Januari 2011 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    En maartje ik hoop dat je misselijkheid snel overgaat. Maar het is natuurlijk niet te voorspellen :(

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Ik ben vanmorgen op bezoek geweest bij het kinderdagverblijf. Ik heb er een goed gevoel bij. Ze zijn nu ook aan het verbouwen alles wordt erg mooi. Ook leuke buitenspeelplaatsen. Heb nu een mail richting p&o gestuurd voor informatie over zw verlof en ouderschapsverlof. Ik HOOP eigenlijk te kunnen regelen dat ik na mijn zwangerschapsverlof (moet in mei weer beginnen) tot aan de zomervakantie mijn ouderschafsverlof kan inlaten gaan. En dat ik in augustus weer fris start. Zonder onderbrekingen!
    Hopen dat het lukt!

Kennen jullie het programma babyboom. Zij starten nu weer met een nieuw seizoen ;) je kunt je nog opgeven antares haha! Zou niets voor mij zijn trouwens, maar goed!
    Ik ben nu het oude seizoen aan het terug kijken. Vind het echt een leuk programma. Wel sneu om te zien dat sommige stellen zoveel moeite doen om zwanger te worden en sommige in de 1e aflevering al zwanger zijn.

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Jawel ben wel wat vergeten!

Cyntje: gaaf dat je man je beeb kan voelen! Daar wacht de mijne ook nog steeds op haha!

En die lodger wrapper is gaaf....wel prijzig! Maar volgens jullie is hij het waard? Is het nu het voordeligste om hem te kopen bij prenatal? Ik heb trouwens ook een leuke wrapper van snoozybaby, tijdje geleden gekocht. Met die labeltjes eraan

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag!

Reageer nu alleen even over de buddy’s. Straks hopelijk nog wat meer als ik tijd heb.

buddy: Ik meld me ook aan :D Maakt mij ook niet echt uit wanneer iemand uitgerekend is, want zoals Wen al zei, de kans dat je samen aan het bevallen bent is niet erg groot. Bovendien is er een periode van 5 weken waarin je “op tijd” bevalt. Dus als ik een buddy eind van de maand heb die met 37 weken bevalt en ik beval zelf op 41 weken… soit :D

Vanavond m’n eerste les zwangerschapsyoga. Kijk er best naar uit. Alleen jammer dat m’n fiets besloten heeft dat dit een fijn moment is om lekke band te krijgen. Moet dus nog even bedenken hoe ik er geraak (ik rijd geen auto en IrisBman kan me geen lift geven omdat IrisBkind in z’n bedje ligt).

Fijne middag allemaal!

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @iris...leuk dat je zwangerschapsyoga gaat doen. Ikga me ook nog opgeven. Maar zit jij nu niet in een groep die allemaal al verder zwanger zijn? Hoe regelen ze dat?

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welkom Miracle!! En gefeliciteerd natuurlijk! Is het je eerste??

Meestal, als ik bij iemand een leuke banner zie, klik ik op die banner en kom je op de site waar die banner vandaan komt. Verder kom ik helaas niet met de uitleg... ben niet zo'n computer held. Heb maar wat zitten prutsen en tadaaa!! Succes!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Banner:

Je kunt idd op een andere site een banner aanmaken. Google maar eens op zwangerschapsbanner! Dan kan je kijken of je een leuke kan maken, vaak word op de site's stap voor stap uitgelegd hoe het werkt.

Als je banner klaar is krijg je verschillende codes te zien, je moet de code copieren die als BBforum code staat aangegeven (naam kan iets anders zijn, maar de BB staat er altijd bij)

Dan ga je hier op zwangerschapspagina naar gebruikersinstellingen toe. Dat zie je links in de balk met menu opties. De balk bovenaan de pagina ongeveer.

Dan kijk je links, bij instellingen en opties.
    Daar staat in handtekening wijzigen.
    Klik daar op.

Dan zie je in het midden een vak met handtekening wijzigen waar je tekst in kan voeren. Daar kan je dus iets in typen of je code van je banner in plakken!

Doe dat en kijk dan bij voorbeeld handtekening of je banner goed te voorschijn komt. Nu komt er boven het vak waar je in kan voeren een voorbeeld vakje, zo ziet je banner en handtekening eruit!

daarna ga je weer wat naar beneden en kies je voor handtekening opslaan! Voila...een banner.

Je kunt ook de banners van hier op de site aanmaken...verder gaat de banner in je handtekening zetten hetzelfde.

De banner hier op de site kies je rechtsbovenin voor banners....

zie hieronder screenshot met pijltjes waar je gebruikersinstellingen en banners kan vinden.

Succes!

Bekijk bijlage 93593

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemiddag :)

Allereerst Naomi gefeliciteerd met een meid....

Buddy's: Het maakt mij ook helemaal niet uit, de kans is toch klein dat je tegelijkertijd bevalt.... Ik geloof dat IrisB op zoek is..... nou meid ik ook :) zal ik jouw buddy worden?

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Welkom en van harte gefeliciteerd! :) En ik zie dat Antares je al een goede uitleg hebt gegeven.

@Marije Ik heb babyboom nog nooit gezien, maar eentje van een ander topic waar ik altijd te vinden ben, doet ook mee. Dus ik ga zeker kijken dit keer. Maar van haar begreep ik dat het voorlopig nog niet uitgezonden word...

@cyntje Wat leuk dat je man ook de beeb kon voelen.

@baby voelen Volgens mij heb ik beebje vandaag voor het eerst echt gevoeld. Twijfel nog wel of het niet gewoon mijn darmen waren hoor, maar ga nu helemaal goed opletten. en daar heb ik helaas alle tijd voor nu.:)

@buddy's IrisB en Charpi ook buddy's? Niet vergeten nummers uit te wisselen per pb he? ;)

@site Ben weer even aan het knutselen geweest (moet toch iets doen tijdens het niets doen;)) Mochten jullie nieuwe afspraken hebben en moeten deze nog bij gezet worden op de site, stuur dan even een pb sturen naar mij of Danjay of IrisB, dan zet een van ons je er even bij. ;)
    Nogmaals onze site:
    http://mamainjanuari.come2me.nl/

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wen over niets doen gesproken, hier nog eentje.... Heb net IrisB een pbtje gestuurd, even wachten op reactie....

MSN: Nu had ik een vraag aan jullie meiden.... ik zit geregeld op msn en zie dan weer dat geen van mijn vriendinnen tijd heeft (er is) om een gezellig praatje te maken.... en juist nu ik zwanger ben merk ik dat ik daar veel behoefte aan heb.... praten over zwanger zijn, baby's en alles wat daarmee te maken heeft....
    Zijn er meer meiden die daar behoefte aan hebben? Stuur me gerust een pb om MSNadressen uit te wisselen....;)

10. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Cyntje: Dat was ik nog vergeten ja! Wat leuk dat je man de baby ook heeft gevoeld!! Ik voel de baby zelf alleen maar aan de binnenkant, niet aan de buitenkant.

@Miracle: Gefeliciteerd en welkom!

Babyboom heb ik vorig jaar half gevolgd maar ga het denk ik wel terugkijken bij uitzending gemist.

@Charpi: Op zich een leuk idee maar ik zit eigenlijk nooit op msn.
    Maar misschien ga ik dat maar weer 's nieuw leven inblazen! Wel gezellig!

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey Meiden ik dacht laat ik me ook eens toevoegen aan het clubje maar er zijn wel erg veel posts per dag zeg pfff heb ik wel wat te lezen tijdens het werken :)

Hier gaat alles goed me buikie begint al aardig te groeien en af en toe denk ik de baby te voelen maar dan twijfel in of het nou me darmen zijn :) Verder druk aan het wachten op die verdomde 20 weken echt op 21+6 weken pfff zo laat maar jah :)

Tijdens de eerste weken heb ik helemaal nergens last van gehad alleen de vermoeidheid :( maar valt nu mee te leven :) verder sport ik ook al een tijdje niet meer ik ben afgelopen week maar weer begonnen met zwemmen dat vind ik iets relaxter als Zumba en Body Jam ik zit ook nog aan zw Joga te denken maar dat weet ik nog niet zeker.... :)

Maar ik zag al heeel veel jochies voorbij komen wij moeten nog ff wachten totdat we weten wat het word maar ik denk een meisie :) en me vriend je Jongen haha

nou dit ben ik dus :)

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Moosey, als je zin hebt.... stuur een pb en ik voeg je toe :)

Babyboom, dat programma nooit gezien.... misschien een idee om terug te kijken....

Cyntje, wat leuk dat je man de baby heeft gevoeld!!! Kan niet wachten tot ik de kleine uk zelf kan voelen.....

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Welkom Cinnie!!

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Leuk dat er nog steeds meiden zich toevoegen. !

15. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    IK OOK IK OOK IK OOK!!!!!!

komt er nog een bij, hier alles goed, alleen de tijd gaat zoooooooooooo langzaam...... 19 augustus 20 weken echo,

Gaat de tijd snel he?? alweer op de helft.......
    dacht altijd, oh januari da´s heel ver weg...
    ben trouwens de 5e uitgerekend

can´t wait.....

16. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@marije: Ja, ik zit met mensen die denk ik al een eindje verder zijn, maar zal niet zo erg zijn als bij m’n vorige zwangerschap, toen was er 2 maanden verschil tussen mij en degene die eerst uitgerekend was. Maar is hier maar klein stadje, met één lesgeefster. Ze vroeg wel of ik een latere cursus wilde, maar pas eind oktober beginnen leek me het andere uiterste :D Ik ga ook nog gym doen, dus dan is alles beetje verdeeld ;)

@charpi: Leuk, ik heb een buddy :D Ik stuur je straks een peebee met m’n nummer. En meteen ook maar die MSN, lijkt me wel leuk. Wil ook best met andere mensen MSN uitwisselen, dus als iemand zich geroepen voelt, stuur maar een peebee (altijd gevaarlijk voor het ego dit, als er niemand wat stuurt… :p )

@cyntje: Leuk dat cyntjeman cyntjekind gevoeld heeft. Zal hier wel ff duren, vorige keer was IrisBman er ook niet erg goed in en heb weer placenta aan de voorkant…

nieuwe mensen: Welkom! :D

Als we dan toch super gezellig worden met buddy’s en MSN… is er eventueel animo voor een meeting? Over een paar maandjes ofzo?

Zo, nu snel nog even verder werken en dan is het weekend :D Heb weer een trip naar België op het programma staan, dus ben in het weekend waarschijnlijk nog minder online dan anders.

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welkom Cinnie en Quiliana!! Er word inderdaad veel geklept hier... soms moeilijk bij te houden.

IrisB... ik voelde Ukje schoppen gisteren avond en ik weet dat ie dan vaker op 1 plek schopt en beweegt. Dus cyntjeman mocht met 2 vingers voelen (wijs en middelvinger op de door mij aangegeven plek, werkt beter dan de hele hand). Had niet verwacht dat het zou lukken :D

Zo, nu ga ik eten koken... spersieboontjes, gehaktballen (gehakt gemengd met een beetje nasikruiden) en uhmmm.... ik dénk frietjes óf puree.... HONGER!!!!!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whaaah veel te veel om bij te lezen! Ik ben terug van vakantie in ieder geval :) Ga vanaf nu proberen weer wat bij te houden. Enne.. een meeting daar houd ik me altijd voor aanbevolen :D

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ja leuk allemaal met dikke buiken. :D Ik ben vóór!

@Cynnie en Quiliana Welkom! :)

@Juju Welkom terug van vakantie. Flauw hoor dat je niet alles gaat bijlezen. :p

20. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @buddy's: lijkt me leuk ja een buddy, wanneer uitgerekend maakt me niet zoveel uit. Zelf ben ik voor de 14e uitgerekend.

@meeting: ik houd me aanbevolen, hahaha, ik zie al die dikke buiken al voor me ;)

Deel Deze Pagina