@ naomi: thanx voor de uitleg! Heel fijn om een andere ervaring te horen. Dat deden we eigenlijk nog te weinig: DUIDELIJK waarschuwen. Aandachtspuntje dus, want kan me er wel in vinden Héél benieuwd naar je buikfoto's! Is je buik nu heel anders dan bij Isabel? Grappig dat Isabel bij jou wel durft aan de hand te lopen en bij je man niet. Jeetje, wat gaat het dan hard hè.... Ja, altijd leuk als ze ineens weer iets nieuws kunnen Heb ook het idee dat zoon hier momenteel véél nieuwe dingen leert. Kan ook wel kloppen met z'n opstandige gedrag
nee mn buik is niet heel veel anders als bij isabel. hij werd sneller dik in het begin maar het zal nu niet heel veel schelen denk ik. zal kijken of ik straks vergelijkingsfoto kan plaatsen! hopelijk is het duidelijk waarschuwen voldoende, maar het is echt een periode hoor waar je door heen zit. en ben je daar door heen verzinnen ze wel wat nieuws zal had isabel tijdje terug sla en bijt periode, als ik haar corrigeerde sloeg ze bril van mn hoofd en pakte mn hand en beet keihard in mn vingers. heb het haar afgeleerd door middel van een clicker (ja die je bij honden gebruikt hihihihi) was erg benieuwd of het zou werken. dus eerst de clicker aangeleerd, met rozijntjes want die zijn nog niet zo heel slecht die kende ze heel snel en toen gewoon uitgelokt, beet ze in mn vinger dan negeren hoe pijnlijk het ook was en deed ze het niet dan kreeg ze een rozijntje na 10 minuten beet ze me niet meer en heeft het ook nooit meer gedaan nadien. heeft me wel een paar dagen een zere vinger opgeleverd... ze beet zo hard!! en als ze dan vast had leek het wel alsof ze mn vinger eraf wilde scheuren hihi. heb het op video staan, leuk voor later!
1e foto is met 32 weken bij isabel en 2e foto is van vandaag dus 31.2 weken.... zal zo nog fototje plaatsen van vandaag samen met mn man en de voorkant
nu ik het zo zie is mijn buik wel anders dan bij isabel heb het idee dat hij nu wat groter en ronder is.... hier een foto vanaf de voorkant en een foto samen met mijn man
Schattige foto met je man Naomi! En een mooie buik heb je. Naar voren ga je idd hetzelfde als met Isabel. Wellicht dus iets meer in de breedte nu? Is natuurlijk ook niet raar met een 2e, alles is toch al een keer flink uitgerekt geweest Maar je mag er enorm trots op zijn. Je ziet er prachtig uit
@juudje: dank je nee ik ga gelukkig niet meer in de breedte in ben al breed genoeg hahahah daar hoeft echt niets meer bij! mn buik is wat ronder dan bij isabel dat scheelt kwa zicht al een hoop!
Juudje, wat leuk dat hij zit! Hier ook gooien. Ik zeg 'nee nee', maar ben nog niet streng voor die kleintjes. Bij mijn dochter ook niet geweest en die is ook gestopt met eten gooien . Ik zie het als een fase. En bij Jort gaat het drinken inmiddels goed. Hij houdt zijn tuitbeker (zonder antilek) meestal goed rechtop. En als hij met eten gooit betekent het meestal dat hij genoeg gehad heeft of dat hij eerst wat wil drinken. Naomi, zooo wat een grote buik al! Mooi hoor! Leuk dat ze aan een handje loopt! Sweet, wanneer ga je testen? Moosey, ik ben zo benieuwd waar je in Californie geweest bent en of je nog tips hebt over dingen die we moeten zien (met kinderen). Wij gaan naar San Francisco, langs de kust naar San Diego en dan door het binnenland weer terug (palm springs en dan sequoia en Yosemite).
Moosey ik denk dat het logisch is al je de eerste keer snel zwanger was dat je dat ook voor een tweede verwacht. Wij hebben 8 rondes moeten wachten (wel maar 6 maanden) en hoewel wij begin juli gaan beginnen aan een tweede kindje verwacht ik pas in 2013 een positieve test. Wel balen van dat streepje. Valse hoop = niet leuk. Ik zie trouwens dat iedereen refereert naar mij als iemand die er lang over heeft gedaan. Dat vind ik dan weer niet haha, al voelde het toen anders. In ieder geval: spui maar lekker dat je er van baalt. En hopelijk is het snel raak! Marise: Lijkt me lastig, weer namen verzinnen. Vond het al een heel gedoe voor Druif Sweet: zondag dus, spannend hopelijk is er dan al wat te zien. Wel leuk om samen een test te doen. Bij Druif heb ik ook alleen getest. LH en HCG lijken op elkaar dus gevoelige zwangerschapstesten (HCG) kunnen soms positief zijn rond je eisprong en ovulatietesten (LG) zijn positief als je zwanger bent (maar soms ook als je niet zwanger bent) Oh ik lees dat je hier niet meer wil schrijven. Ik begrijp niet zo goed waarom (vind je wel behoorlijk aanvallend overkomen zonder enige aanleiding voor zover ik die kan ontdekken als ik eerlijk ben) maar wel veel succes met zwanger worden en met Jayden natuurlijk! Naomi veel babietjes! Leuk hoor zo kort bij elkaar. Hopelijk is Isabel vanaf nu weer een zonnetje! Wat voor luiertaart heb je gemaakt? Ben dol op buikfotos Hij is weer mooi, mooi rond ook! Leeuw wat is er gebeurt vorige keer met je schoonzus? Heb ik denk ik helemaal gemist? *schaamt zich* Juudje dan blijven wij even hormoonloos voorlopig, wel zo rustig hier Eten en drinken: Ik corrigeer niet. Maar grondwerpen is een onderdeel van Rapley bijvoeden dus ik ben het gewend Als hij blijft gooien zet ik het inderdaad even buiten bereik. En als hij op de grond blijft gooien dan heeft hij kennelijk geen honger
Ik blijf ook hormoonloos hoor, afezien van de anticonceptie dan Leeuw, ben ook benieuwd hoe vorige keer met je schoonzus was. En die enorme vermoeidheid herken ik nog wel. Pittig he, als je er al een rond hebt lopen! Juju, ja leuk he? Gaan jullie op huwelijksreis? Hoe gaat t met de trouwvoorbereidingen? Zit met een klein benauwd mannetje met koorts op schoot
Zielig Lauwie Trouwvoorbereidingen gaan goed. Locaties geregeld, diner geregeld, afsluiter van het feest geregeld, jurk is er (alleen nog sluier en ketting), ringen zijn er, taart geregeld, ben halverwege met de uitnodigingen.. Alleen vriend moet nog een pak regelen, uiteraard een hippe outfit voor Druif, en moet nog uitnodigen en een ringenkussentje maken. En de bedankjes.
juju, de voorpret is vast al superleuk! wil je er iets over vertellen hoe jullie het gaan doen of vind je dat niet fijn op internet (qua herkenbaarheid?). ben wel benieuwd namelijk!
@juju:spannend al die voorbereidingen voor je trouwerij. @juudje: qua gooien met eten en dergelijken. Hier ook. Wij proberen ook consequent te corrigeren, maar straffen ofzo doen we zeker niet, want het heeft op deze leeftijd toch gewoon geen zin. Dus we benoemen wel dat hij niet met dingen mag gooien en houden gewoon vol @moosey: begrijpelijk dat je baalt hoor! @Naomi: mooie foto's en leuk dat je een luiertaart gemaakt heb, goed idee als ik weer eens een cadeau moet bedenken @namen voor de 2e: niet te doen!!. Bij d. was het al een heel gedoe, nu weer We liggen gewoon niet zo dicht bij elkaar qua namen. Ach komt vast goed! @discussie van een aantal pagina's terug. Ik heb niet de behoefte mezelf er in te mengen, maar ik zie de aanleiding tot 'ruzie' niet. Ik heb vast niet op iedereen gereageerd. Momenteel druk met werk. Computerprogramma's werken niet mee en ik heb een bult extra werk!
We gaan 's middags trouwen (half 3). Ik trouw vanuit huis. Mijn vriend kleedt zich thuis om met Druif en gaat dan naar het kerkje waar we (gewoon voor de wet) gaan trouwen. Hij ontvangt ook de gasten, ongeveer 20 mensen: (groot)ouders en vrienden. Ik ben er om half 3, mijn vader geeft me weg en mijn vriend ziet me dan dus pas. Na het trouwen eten we taart (gemaakt door mijn zusje) en drinken we bubbels in het kerkje. Vervolgens gaan we naar 10 min verderop: daar hebben we een boerderij met camping afgehuurd. Mensen kunnen dan hun tent eventueel opzetten of, als het lekker weer is, wandelen in de omgeving (langs een grote rivier). Rond 17/18 uur een diner: een Italiaans 3-gangen buffet, hopelijk aan een lange tafel buiten. Met koffie en een knalbonbon na Om 20 uur komen de andere gasten, in totaal zo'n 70 mensen. We regelen wat eenvoudige hapjes, er zijn fakkels, vuurkorfen, lichtjes in de tent, achtergrondmuziek. Er zijn ook marshmallows (jum) aks een kampvuur zou mogen en een collega van mijn vriend neemt zijn gitaar mee (en zijn dochter die goed kan zingen). Heel kneuterig. Tussen 10 en half 11 komt er een frietkar (haha geen grapje) en krijgt iedereen friet en vette hap. Rond 12 uur de laatste ronde. De mensen die willen blijven slapen kunnen dat doen op de camping. Er zijn twee slaapkamers, een voor ons en een voor mijn zusje en vriend waar ook Druif bij slaapt. De volgende ochtend doen we een groots ontbijt met de overnachters. En dan is het klaar
juju, dat klinkt echt superleuk en gezellig! ik hou van bruiloften waar het stel de bruiloft zo organiseert als bij hun past en niet te standaard zeg maar. jullie hebben vast een geweldige dag. en wat een super oplossing dat druif in de buurt is maar jullie de nacht wel de tijd voor elkaar hebben . ik duim voor heerlijk warm en droog weer want zo te lezen maakt dat het feest helemaal af!
he meiden, wou reageren maar ik heb alles gelezen incl. de vooral heen en beetje weer scheld pagina's en kimi zit nu vol in de stress. dussss kort (geeft mijn geestelijke toestand wel aan denk) Met colin gaat het goed, nog wel pijn, maar geen snot meer. oren deden het gelijk goed, dat is erg vreemd. Goed, Ik ga een poging doen om te slapen.,
mimi, fijn dat colin er van opknapt! en ik heb ook geen energie voor geruzie. helemaal niet als ik niet snap wat het probleem is. spaar je energie maar voor nuttigere zaken
He meiden, Even een kort berichtje, want ook ik ga stoppen met schrijven hier. Merk dat ik gewoon te weinig tijd heb/neem om goed op iedereen te reageren en dat hoort er voor mij wel bij. Heb ook het gevoel dat ik er daardoor nooit helemaal goed tussen ben gekomen hier... En ja, dan is het beter om afscheid te nemen . Ik wens jullie en de januari 2011-dreumesen in ieder geval het allerbeste. Met nieuwe zwangerschappen, mooie baby's en leuke trouwerijen. Kom vast nog wel eens spieken hoe het met iedereen gaat. Voor ons staat er binnenkort in ieder geval een verhuizing met onbekende bestemming op het programma. En misschien wel een derde, wie weet. Groetjes, Emme
emme : jammer maar begrijpbaar.. mochte er een grote gebeurtenis zijn aan jullie kant, lijkt het me wel leuk als je dat even komt melden .. zou je dat willen? verhuis ze en geniet van je moppies..
lauwie : ja echt fijn dat het zo goed gaat met hem, alleen eten is nog wel een probleem, maar dat komt wel goed. Nu vooral danoontjes, knijpfruit, pyamapapjes, vla en gister kreeg hij zo maar 2 kleine krentenbolletjes weg.. ik heb me net aangemeld bij de psychologen praktijk. kon via internet en dan gelijk wat formulieren invullen dat vond ik wel zo makkelijk. ik ga straks een vakantie zoeken.. we gaan naar spanje of italie rijden en daar een huisje/appartement huren. we hebben een vouwwagen maar dat vind ik nog even te veel werk voor mijn rug en met de twee mini"s voor 1,5 week .. we willen wel een weekend gaan van de zomer en van het voorjaar eigenlijk nog een weekendje mystery centerparcs. Maar dat moeten we eerst even kijken of dat financieel gaat, dat kost alles bij elkaar (huisje 4 pers. E160,-, eten(gourmet 30,-/uit eten 60,-/wat lekkers, boodschapjes/broodjes),diesel etc zo"n 300 a 400 euro, dus geen extreem wereld bedrag maar wel extra natuurlijk.