Heh bah muppet wat vervelend Sweet als je je zovaak ongelukkig voelt is niet goed hoor. Ik dacht dat het beter ging Meiden ik heb een topic geopend bij babý en dreumes. Willen jullie , jullie eigen ervaringen daar eens delen misschien
@ego hey meiden ben volgende week niet aanwezig zal wel mee lezen op mijn telefoon maar niet reageren ik ben namelijk een weekje op vakantie in nh. Gister avond nog met 1 van mijn hondjes naar de dierenarts geweest. Ze heeft zo in eens een hernia. Ze zit nu onder de zware pijnstillers maar ze joelt het nog uit als ze een verkeerde beweging maakt. Gelukkig gaat ze deze week naar mijn schoonouders en ik weet dat die haar echt wel goed verzorgen. Maar toch kon ik er vannacht niet van slapen, tis toch wat he. Nou ja tot volgende week *zwaai*
Jayden is een brokkenpiloot. Vooraf tegen de muur gevallen bij traphek. Dat stukje tussen lip en tandvlees kapot en wekadvies. Was nog nooit zo snel in zkh vanuit Utrecht. Jezus wat een sukkels bij Antonius Nieuwegein. Kom ik bij de poort om naar binnen gelaten te worden willen ze niet open doen vloeken daar voor die poort. Kom ik voor deur. Zeg ik duidelijk JAYDEN, nee Jaimy is hier niet hoor. Dove kwartel. Zegt die muts ow Jayden ja die is met zijn MOEDER naar binnen. Ow? Moeder???? Kijk der zo aan van appart dat ze M als vrouw aanzien zeg! Dom figuur
Jezus zit het lot mee???? M zou op Jayden passen die op de commode zat. Ik was kleertjes die op de plank onder liggedeelte liggen aan het pakken. Zie ik ineens Jayden vallen in mijn ooghoeken. Laat die klootzak jayden vallen. Kon Jayden net optijd opvangen. Anders konden we weer erheen. ik ben zo kwaad op M! Het is verdomme de 2e keer dat hij Jayden laat donderen in nog geen uur tijd! Leert hij dan niet???? Is hij zo dom???? Jezus wat is M is klootzak! Hij heeft mijn zoon bijna van zijn leven beroofd. Ben zo enorm kwaad.
Rustig aan Sweet. Kan iedereen gebeuren. Maar waarom zijn jullie naar de hap geweest? Is hij buiten bewustzijn geweest ofzo? Tess valt regelmatig op haar hoofd nu ze staat en loopt maar als ze meteen gaan huilen is er geen reden tot zorg.
Maarten ging met hem, vandaar. En ik ben vanuit mijn werk erheen gegaan. Tot nu toe reageert hij perfect. Hij huilde wel direct. Hoef ik dan niet mijn nachtrust op te offeren?
Ik heb bij EHBO geleerd dat als een kind op z'n hoofd valt en echt meteen gaat huilen dan is er niets aan de hand. Je kan moeilijk elke keer naar de EHBO rennen. Want geloof me als jayden gaat lopen langs de tafel dan valt hij wel 5 keer per dag op z'n hoofd. Beetje overdreven misschien maar je snapt me.
eens hoor muppet! jort valt hier ook bijna elke dag wel een keer op zijn hoofd. wel sneu voor jayden, sweet!
Hebben geen wekservice gedaan. Huisarts op de hap zei ook dat zijn pupillen goed reageerde enzo. Maar waarom een wekadvies? Ze zei "dat het standaard was". M is naar de hap geraced omdat hij schrok dat er bloed uit zijn mond kwam. Hmmm dus met simpele tand door zijn lip gaat hij naar de hap. Zijn vannacht bij mijn ouders maar Jayden is al vanaf 3 uur aan het spoken. Kou? Ander bed? Schaam me wel. Jayden wordt alweer 1.5 week steeds vroeger wakker. En nu dus al om 3 uur. Gaaaaaap i need sleep. Gisteravond zat ik om 20:00 uur al te vechten tegen mijn slaap.
Stil hier. jayden heeft vannacht bij ons geslapen maar wat slaap je beroerd zeg als er een kind naast je ligt. hij lag tegen muurkant aan. Ligt wel lekker knus hoor. Hij had het waarschijnlijk koud; hij voelde echt heel koud aan.
Sweet jeetje wat schrikken maar idd het kan iedereen gebeuren. Maar moet toegeven dat ik ook zo tegen M van mij had gedaan hoor hihihi. Hier heeft S ook sinds dit weekend weer de winterslaapzak aan. Het is 15 a 16 graden op zijn kamertje en aangezien de mouwen toevallig wat te lang zijn houdt hij ook warme handjes zo
Hier is het 18-19graden. Meen mij te herinneren van de winter dat Jayden op zijn mama lijkt en het ook snel koud heeft. Vannacht winterslaapzak met mouwen (vanaf vorige week winterslaapzak zonder mouwen). Vanmorgen belandde hij om 5:40 in een vreselijke hoest, anders had hij denk ik door geslapen.
Hier is het ook 18-19 graden bij Tess op haar kamer. Ik denk niet dat ze al een winterslaapzak nodig heeft dus ik wacht er nog even mee. Zij is juist een zwetertje.
Hier vanochtend voor het eerst beneden de verwarming aangezet. Was nu wel frisjes toen ik opstond. Wij hebben juist een te goed geïsoleerd huis. Warmte blijft heel lang hangen. Nu is dat lekker maar in de zomer is dat weer een flink nadeel.
Muppet, hier sloeg vanmorgen de verwarming ook aan. Ook een zeer goed geisoleerd huis. En hebben slaapkamers en woonkamer op het zuiden. Nu het buiten kouder is, zijn de ramen 's ochtends beslagen maar niet altijd (hr++ glas).
@muppet: balen van het eczeem!! had gehoopt dat het weg zou blijven @kou: hier is het momenteel 17 graden op isabel haar kamertje brrrrrr. heb de verwarming maar aangezet want mn tenen vriezen boven bijna aan de vloer vast hihi. isabel heeft nog gewoon een zomerslaapzak aan ze heeft het snel warm dus is warm genoeg nu nog. wel leg ik het lakentje er tegenwoordig al overheen al trapt ze die toch aan de kant haha.
Nee eigenlijk is het best goed geïsoleerd, we hebben laatst de zolder goed geïsoleerd maar in de zomer is het ook best koel op de kamers. Was hier ook al 2 nachten - 6