Leuk Juudje, dat hij aan het kruipen is! Hoe vaak slapen jullie kindjes? Denk dat jort aan het overgaan is naar 1 slaapje. Het is nu een beetje geklooi met tijden. Heeft nu vanaf 10:30 tot nu geslapen (hoor m nu wakker worden). Weet niet of ik m dan vanmiddag nog een keer in bed moet leggen..
Juudje, wat leuk dat hij nu kruipt, R doet dat nog steeds niet. R doet al een hele poos maar 1 slaapje, om 8 uur word ze wakker en gaat dan pas weer naar bed rond 12-1 uur en word weer wakker rond half 3. de laatste tijd slaapt ze korter, maar ja zal ook wel weer goed komen. savonds gaat ze er weer in tussen 7 en 8
S probeer ik nog 2 keer te laten slapen. Eerst rond een uur of 8/ 9 ligt eraan hoelaat hij wakker is en dan slaapt hij soms 1 uurtje. Daarna nog rond een uur of 1 maar dat gaat vaak erg moeizaam. Lauwie en juudje antwoord op jullie vraag Ik zat op dag 7 van mijn cyclus en je moet op dag 2 starten met spuiten. Dus ik dacht einde februari maar in februari zat het al vol dus daar kon ik niet meer tussen. Daarom moet ik dan wachten tot Maart en dat zal rond de 18e maart zijn dat ik ongi word. Moet zeggen dat ik het niet echt erg vind. Ff rust en me volledig daarop kunnen gaan storten.
Fijn dat je dat niet erg vindt OW! Hoe laat is S wakker 's ochtends? Ik denk dat wij het voordeel hebben dat S hier wel vroeg wakker is (uur of 6) maar na een bv weer heerlijk in slaap valt tot ergens tussen half 8 en half 9. Dan zijn we dus wel te laat op het kdv () maar hij heeft voldoende aan een slaapje meestal.
Lauwie wat goed van Jort! Al 30 stappen. Jayden slaapt 1 keer per dag. Van 12:30-15:00 uur. Maar hij slaapt van 19:30-7:30 uur. Nu langer want hij is ziek. En nu slaapt hij overdag dus meer. Vandaag heeft hij tot 9 uur geslapen vanaf 18:45.
Juju S is rond 6 uur wakker meestal en dan ECHT wakker hahah. Ik moet dan echt met hem opstaan. Als ik geluk heb slaapt hij tot 7 en dan ligt hij er rond 9 uur weer in althans probeer ik. Lief van je woorden Juju nee heb er deze keer echt rust in. Alleen dan piekeren 1 of 2 embryo's de kans op een 2ling is klein maar is er. Maar de kans is wel iets groter dat 1 van de 2 innesteld.
@ OW: kan me voorstellen dat die rust ook wel even lekker is. Het vooruitzicht op een nieuwe poging heb je iig Slaapjes: hier momenteel ook een enorme zoektocht. Zitten ook in de overgang naar 1 slaapje, maar het wisselt nog zó erg. Ik zit natuurlijk thuis dus hoef niet een bepaalde tijd op, dus uk kan zo lang slapen als hij wil 's ochtends. Is meestal ergens tussen 7.30 en 9.00u wakker. Vandaag was hij rond 9u wakker (tenminste: toen werd ik wakker en hoorde ik hem vlak daarna) maar lag om 11u weer in bed, omdat hij aan het dreinen bleef (en na het badje ook aangaf moe te zijn). Tot 13u geslapen en vervolgens pas om 19u er weer in (hebben wel vanaf 17.30 moeten rekken, omdat we ergens anders waren). Soms slaapt hij nog om 10u, vaak ook pas om 12u, maar slaapt dan maar 1,5u. Meestal gaat hij dan om 17u alsnog even een uurtje slapen.
@ OW: och jeetje, dat soort dingen moet je natuurlijk ook over nadenken. Als leek (zoals ik) sta je daar dus helemaal niet bij stil. @ sweet: spannend idd, zie nu pas je onderschrift! *duim duim duim*
Hahahaha ja juudje daar moet ik ook nog over nadenken. Van een kant had ik zoiets ja doe maar 2x 30% kans van slagen. M maakt het eigenlijk niet uit en heeft zoiets tja als het er 2 zijn dan is de kinderwens uitgekomen. Maar ja we hebben tot half maart om te denken
We hebben altijd gezegd 3 kindjes ( wel natuurlijk ook voor de problemen haha) Maar dat was onze wens idd
OW pittig 3 kindjes al leek het mij altijd leuk. Hoeveel kinderen wensen jullie eigenlijk? Ik zei altijd ik wil 3 kinderen, maar na de geboorte van Jayden ben ik daar terug van gekomen. Twee is genoeg Ja zeker spannend aankomende weken. Al denk ik dat banner en verwachtte cyclus niet klopt. Denk mijn innesteling vandaag gevoeld te hebben
Ahh dat zou gaaf zijn Sweet! Ik wil (nog steeds) heel graag 3 kindjes, maar niet zo kort op elkaar als de meeste hier. Maar ik denk dat het bij 2 blijft, als het ons gegund is natuurlijk
Sweet wij hebben altijd gedroomd van 3 kindjes En hoe pittig de eerste tijd en nu soms nog met S wel eens is. Is die wens nog steeds enorm.
@ow: inderdaad een belangrijke keuze om 1 of 2 embryo's te laten plaatsen. Ik zou denk ik in jouw geval voor 2 gaan, maar dat kan ik nu wel erg makkelijk zeggen, omdat ik er geen ervaring mee heb. Mocht het wel een tweeling worden, zou je dat vervelend vinden? Mij lijkt dat ook wel heel bijzonder. @sweet: spannend hoor. Hoop voor jou dat het deze ronde weer gelukt is. Ik weet achteraf niet of ik de innestelingen gevoeld heb. Ik dacht het wel te voelen, maar ik voelde wel vaker steekjes vlak voor Nod (was toen wel zwanger, achteraf) @juju wat een TE lieve foto heb je op fb gepost. Goed dat jouw borstvoeding in de ochtend nog steeds lukt. Achteraf had ik dat misschien ook wel willen volhouden. Dat kan dus toch, bv op gang blijven houden met maar 1 voeding. Dacht altijd dat het dan snel zou stoppen. Hier een druk weekend, moest vrijdagavond en vandaag overdag ook werken (opendag). Morgen dus alleen nog een dagje vrij. Wat betreft hoeveel kindjes: ik hoop graag op 3 kindjes en het liefst dicht op elkaar. (al kan ik daar misschien wel heel erg van terugkomen als de 2e er is) Mijn vriend zegt alleen stellig: we houden het bij 2. Ik hoop ZOOOO van niet. Aangezien ik mezelf echt niet heb voorbereid dat dit mijn laatste zwangerschap zou zijn. :S Ons meneertje zette gisteren zijn eerste stapjes (lees echt stapjes, waren er maar 3 ofzo) los. Daarna valt hij direct op zijn billen erg grappig om te zien.