Thanks meiden! Meneer heeft veel little people gekregen, boerderij, vliegveld, boot en duplo. Verder nog lawaai rommel. Auto'tjes. Toilettas en tandenborstel bewaarder voor op vakantie. Zwembandjes, laarsjes voor de regen, cadeaubonnen, nog een trui en een shirt. Vergeet nog een aantal dingen, maar hij is dus behoorlijk verwend. Ja de zwangerschap gaat zoveel sneller dan de vorige (voor je gevoel) Voel me goed waardoor ik nog wel een hoop oppak in het huishouden (doe eigenlijk altijd het meeste hier in huis, omdat ik vind dat ik het beter schoonmaak :S ernstig) maar vaak krijg ik daarna wel wat last van mijn buik of heup. Dus dan moet ik weer even rustiger aan doen. Maar eigenlijk gaat het hardstikke goed. Kleintje voel ik ook bewegen, maar vraag me dus af of hij minder of evenveel beweegt dan d. in de buik. Kan het me niet zo goed meer voor de geest halen.
Leuk om te horen Marise, klinkt inderdaad als verwennerij! Fijn dat je je zo goed voelt. Lijkt me idd lastiger om stil te zijn bij een zwangerschap als je zo druk bent met een kleine om je heen.
thanx all. Leuke dag gehad, lekker gezwommen met ons waterratje. Nog de buuf met dr kinders op de koffie gehad, was gezellig. En uk nog meer verwend met allemaal kinder dvd's, boekjes e.d. Die hoeft zich voorlopig niet te vervelen (en kan mams even bijkomen van alles ) Kom snel weer goed bijlezen en reageren, ben gesloopt van afgelopen week
Allemaal erg verwend zo te lezen harstikke leuk!! Hier vandaag bij fert arts geweest, en ook al is het misschien wat raar voor jullie, ik geef gas door. Moet wel nu 2 cyclussen wachten (dus toch wel ff rust) maar dan zien we weer hoe het gaat.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Wouden gisteren zwemmen maar het zwembad hier had het babybadje pas om 12 los tot 14 tja en dan gaat uk net slapen. Zijn we gezellig naar de kinderboerderij geweest en hoe slecht naar de mcdonalds haha. Hij heeft van ons gisteren een toet toet garage gekregen en van een tante van mij een brandweer wagen van little tikes. Zondag word zijn verjaardag echt gevierd. @juudje en marise ook gefeliciteerd. @ow ja je moet idd je eigen gevoel volgen.
@juudje: nog GEFELICITEERD!!! @marise: nog GEFELICITEERD met jullie zoon!! @eyes: nog GEFELIITEERD met jullie zoon!! @OW: je moet je eigen gevoel volgen meid, en snap ook wel dat je het doorzet! hopelijk is het raak en mag je snel weer genieten van het zwanger zijn sorry meiden gisteren geen tijd gehad om langs te komen.... zometeen ook weer even lekker weg!
sommige dagen vreselijk moe, verder voel ik me prima afgelopen dinsdag een echo gehad en een kloppend hartje gezien, over kleine 4 weken de termijnecho. hoe is het met jou, trek je het nog met je bekken? nog maar een paar weekjes!
fijn dat je je verder prima voelt!! ja het moe zijn ken ik... je hebt nu toch ook een dreumes rond kruipen die de nodige aandacht vraagt. vorige keer had je nog echt rust geweldig dat je echo goed was ik trek het nog wel hoor de pijn is weer iets meer als afgelopen weken maar nog niets zo heftig als dat het was dus kan het nog goed aan. inderdaad nog maar een paar weken hihi, ik kijk er echt weer naar uit!
het is wel anders als de 1e zwangerschap. het is allemaal niet nieuw meer en precies wat je zegt, je hebt al een kindje rondkruipen. mooi dat je bekken niet zo erg meer is als eerder geniet nog maar even van de kleine die in je buik zit te trappelen.
Ow, baal je dat je 2 maanden moet wachten? Waarom moet dat eigenlijk? Leeuw, wat super van je goeie echo! Jort heeft in de gaten dat ie kan lopen! sinds eind van de middag heeft ie de smaak te pakken en wel 30 keer een stukje gelopen.
@ leeuw: wat fijn een goed echo! @ lauwie: wauw! Wat loopt Jort al goed @ naomi: wat fijn ook dat jij je weer íetsje beter voelt. Nog eventjes...... en dan weer zo'n lekker hummeltje erbij (time flies!) @ juju: hoe is het bij jullie? Gaat alles goed? Alles voor de bruiloft al geregeld? @OW: wat Lauwie ook al vraagt: van waar dat wachten idd? Terwijl jullie kindjes al lopen, heeft zoon hier tóch nog het kruipen ontdekt, hahaha Wist laatst even niet wat ik zag Ook wel grappig: merk dat je zoon nu best veel kan leren. Fijn weekend allemaal! (voor zo ver iemand dit leest, is rustig hier )