Oh, op die manier! Nooit bij stilgestaan! Ik wil een buddy die eind januari is uitgerekend, anders moet ik iedereen op de hoogte stellen als ik zelf lig te puffen ! Wen, ik hoop echt dat het zal helpen. Lijkt me maar niks zo.
@Lauwie. Kan idd veel herbruiken..hihi Ik heb de schattige Bennetton kleertjes uit de dozen gehaald. Dat had ik vorig jaar gekocht in italie toen we op vakantie waren, ik kende het merk helemaal niet... maar was meteen verkocht toen ik het zag hangen..hihi Ik had alleen dat flees deken niet van Lodger. Ik heb toen de buikdrager gebruikt om hem in te wikkelen en dat was niet praktisch. Dus daarom wil ik deze kopen. @Moosey Ik werk 24 uur in de week waar van 1 dag in week naar school en 1 dag ouderschaps velof, maar nu is het schoolvakantie dus hoef ik nu niet naar school toe dus werk ik nu 4 dagen. En ik moet alles nog inhalen van afgelopen school jaar ivm zwangerschap van Bas vorigjaar.. Volgendjaar ben ik klaar en als ik het echt niet haal dan krijg ik uitstel, maar tot nu toe heb ik alles in gehaald. Alleen nog verslagen schrijven..pff en dat is hoop werk.. Nu effe geen zin in..haha
wen, sterkte ermee! balleke, dat lijkt me heel leuk van nog een kindje van hetzelfde geslacht, dat je alle leuke dingetjes kunt hergebruiken! maar weer shoppen heeft ook wel wat .
@Wen hoe gaat het???? Verder hier om half zes al wakker......pffff........zo naar school, vergadering en nog wat doen in de klas. Gisteren nog in bed erover gehad wel of niet ziektewet, werd vanochtend wakker en kan er eigenlijk niet om heen, kijk vandaag nog even aan.
goofy wat fijn dat je directrice zo goed met je meedenkt.. logisch dat je emotioneel ervan wordt.. je voelt je al zo belabberd af en toe en dan die hormonen.. lekker laten gaan!!! wen voel jij je al iets beter vandaag> hoe laat krijg je de uitslag vd kweek? rustig aandoen hoor!! ik doe het ook wat rustiger aan zoals ik al tikt vd week en kwa harde buiken gaat het oed, geen last meer van gehad, alleen af en toe wat kramp maar dat kan ook de groei van onze spierbundel komen hihi vriendlief hebben ff goed naar die spierballen gekeken en idd.... zo kun je het ook zien haha gisteren onze nieuwe auto gekocht en opgehaald, supermooi! alleen super erg wennen voor mij, ik ben al zo'n inparkeer ramp en ben bang dat ik echt heel veel moet gaan oefenen hiermee, verder rijdt ie heerlijk en wat een ruimte!!! buddylijst, handig!! inderdaad ff uitpuzzelen wat het handigst is met de verdeling en naturlijk wie er wel of niet mee wil doen. ik ga ff mn haar fatsoeneren, kom net uit de douche en anders is er echt geen land meer mee te bezeilen ben ik bang 8) tot laters!!!
Goedemorgen allemaal, @Wen en Cyntje: pas goed op jezelf en de beeb, probeer he trustig aan te doen en we duimen allemaal dat jullie je snel beter voelen. @Brademarie: wat voor auto is het? Succes met de eerste ritjes, lijkt me erg wennen een nieuwe auto (heb zelf geen rijbewijs, maar kan me er iets bij voorstellen) @Buddylist: ja lijkt mij ook erg handig. @ego: ik dacht van het overgeven af te zijn... Maar ik moest zonet zo hard hoesten na het eten van een liga dat mijn maag helemaal ineen kromp en de liga er na 30 seconde weer uitkwam. Bahbah. Vandaag werken, en het weekend naar vrienden in Amsterdam, dus drukke dagen voor de boeg. Fijne dag allemaal!
balen maartje.. dat zijn echt van die triggers om te kotsen, klinkt lekker ranzig als ik het zo tik haha. net als tandenpoetsen en dat soort triggers, als je maag zo gevoelig is, dan kan je gewoon weinig hebben. Hopelijk wordt het gewoon elke week weer wat minder. we hebben een seat altea gekocht (niet de xl, want deze is groot genoeg hihi) het is idd erg wennen.. en kan niet zo goed diepte inschatten, dus vriendlief gaat binnenkort vast wel even van die parkeer piepers installeren 8) zo hier helemaal klaar om de dag te beginnen buiten, ik ga zo denk ff naar de megastores in den haag, effe turen en met de actie stickers in de aanslag wil nog even langs mijn werk... en nog ff langs een vriendin, alles op t gemak, heb de hele dag... fijne dag meiden! rustig aan he?! xxx
buddies....tsjah de enige die niet ligt te puffen....whahaha.. Idd, gewoon kijken wie aan het eind uitgerekend zijn aan degene die aan het begin uitgerekend zijn. En natuurlijk.....wie er wel hier kletst! want dat zijn er niet zoveel als oorspronkelijk meer...
buddy's... Ik wil wel mee doen hoor! Natuurlijk wel iemand die minimaal 2 weken na mij aan de beurt is Brademarie... hele mooie auto! Veel plezier ermee Elif... Leuk! We hebben dezelfde bedjes! Maartje... volgens mij bedoel je iemand anders Hier gaat namelijk alles goed. Goofy... Doe je het wel lekker rustig aan? Als het niet gaat, leker naar huis toe jij! Wen... jij ook lekker rustig aan doe hoor!
@Goofy Ik denk dat het een goede beslissing is als je de zw in gaat, doe je rustig aan? @Brademarie Mooie auto! @Maartje Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. @Buddylijst Het maakt mij niet zoveel uit wanneer iemand uitgerekend is hoor, aangezien de kans klein is dat je tegelijk aan het puffen bent. En daarbij zijn er meer mensen aan het begin uitgerekend dat op het laatst volgens de lijst. Dus wie wil mijn buddy zijn? @all Hier weer een dag met niets doen, verveel me nu al maar ja het is voor een goed doel. Ik voel de kramp nog steeds in mijn bovenbeen, maar tot nu nog geen harde buik gehad. Zojuist wel braafjes mijn 1e magnesiumpilletje ingenomen. En ow ja, de kweek was negatief, dus geen blaasontsteking. Fijne dag allemaal...
net terug van de echo en wij krijgen een MEISJE!!! ze deed het heel goed alles was goed en compleet ze ligt een klein beetje voor maar dat is niet erg! fotos zal ik binnenkort plaatsen!
@Naomi Gefeliciteerd met je goede echo en dat jullie een meisje krijgen! Eindelijk weer eens een meid in het rijtje erbij.
@Goofy: Misschien is de ziektewet toch de beste beslissing. @Maartje: Vervelend is dat. Je kunt er niks van zeggen. Soms ben ik helemaal niet misselijk en moet ik opeens overgeven. @Brademarie: Hele mooie auto! Wij zijn zelf ook aan het kijken voor een auto maar dat zal wel een tweedehands worden omdat wij allebei met de fiets naar het werk gaan en de auto bijna niet nodig hebben. We zitten te denken aan een Renault Scenic. @Wen: Ik hoop echt dat de harde buiken afnemen. Is de kramp wel wat minder of dat niet? Ik wil trouwens best je buddy zijn maar we zijn wel vlak bij elkaar uitgerekend. Misschien te dichtbij...??! @Naomi: Gefeliciteerd!!!! Je brengt de balans weer een beetje terug ! Ik ben voor het eerst in weken al twee dagen bijna niet meer misselijk. Ik durf er bijna niet op te hopen maar misschien hebben de pillen toch geholpen!!
JEEEH EEN MEISJE!!! Eindelijk meer vrouwen haha Brademarie: leuke auto! wij zijn ook nog op zoek naar een nieuwe. Wen ik hoop dat de pillen hun werk gaan doen! Moosey: fijn dat je niet meer misselijk bent. Hopelijk blijft het zo! Goofey rustig aan.... je moet nog een tijd!
@Moosey Fijn dat je al 2 dagen niet misselijk bent geweest, ik duim voor je dat dat zo blijft. En wat buddy's betreft prima hoor, vind vast tussendoor wel een momentje om te posten hier. Stuur je zo wel even een pb. Jeetje het is inmiddels weer een beetje opgeklaard, maar net hard regenen en onweer hier. Ik ben blij dat ik er niet uit hoef/mag.
ik ben 22 januari 2011 uitgerekend word ons eerste kindje, ik weet alleen niet hoe je zo een banner neer kan zetten, wil er graag ook 1 wie o wie kan me helpen???