Welkom Ms M en gefeliciteerd! Die Lodger wrapper is echt een goede! Ik heb er vandaag eentje via Marktplaats gekocht voor 20 euro. Ik vond ze nieuw best prijzig en ik had er eentje gevonden die maar twee keer was gebruikt. Echt een goede tip!!
Danjay genoten van je vakantie?! Ik heb naar aanleiding van de tips hierboven een aantal biedingen uitgebracht op lodger wrappers op internet. Valt me tegen er staan er maar weinig op, helaas. Moosey ik heb nu 15 euro geboden. HEb jij 20euro in of excl verzendkosten? ik hoop dat er een reageert. staan best mooie wrappers op hoor. Ik ga nu uit eten ff snel andere kleertjes aan! Jammie!
Heb je het leuk gehad Danjay? Ik vond de keuze best ruim op Marktplaats. Ik vind er alleen heel veel niet echt mooi. Krijg nu een lichtblauwe met sterren. Ik heb in totaal 25 euro betaald incl. verzendkosten. Veel plezier vanavond!
@Danjay Welkom terug! Leuke vakantie gehad? @Lodger Ik heb er voor gekozen om een nieuwe aan te schaffen, heb ik toch een iets prettiger gevoel bij. @Zen Heel veel plezier met je echo morgen! @Leeuw Veel plezier bij de vk morgen! Yeeaahh nog maar 1 nachtje slapen, dan nog de hele dag wachten en hebben wij ook eindelijk weer een echo. Fijne avond allemaal!
Ik hoop hier zoveel positieve verhalen over de Lodger dus ik denk er ook serieus over na.... Wen, spannend morgen hoor!! Heel veel plezier!!
@Wen: Normaal wil ik eigenlijk ook niks via MP maar deze zag er heel mooi uit en ik was 'm eerst een paar keer ! Vind 'm nieuw behoorlijk aan de prijs. Wen en Melmel, veel plezier en succes morgen. Weet niet of er nog meer mensen morgen moeten maar ook die veel succes! Ik geniet trouwens echt van het weer. Heb het helemaal gehad met de zomer. Verheug mij zo op de herfst! Nog meer mensen hier met die afwijking ?!
Hi ladies, ik reageer eigenlijk nooit, want jullie gaan wel heel snel Leuk om iig jullie verhalen te lezen. Helemaal nu we allemaal zo'n beetje halverwege zijn. Fijn ook dat het met iedereen over het algemeen goed gaat. Las iets over harde buiken: hoop dat ze snel weer weg blijven! Leuke kamertjes ook al gezien! Lees veel over de lodger. Wij gaan voor een babynomade. Die heeft een soort voetjes, waardoor je deze ook in de maxi cosi kan gebruiken. Leek me wel handig: de eerste maanden geen geklooi met een jasje bij zo'n klein hummeltje. groetjes, Juudje
alweer even geleden dat ik gereageerd heb.. zal me best doen het bij te blijven houden Elif wat zijn jullie al ver met het kamertje! mooi hoor Ms m welkom, hopelijk voel je je snel weer wat beter Moosey ook ik geniet van dit weer, heb ook zin in de winter, lekker vroeg donker, kaarsjes aan kachel aan gezellig.. Wen en Zen veel plezier met de echo morgen ik heb gister de baby heel duidelijk gevoeld! had al 2 weken het gevoel dat ik hem/haar voelde maar nu weet ik het echt zeker heerlijk gevoel zeg ik had me aangemeld bij de kraamvogel en heb via de post het boek "mam en pap vertellen over jou" gekregen, ben er heel blij mee
Hey meiden, Wij zijn dit weekend naar vrienden in Amsterdam geweest en hadden gelukkig lekker weer. Sinds anderhalve week voel ik de beeb ook duidelijk en ook is het verschil tussen mijn rommelende darmen en de bewegingen van de kleine duidelijk, dus geen misverstanden meer! Gisteravond zijn we een uurtje naar een concert op het Leidsche plein geweest en de baby vond de muziek ook erg gezellig, was volop in beweging. Zodra ik loop of een beetje dans wordt het stil, lekker schommelen in mijn buik, haha. @kamertjes, zo dat schiet op Elif! @Lodger, daar ga ik ook eens serieus naar kijken @Nieuwe dames: welkom!
Deze lodger heb ik gekocht via Prenatal, kreeg nu nog de 15% korting: Bekijk bijlage 94251 @Leeuw Wat leuk dat je een boek hebt gekregen. @Moosey Hier ook nog zo eentje hoor met deze afwijking. Zo nu lekker naar bed, want morgen ga ik toch maar weer proberen te werken. Trusten allemaal.
nieuwe dames: nog gefeliciteerd! wen, mooie wrapper! succes morgen! moosey, ik heb die ook gezien. wil graag een ronde en vind die nog leuker dan de nieuwe collectie. wij zijn vandaag goed bezig geweest met de zolder opruimen. kan daar een studeerplek en kan mn dochter naar die kamer en kunnen we de babykamer klaar maken. nog steeds een hoop te doen. wel fijn om eindelijk eens die troep uit te zoeken en weg te doen. en dan binnenkort het leukste: behangetje en vloerkleed voor dochter uitzoeken en een leuk kledingkastje en accessoires voor zoon! wiegje en commode gebruikt mijn dochter al niet meer.
Dank je wel, en ik heb het gevonden, bovenaan stond ook een kopje banners, heb daar gewoon even gekeken, maar toch bedankt hoor en ja dit is mn eerste officiele ik dacht eerder al wel dat ik zwanger was, want ik had een beetje bruin verlies, en dat werd heel licht roze, maar ik heb het niet kunnen bevestigen toen met een test, en toen ik het eenmaal wilde testen kreeg ik hevige krampen en heeeel veel bloedverlies, en daarna deed ik de test, en gaf hij negatief aan, maar 13 april was het toch weer raak, en dit keer zit het wel goed genesteld
Das grappig 8 september heb ook ik mn 20 weken echo haha wat leuk zeg! volgensmij zijn ook wij tegelijk zwanger hihihi
Ik heb altijd een gezond gebit gehad tot de laatste paar jaar. Toen kreeg ik opeens last van stukjes kies die afbraken en gaatjes. Ik verzorg mijn tanden verder goed, dus ik heb denk ik gewoon pech. Nu is vorige week een heel groot stuk kies afgebroken en ben ik bij de tandarts geweest. Hij zei dat ik met mijn eigen tandarts (die is op vakantie) moet bespreken wat we ermee doen. Gelukkig heb ik geen pijn aan de kies dus ik kan nog even wachten. Alleen las ik van de week echter per toeval dat een slecht gebit kan lijden tot een vroeggeboorte.... Dus nu maak ik mij weer druk ! Weet iemand hier toevallig meer van?!?
Goeiemorgen! Sinds zaterdag middag niet meer inline geweest... erg druk weekend gehad. Gisteren zijn we naar mijn broer en schoonzus naar de camping geweest in Ommen met mijn ouders. Was een leuke dag met prachtig weer. Alleen savonds begon het te regenen toen we naar huis reden. Ik heb gisteren trouwens de hele dag last van maagzuur gehad En moet ook echt vaker plassen. Gisteren in de auto (heenweg) kreeg ik ineens hele erge drang... alsof Ukje met zijn billen op mijn blaas ging zitten ofzo... na even wat verzitten verdween dit weer... jullie ook al zoiets gehad??? Vandaag voor het eerst weer werken... moet om 16.00 uur beginnen tot 23 uur... pffff. Ik heb zo geen zin! Vakantie duurt veels te kort. Gelukkig nog 3 maanden tot mijn verlof.
Cyntje veel succes met werken..... en druk op de blaas heb ik ook al meerdere malen meegemaakt.... vooral als ik vergeet te plassen voor we ergens heen gaan.... Wen, ook jij heel veel succes met werken vandaag, doe het rustig aan.... Hier slecht nieuws.... Onze Pia is sinds gistermiddag plotseling blind geworden..... we zijn gisteravond nog met haar naar de dierenarts geweest in een ander dorp en nu zit ik eigenlijk te wachten op een telefoontje van onze eigen dierenartsenpraktijk over hoe nu verder.... We hebben oogdruppels gekregen die ontstekingsremmend zijn, maar of het echt iets uithaalt?
Och... wat zielig! Is ze al oud dan? Of denken ze dat het een andere rede heeft? Mijn ex had een duitse herder en die werd blind aan 1 oog na een epileptische aanval...