Cynnie chinees mmmmmmmmmm lekker Wij krijgen turkse pizza ook mmm lekker Hier al wat foto's van het kamertje, er moet nog een klamboe komen ( limegroen) en het schilderij van Poeh moet nog opgehangen worden.
@ lauwie ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen. Maar ze zijn er van 35 euro en 65 euro. Wat is het verschil? Heeft de een meer functies, of alleen apartere kleurtjes Ik heb de baby net weer gevoeld. Ik voel het vaker als ik actief ben geweest en daarna rustig ga zitten.
Elif wat leuk!! Ik ben wel beetje jaloers hoor, dat je alles al lekker hebt klaarstaan!! Bij mij zit alles nog in tassen in de kast gepropt!
oh het liefst ga ik ook aan de gang hoor. Maar onze spullen worden pas in oktober geleverd. Ook moet mijn vriend de kozijnen schilderen. Voorderest is het schilderwerk wel klaar.
Oh dan is het idd nog werken Wij hebben in januari nieuw raam ( pvc) op de babykamer geplaatst toen ik zwanger was , net voor de mk. Nu ideaal natuurlijk het is helemaal nieuw en af dan.
@Qiuliana hoe laat heb jij hem??? Ik geloof ik om kwart voor 10 al!!! Vind het heel spannend, maar dat komt omdat ik nu weet hoe uitgebreid deze echo is en hoe belangrijk. Even spammen, want we gaan al naar bedje: Dit is een gedeelte van het behang,dat onderste wat we gaan nemen, in combi met een wand zilver en limegroene gordijnen en witte meubels, die limegroene gordijnen hebben we nu ook al op de babykamer nl. Verder limegroene en grijs/zilvere accesoires denk ik. Trusten iedereen!!!
elif, wat een leuk kamertje! en wat heerlijk dat je al klaar bent! marije, je hebt ze van katoen en van fleece. ik had die van fleece. dat is wel de duurdere variant. maar ipv jasje buiten wel fijner/warmer dan katoen denk ik.
@Elif Wat een mooi kamertje! Ik ben ook wel een beetje jaloers hoor dat je het al klaar hebt. Maar ach nog 2 weekjes en dan hebben we vakantie en dan gaan ook wij starten. @Goofy Leuk behang, ik ben benieuwd naar de rest. En nee er is niet echt een diagnose gesteld, ik denk gewoon te veel gedaan. Heb nog wel even gegoogled op mijn klachten en schijnt vaker voor te komen bij zwangerschap. De magnesiumpillen zijn voor ontspanning, althans staat op het potje. Dinsdag naar de vk, dus dan zal ik wel meer horen. @Lodger Even met mijn vriend erover gehad en ook wij gaan hem kopen. Ondanks de dure prijs, lijkt het ons wel heel handig gezien de wintermaanden. Trusten allemaal!
Goeiemorgen ! Elif wat een lief kamertje !!! Goofy , Wat een stoer behangetje ! Marije , leuk dat je steeds mee de beeb gaat voelen ! Wen , rustig aan Lodger ? Ik ga even googlen... Weetje wat ook !!super!! handig en heerlijk warm is ? De maxi-cosi zak van wallaboo ! (Lodger is ook makkelijk en jeetje wat veelzijdig !)
Hallo ladies, Ik meld me hier ook Ik weet alleen niet of ik regelmatig kan reageren want ik voel me vaak nog erg zwak en ziek, maaaar ik doe mn best. Ik ben nu 17 weekjes zwanger, weet nog niet wat het wordt, maar dat komt wel over een paar weekjes hopelijk!
Dat is leuk, wij zijn precies even ver! 22 januari uitgerekend Ik weet wel al wat het word..met 14w 6 d al! Als je het wilt weten en in de buurt van gelderland woont heb ik wel een leuk adresje voor je
Jlover ik ben trouwens ook 22 januari uitgerekend Goofy ik vind je kamertje heel gaaf. Denk dat ik de lodger ook ga kopen!
Ehhhh dat wordt mijn kamertje niet.....maar thanks anyway, alleen het behang ga ik gebruiken. De kleur erboven past niet bij onze gordijnen die we al hebben. @Lauwie, naam verklappen??? Hahaha tja als het een jongentje zou zijn wel ja,
@Nieuwe (ben je naam ff kwijt) welkom hier!! En sterkte met je niet goed voelen, weet er inmiddels alles van.
Haha oooh joh ...het leek helemaal geen kamertje van een foto uit een boekje ofzo haha oeps! Maar dan ben ik benieuwd hoe de jouwe wordt. Sorry...was laat uit bed en zit nog half te slapen! Was laat geworden gisteren!