Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat schattig Marise!

Ja de voeding loopt nog steeds maar het wordt wel minder hoor. Heel stiekum hoop ik het nog lang te mogen doen en *wie weet* ooit te kunnen tandemmen. Maar dat is pas over héél lang en op dit moment toont Druif geen behoefte om te stoppen (eerder anders ;)) maar je weet nooit hoe dat loopt.

Enne je hebt over een tijdje weer een nieuwe kans toch!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kolf nu zo'n 125/150 cc 's ochtends. Dat was op mijn hoogtijdagen toen hij nog niet anders kreeg dan melk bijna 2x zoveel ;)

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Juju leuke foto ja op FB zeg! Haha heerlijk he?

Hoor net van schoonvader dat schoonmoeder sinds vanmiddag van de IC af is en op zaal ligt. Fijn dat ik zo'n nieuws nu pas hoor zeg. Gelukkig, kan M morgen met gerust hart 3 dagen weg.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet nou dat is op tijd dat nieuws dan jeetje.

Juju vind het toch super van je dat je zolang volhoudt hoor met bv geven.
    En idd zoveel kolven dat was hier toen ook zo maar het is logisch dat als hij nog maar 1 voeding krijgt bij je dat het idd terugloopt.

Marise nee op zich zou ik het niet erg vinden.
    De mk voor S was van een 2ling ( van 2 ingevroren embryo's)
    Het is natuurlijk ook weer zwaar , je moet alles wikken en wegen.
    Jullie wilden niet weten wat dit wondertje word toch?

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW of het er nou een of twee zijn, hoop dat je volgende poging zwanger bent!

Sweet dat is geod nieuws maar wel een beetje laat!

BV: Is niet volhouden, is gewoon erg makkelijk. Een voeding werkt voor mij gewoon prima zo.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Colin knapt erg goed op. Hij heeft een hoger stemmetje nu.. Zo raar haha..

Ik ben wat rustiger, ook omdat martin thuis is en ik voor mezelf nu wel echt toegegeven heb dat ik veel heb meegemaakt en het geen punt is dat ik dat eerst moet verwerken.stom he dat je dat soort dingen tegen kan zitten. Ben rustiger , zie wel hoe het loopt, probeer minder te plannen en dat gaat beter. Ook scheelt het een hoop en misschien stom, maar sinds dat onze hond bij mijn zusje is, de ergernis van haar getikt op de grond is weg, k hoef niet meer zo opteletten dat ze te enthousiast naar de kinderen toe is en ze omver springt en hoef er niet perse uit om haar uit te laten.

ik wou ook altijd 3 kindjes, maar dat gaat niet dus.. Martin wil er ook maar 2 en dat is gelukt gelukkig.. dus ik leg me er bij neer, maar soms net als gister dat ons neefje ook bij ons was. dan kriebelt het toch..hihi.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry meiden druk druk druk, dat krijg je met nesteldrang :p ;)

isabel zet soms een stapje los als er ergens naar toe over wilt steken wat net buiten haar bereik ligt. ze gaat het steeds makkelijker en meer doen :D

wij willen graag 3 kindjes, eerst 4 maar denk niet dat dat financieel haalbaar gaat zijn.
    het liefste weer zo dicht op elkaar als nu maar vanwege mn bekken gaan we dat helaas niet doen. ik wil mn bekken eerst goed hersteld hebben en weer werk, het liefste vast contract. dus hier zal er nu misschien wel 2 jaar tussen komen... niet wat we willen maar mijn lijf trekt het anders niet.

8. sweetchocolate

Mimi heel begrijpelijk hoor. Zie wat de dag brengt hielp hier ook om uit de put te komen. Het is ook niet niks hoor!!! En als je een goede dag hebt kan je alsnog als je daar zin in hebt spontaan wat plannen. Doe alles op je gemakje, levert niet onnodig stress op. Heel herkenbaar.

Naomi wat goed zeg van Isabel!:) Leuk joh. Heerlijk he. Ook zo lekker snel.

Heb het idee dat het "raak" is; ben super wisselvallig qua humeur en net zo'n jankbui gehad. Herken het toen ik zwanger was en de maanden erna. Of ligt het aan M dat hij zo ver weg is?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: spannend!! zou gaaf zijn als het gelijk de 1e ronde raak zou zijn :D

pfff hier net de blog gelezen van de man die overleden is van iemand hier van zp.... had het beter niet kunnen doen. heeft een flinke jankbui als gevolg! echt een vreselijk bericht en ook zo snel..

10. sweetchocolate

Naomi erg he? En hun dochter is nog zo jong:(

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Is dat van die man wat kanker had?:(
    Heftig hoor.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja verschrikkelijk :( Sweet wanneer ga je testen?

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @OW: Spannend allemaal! Goed dat je even rust hebt en dat je er ook vrede mee hebt!

@Sweet: Ooooh, ben benieuwd!! Ik ga duimen :D!

@Naomi: Wat gaat het toch snel allemaal!! Nog een paar weekjes!!

@Mimi: Fijn dat het beter gaat!

Slapen: Ongeveer: 19:00-8:00, 10:30-12:00, 15:00-16:30.
    Maar het verschilt nogal. Hij is nu druk bezig met klimmen, optrekken, staan enz. en dan merk ik dat hij meer slaapt.

Vrijdag heb ik een test gedaan (Kruidvat) en die was licht positief. Maar ik durfde niet te hard te juichen, want bij Diede was de test echt knal. En ik lees hier veel negatieve dingen over de Kruidvattesten.
    Dus zaterdag nog een keer gedaan en toen negatief. En een paar uur later ongesteld :(. Ik ga dus niet meer testen voordat ik overtijd ben, want ik had nu toch een beetje hoop.
    Op naar ronde 5 (!). Begin 'm nu toch een beetje te knijpen of wij wel zo vruchtbaar zijn.... Stom hè?!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey heh bah wat sh*t.
    Dan denk je toch yes een licht streepje en daarna nog ongi.
    Kan ook een mislukte innesteling zijn geweest, maar ik weet wat je bedoelt met de kv testen.
    Toch bij ieder vruchtje is het anders.
    Bij mijn mk was hij ook heel licht ( 2ling) en van S was hij knal.
    Ik snap wat je bedoelt, je hoeft je echt geen zorgen te maken over jullie vruchtbaarheid hoor:)
    Maar ik snap je precies en dit is precies hetzelfde wat ik bedoelde.
    Het komt goed meid echt waar dat moeten we blijven geloven!

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @moosey:het kan ook zijn dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar het vruchtje miss is afgestoten? Bij mij waren de kruidvat testen heel betrouwbaar. Nooit vals positief en ik hoor juist positieve verhalen.
    Wel balen hoor!!
    @ow: wij willen idd niet weten wat het wordt. Weer spannend. Na de 20weken echo gaan we maar eens 2 namen vaststellen ;)
    @sweet: Hoop voor je dat het raak is. Nog even geduld.

16. sweetchocolate

Moosey wat balen zeg! Heb geen ervaring met Kruidvattesten. Op naar volgende ronde. Joh, gemiddeld ben je 6-7 rondes bezig! Juju en vriend kluste ook lang voordat het raak was!

Juju ik denk zondag te gaan testen; M en ik zijn dan beide vrij.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    moosey, wat zuur van die test! maar er is vast wel iets geweest anders slaat hij niet aan, ik heb al heel wat kruidvat testjes gebruikt en alleen 2 streepjes als ik zwanger was.
    balen hoor, volgende ronde beter nieuws!

Sweet, op welke dag zit je nu?

18. sweetchocolate

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ok je banner klopt dus gewoon:p

20. sweetchocolate

Qua cyclusdag wel. Verder denk ik niet. Denk dat ik eerder al kan testen. Maar M wilt dat hij erbij is met testen;) en ik heb zo iets kan wel daarvoor zonder hem testen maar dan is voor mij de verrassing eraf;)

Deel Deze Pagina