Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden, sorry reagern gaat niet lukken. Als jullie daarom liever willen dat ik niet mee schrijf vind ik dat prima dus zeg het even..

Het gaat hier niet zo lekker, gisteravond nog naar huisartsenpost geweest omdat ik ron drie uur bijna een uur niets kon van de druk op mijn borst, doorstraling arm, nek, kaak .. dus wouden ze even checken ook omdat het niet weg wil. Maar alles zag en teste goed dus waarschijnlijk stress en niet lekker in vel zitten.. heb nu nog pijn op de borst hoofpijn en schouder.. ben onwijs moe..

Ooooo ik baal zo van mijn lijf het gaat weer niet zoals gewoon is.. of richting een gewoon leven.. maar ik moet door voor de kids..

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi jeetje ik schrik me dood van je berichtje zeg!
    Hoe is het nu met je:(?
    Doe lekker rustig aan heh:(

En zeker niet wegblijven , kom gewoon als je kan , zin en tijd hebt ervoor.
    Eerst je gezondheid.

Ben ik nu eigenlijk zo gek?
    Oke wandelen met de baby in dit weer is wel goed ( heb ik met S niet gedaan maar hij had niet zo'n goede start)
    Maar las in een topic om het kindje buiten te laten slapen met dit weer?
    Schijnbaar was ik de enigste in het topic wat hier verbaasd op reageerde.
    Maar het is hier -5 overdag ik zie me S nog niet eens helemaal ingepakt buiten slapen.
    EN ik binnen bezig en maar naar buiten kijkend of hij nog niet wakker is.
    Kortom zal wel aan mij liggen:)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#2123 mimi83, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2012
    nog steeds beroerd.. kan wel weer iets dieper ademen, shannon slaapt nu, ze was zo moe dat ik nu maar even voor de makkelijkheid voor mezelf heb gekozen en haar niet wakker gehouden tot haar middagslaapje en colin zit tv te kijken gelukkig.. heb echt nergens puf voor.. bleh

dank je wel voor je berichtje.. lief.. ja gezondheid eerst maar het schiet niet erg op bij me en het is nu wel echt een beetje het laatste stukje wat ik volhou , heb er nog nooit zo zat en genoeg van gehad als dat ik nu heb in als die 16 jaren en operaties en zwangerschappen niet. wil gewoon eens zonder pijn, zonder moeilijkheden een maandje leven..

had net mijn boertje aan de tel.(vorstverlet). ik zeg gedag zegt hij ja weltrusten.. huh? hij zegt ja ik ga weer lekker slapen..:(:(:(.. ik zeg oo fijn dat wil ik ook wel.. nou dag he..

Ahhhhhhhaahahah soms wil ik ook weer een opgeschoten puber zijn..

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ow: ook geen haar op mijn hoofd die mijn baby buiten laat slapen (alleen tijdens wandelen ofzo ja) als het onder de 18 graden is buiten..

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mimi: jeetje meid wat schrikken!!
    waarom zou je hier niet meer mee mogen schrijven? gewoon komen wanneer jij je daar goed voor voelt ook als is het alleen ego-bericht!
    hopelijk gaat het snel beter!

@OW: huh je kind nu buiten laten slapen??? geen haar op mn hoofd die daar aan zou denken... tenzij je graag je kind dood wilt hebben!het is veel te koud joh, snap echt niet dat mensen dat doen...

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ik kreeg dus de raarste reactie op mijn reactie hahahah.
    Dus dacht ben ik dan abnormaal haha.

Mimi heb echt met je te doen.
    Wat je allemaal moet meemaken.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: ben wel benieuwd welk topic dat is dan...

hahaha wat een geweldig filmpje!!! dat koppie van S. echt super gaaf :D

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zal de link van het topic zo plaatsen

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jeetje mina....... ik vind het toch echt ABnormaal om je kind buiten te laten slapen terwijl je zelf lekker warm binnen bezig bent!!! als je aan het lopen bent en kind valt in slaap prima maar je gaat je kind toch niet bewust buiten weg leggen!!

zulke mensen moeten ze eens buiten op een bed leggen brrrrrrrr krijg het al koud bij het idee...
    zou het Isabel echt nooit aandoen! heb al medelijden met haar omdat ze koud kamertje heeft (15graden) en dus extra kacheltje aan.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi mn man kwam net op msn dus gelijk ff verteld en die vind het pure kindermishandeling!

het gaat ook wel om erg jonge kinderen dus vind dat hij daar wel gelijk in heeft....

ik ga even eten, zo naar mijn oma toe met mn ma, tantes en isabel :D

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee meiden, met DIT weer zou ik mijn kind ook niet buiten leggen, maar D. heeft in de lente wel eens heerlijk buiten geslapen, was toen niet eens zo heel warm, maar hij lag dik ingepakt in zijn wandelwagen. Heerlijk geslapen en werd gewoon lekker warm wakker. Het schijnt heel gezond te zijn.
    Er zijn op kdv speciale buitenslaap plekjes. Zolang je je kindje goed inpakt, kan er niets mis gaan.

Maar net wat jullie zeggen, dit weer vind ik echt te koud. Bij ons waaide het ook gisteren heel erg, dus dan wordt het gezichtje zo koud.
    D. slaapt het beste in zijn bedje, dus hij slaapt eigenlijk altijd binnen. Nu kan hij niet eens meer buiten slapen, want ga toch echt geen bed buiten zetten.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ik vond het dus ook echt absurt.
    En dan reageren ze op mij van, waarom niet???

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marise in de lente oke :) maar nu brrrrrr idd zoals je zelf al zegt is het nu wel veeeeeeeeeeel te koud.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marise: ik vind de lente anders ;) maar het gaat om dit weer en er zitten toch echt gevaren aan dit koude weer voor de onbeschermde huid. tuurlijk kindje is dik ingepakt maar gezichtje is altijd vrij en is dus toch gevaarlijk. het is hier nu -9 met gevoelstemperatuur van -14 brrrrrrrrr

isabel heeft ook weleens buiten geslapen toen het nog geen 25 graden was maar dan inderdaad wel goed ingepakt en ik was zelf ook buiten! vind ik ook nog iets heel anders dan je kind inpakken en buiten dumpen en zelf lekker binnen zitten...

@OW: vind je reactie heel normaal hoor. maar ja misschien ben ik ook wel abnormaal dan:p

17. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mimi: blijf alsjeblieft gewoon lekker schrijven hier hoor! Je hoeft echt niet te reageren, soms is het gewoon fijn om even van je af te schrijven.
    Wat K.. weer dat het weer zo slecht met je gaat. Hoop dat je toch nog een béétje rust krijgt. En dat je je snel weer ietsje beter voelt. En hopelijk komt die tijd snel, dat je eens pijnvrij bent.

@ OW: wat een schatje blijft die S van jou! Dat koppie, prachtig!

@ naomi: veel plezier bij je familie!

Buiten slapen: Marise's reactie had de mijne kunnen zijn ;) Reageer er dus verder niet op, mijn mening en ervaring is exact hetzelfde als die van Marise (scheelt weer typwerk ;) )

Zo mezelf eens op een lekkere lunch in de stad trakteren, af en toe moet je even lief zijn voor jezelf. Gelijk eens bij de H&M kijken voor het koekiemonster-shirt wat ze er nu zouden moeten hebben

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lente vind ik ook heel wat anders als nu, de wind is zo schraal. buiten dat hoe dik ingepakt ook doordat ze stil liggen word je zo snel koud.

Ow: geweldig filmpje.. moet zeggen ik had gelijk zin om bij je aan de tafel te komen zitten en lekker een bakkie te doen.. hihi.. heb zo'n behoefte aan een "al klaar" huis..

net lekker simpel kant en klare pannenkoeken warm gemaakt als lunch. warm en makkelijk..

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi als je niet te ver woonde vond ik dat harstikke leuk!
    Ons huis is ook bijna niet helemaal klaar straks met de aanbouw.
    Maar dat gaat pas verder in juli gezien de financieele omstandigheden;)

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @mimi: lekker pannenkoekenn. Warme maaltijd tussen de middag is het nu echt weer voor! Gewoon blijven schrijven hoor. Ik ben ook lang niet altijd super actief. Ene week weer meer dan de andere, maar soms komt het gewoon even niet uit en dan ga je eerst aan de slag voor je gezin, werk en fam etc....forum komt dan toch op de laatste plaats. Vind het super gezellig, maar inderdaad soms heb je er even geen tijd voor. Nou en...geeft toch niet? Ik denk dat iedereen hier dat wel begrijpt!
    @juudje: dan zijn wij het mooi met elkaar eens ;) veel plezier in de stad. Koekiemonster is leuk ;)
    @ow en Naomi: klopt hoor, vind ik ook!

Deel Deze Pagina