla minute het hartje gevonden. Wat was ik blij om Ukje te horen! Daarna weer naar het werk en ohhh ...collega had tranen in haar ogen toen ze hoorde dat alles goed was. Ook een bewoonster en haar dochter wisten er van omdat ze aan mijn collega zagen dat er iets was. Volgens de vk was ik weer prima gegroeid trouwens Wat ben ik toch ook stom dat ik éérst aan anderen denk (drukte op het werk byvoorbeeld) vóórdat ik aan de bel trek. Doeidoei!!
juju, ik heb ook af en toe harde buiken. bij mijn dochter tillen of bij bukken ook snel. als het wegtrekt als je rustig aan doet, hoort het er volgens mij gewoon bij. cyntje, fijn dat alles goed was! wen, gefeliciteerd! leuk dat het leuk was!
juju: hier ook last van harde buiken, eigenlijk hetzelfde verhaal als lauwie. vooral als ik mijn dochter heb getild en als ik veel heb gebukt. de vk zei dat het wel een teken is dat je rustiger aan moet doen.
Ha, @zwangere schone zussen Ik heb hier ook een zwangere schone zus. Ze is morgen uitgerekend en vandaag gestript. Met een btje mazzel wordt het binnenkort geboren en ik mag bij de bevalling zijn!! Hoe gaaf! Zit dus bovenop mijn telefoon en camera en fototoestel staan klaar voor vertrek. Dat wordt namelijk mijn taak, foto en video materiaal maken. Lijkt me zooo gaaf.
@cyntje: ik had dat ook vorig weekend. Ik was zaterdag naar een festival geweest. En voelde me daar eigenlijk een beetje schuldig over of ik daar nu wel of niet heen kon. Die dag er na de kleine bijna niet gevoeld. Dus zat hem ook te knijpen. Maar die maandag moestik natuurlijk voor mijn 20 weken echo. En alles was helemaal goed, kleintje lag heerlijk en bewoog af en toe met de handjes en benen. Dus geen reden voor paniek. Maar dat is nu zo moeilijk: de ene keer voel je je kleintje heel veel andere keer stuk minder. Maar ik denk dat we er gewoon vanuit moeten gaan dat het gewoon goed gaat. Zeker na onze goede 20w echo's. Maar begrijp je paniek goed!
Ik lees dat alles vanaf 4 september weg is!! Ik was gisteren een heel lang bericht aan het typen en heb het gelukkig opgeslagen in Word. Ik ben nu aan het werk maar ik zal het straks hier wel neerzetten. Wel balen dat alles nu weg is!
Jeej voor Word Maar we hebben wel een deel 3 moeten maken, dus we zitten daar nu... Voor we in twee topics tegelijkertijd zitten te typen... Dacht trouwens dat alles gesloten was, hebben ze het toch weer opengezet DEEL 3