Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zooooo deel 2!!!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Volgens mij zit Tess in een megasprong!! Ik mag haar niet alleen laten ze wil alleen maar bij me zijn, miept om alles niet te geloven! En dat al een aantal dagen dus mag van mij nu wel weer over zijn...

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook een hangerig kind Mup!

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ahaa dus echt sprongentijd! Ik heb wel het oei ik groei boek maar bij tess heb ik er eigenlijk nooit in gekeken. Je kunt aan het gedrag wel raden dat het weer zover is...

Tess valt ook zeer slecht in slaap. Ze gaat namelijk staan in bed en durft dan niet meer terug! Eigenwijze troel, blijf dan ook liggen....

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @muppet gelukkig is dat 'vaak' maar even ;)
    @juju: ja wij doen geen rapley, omdat hij hier bijna niets van eet. Hij speelt meer en smeert het overal. Hij eet geprakt supergoed. Dan zit hij ook de hele tijd. MMmm. Het meeste prakken wij dus gewoon een beetje, maar niet te fijn. Nu aten wij boerenkool (jaja ik weet het, met DIT WEER ;) ) dus kreeg D. een olvaritpotje.
    Maargoed....dat viel vandaag dus niet zo goed.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Schattig he al ze zo genieten :D Hier werd luid smakkend genoten van worteltjes en brcolli vanavond.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Deel 2 pas.

Wie weet of de kindjes al witlof en spruiten mogen? Jayden heeft beide al gegeten een keer. Witlof zelfs twee keer maar weet eigenlijk niet of ze het mogen.

Jayden is ook wat aan het miepen. Trekt alles van tafel af waar hij bij kan maar gaat niet staan zelf. Raced al kruipend de kamer door. Heerlijk.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Witlof eet Tess al maanden eigenlijk, ze vind het heerlijk en heeft nergens last van.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Heerlijk hè als ze zo goed eten en genieten. Tess maakt bij elk hapje geluid: mjammjammjammjam

10. sweetchocolate

Nee Jayden dus ook niet en vindt het ook heerlijk. Zat zelfs te miepen dat ik moest opschieten vanavond!

11. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    witlof heeft D. ook al gegeten.ik las op inet dat je met spruitjes beter nog even kunt wachten tot ze 1 jaar zijn. Of dit klopt weet ik niet.

Juju: kook jij altijd 2 groenten per keer? Of speciaal voor je zoontje?

Ik slapen weltrust meiden!

12. sweetchocolate

Goede morgen!

Vrij van mijn werk en dat op zaterdag, heerlijk. Van Jayden ook mogen uitslapen. Hoor hem nu babbelen. Zo af en toe. Ga hem er zo uithalen.

Wie gaat er ook 2 autostoeln groep 9-36kilo aanschaffen als er 2 auto's zijn? Heb geen zin om steeds met die stoel te slepen.

13. Tese

Tese Niet meer actief

Goedemorgen. Ben ook net 5 minuten wakker. Sem ligt naast me in bed een filmpje te kijken en Tess ligt te kletsen in haar bedje.

Sweet je hebt groot gelijk dat je er twee koopt. Hebben wij ook gedaan toen we nog twee auto's hadden.
    Geniet van je vrije dag!

14. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Poeh he deel 2 alweer. F zit ook in de 8mnd sprong hoor. Wij hebben in 8mnd nog nooit zo'n beroerde nacht gehad. Ieder half uur werd hij wakker. Pffff en ik had al een paar nachten slecht geslapen. Voel me net zo'n zombie. Zal oei ik groei er maar weer bij pakken

15. sweetchocolate

Ow Eyes dat is balen! Snap hoe je je voelt. Al heeft Jayden er geen last van 's nachts. Op dinsdag en woensdag nacht na toen was hij maar 1 uur aan het spoken. Sterkte.

Muppet heerlijk he?:)

Pfff Jayden is al paar dagen boos als zijn ochtendfles op is. What to do? Brood erbij geven en fles kleiner maken? 'S avonds krijgt hij een uur na zijn warme maaltijd ook de fles maar dan huilt hij niet als het op is. Omdat hij blijkbaar gewoon genoeg gegeten heeft. Meneer wilt absoluut geen speen dus zuigbehoefte is het niet.

Is dit een sprong? Heeft hij écht gewoon honger?

16. Tese

Tese Niet meer actief

Waarom maak je geen pap voor hem? Hier met 6 maanden aan de pap bij beide kids. Je maakt gewoon een fles en giet het in een kommetje en doet er bambixgranen door. Dat voed veel beter.

17. sweetchocolate

Pap wou hij niet, weigerde hij na 2 happen. Vandaar;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier word ook pap gemaakt als hij de fles niet wil.
    En zijn papa daar wil hij de fles niet van:p
    Dus moet naar beneden en hem pap gaan voeren;)
    Daarnet ff met de hondjes , S en wij natuurlijk gaan wandelen.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Sweet is het lang geleden dat hij pap heeft geprobeerd? Misschien wil hij het nu wel. En anders inderdaad nog een broodje erbij geven.

20. Tese

Tese Niet meer actief

Wij gaan even naar de kermis hier. Lekker wandelen. Zal wel flink puffen worden in de hitte!

Deel Deze Pagina