juuje dank je: dit is waarschijnlijk de reactie op het beetje rust wat ik heb , omdat ik weer iets in mijn huishouden kan en weer iets meer als 1 groot ding per dag. ben dat martin net bij mij kwam wonen ook in elkaar geklapt omat ik toen rust had en alles kwam eruit. Dat is nnu waarschijnlijk ook zo . Maar daarom vind ik het nog niet leuk en wil ik ook best gewoon over gaan naar "normale modus". pijnvrij geloof ik niet meer in, werkbare pijn is wat ik hoop te krijgen.
colin had ook een koekiemonster shirt dat hij kleiner was.. haha een blauwe. marise : dat is ook zo hoor, maar voel me dan zo bezwaard dat ik niet reageer.. Ow: autorijden word hem nu niet voor mij indd, haha, hier zitten sommige dingen hem ook in de financieen en andere dingen in geen tijd. p.s. zoals jullie merken zit ik vandaag vooral op mijn billen. en dus kan die laptop aan. gelukkig hebben de kids allebei een luie dag, shannie slaapt nog en colin ligt om de haveklap op de bank met zijn woef, dan speelt hij weer even en dan ligt hij weer.
naomi en marise, ik denk dat dat wel een normale gedachte is, 2 kindjes zo dicht op elkaar druk druk trek je dat wel enz. ik heb van de week nog een potje zitten janken, was moe, R is erg jammerig de laatste tijd, huishouden schiet er nu al bij in door de moeheid, hoe moet dat straks allemaal wel niet?! wat doe ik mezelf aan? zo denk ik gelukkig alleen als ik erg moe ben. Juju, welke testen hebben jullie gekozen? Mimi, lekker blijven kletsen hier, geeft niks dat je niet altijd kan reageren. beterschap Buiten slapen, het is wel gezond, maar niet met dit weer. Dit is nu de 3e dag dat R niet wil slapen overdag,wel erg moe in de oogjes wrijven enz. ook is ze zo jammerig, maar das al 2 weken zo. vermoeiend zo. eind van de morgen had ze gepoept, ik misselijk dus dacht eerst ff eten hoor anders sta ik er straks naast te kotsen, man kwam thuis, had pauze heeft hij het ff gedaan, lief van hem. gister had schoonzus de echo, ze is 2 dagen korter zwanger, hoe kan het he, wat een toeval haha.
@ mimi: ja, als je ineens alle spanning dan los laat door rust te nemen.... wil er nog wel eens wat uitkomen ja. hoop dat de psych je kan helpen met de verwerking en wellicht ook om in een 'normale' modus terecht te komen. Pfff, kan me zó goed voorstellen dat je er soms helemaal doorheen zit. Fijn te lezen vandaag dat je dochter lekker lang slaapt en ook je zoon zichzelf goed vermaakt. Hoop dat dat je toch een heel klein beetje rust geeft. Enne, als ik een verkeerde opmerking naar je maak: sorry dan daarvoor. Kan me alleen maar gedeeltelijk indenken hoe het voor jou moet zijn, dus kan wellicht de plank volledig mis slaan. @ leeuw: lief van je man. En goede timing! Hier gaat slapen momenteel ook op en af. Ene dag een uurtje overdag, nu slaapt hij al 2,5 u. 2 dagen verschil met je schoonzus, das niet veel! Stom toeval, maar wel jammer voor jou. Hoop dat je er niet te veel 'last' van gaat hebben dat jullie tegelijk zwanger zijn
@Juju: Hahaha, ik moest zo lachen toen "camping en friet" achter elkaar stond. Kreeg er ook meteen zo'n Tokkie beeld bij ! @Lauwie: Hoe gaat het met Jort? @OW: Wat een super leuk filmpje! Dat koppie toen K3 begon! Hier ook een grote K3 fan! @Mimi: Pffff, ik moet er niet aan denken om altijd pijn te hebben en ook nog voor 2 kinderen te moeten zorgen... En inderdaad gewoon blijven schrijven hier hoor!!! @Juudje: Veel plezier in de stad! @Leeuw: Kan mij best voorstellen dat wanneer je moe bent, je er even doorheen zit. Als ik ziek ben en Diede werkt niet mee dan ga ik soms ook weleens een potje zitten janken! Hier valt op het slapen ook geen pijl te trekken! Wel heel erg toevallig inderdaad van je schoonzus!! Buiten slapen: Hu? Buiten slapen?! Ik zal het topic eens gaan lezen!!
Dat topic over buiten laten slapen!! Echt nog nooit van gehoord om dat te doen! Sorry, maar ik vind het maar raar!
Juudje dat was juist een hele goed e.. ik zat juist te denken of ik mijn stukje wel genoeg verduidelijkd had dat je daar dus al gelijk in had en dat ik ook hoop dat ik meer rust krijg. En dat dat dus bij mij blijkbaar weer moeilijk moet en niet gewoon kan.. zou wel een fijn zijn. Dus dat kwam absoluut niet verkeerd over.. Het is inderdaad niet altijd makkelijk pijn en jonge kids.. niet de meest geweldige combi soms. Maar vergeet niet dat ik pijn vrij eigenlijk niet ken, dus ben compleet gelukkig met niet beperkt zijn in doen en laten .. dus het is niet zo ernstig dat ik elke dag lig te jodelen van de pijn nu hoor.. gister vroeg de arts of ik wist waar het snellere ademen vandaan kwam.. hij schatte van de angst en pijn. Ik zei angst ja dat kan maar pijn neuh.. doet zeer maar is peanuts bij mijn rug en dan zijn ze bang dat je een infarct had.. heb weinig keren een arts zo zien kijken.. maar je hebt echt goed last, deed die rug dan zo zeer. Ehh tja daarom ben ik drie x geopereerd en u x onstlagen op mijn rug..
Mimi doe maar rustig aan hoor! Vind het wel erg voor je. Leeuw kan me voorstellen nu je zwanger bent dat je dan zeker huilt. Hier is S ook al 2 weken niet of een half uur willen slapen overdag en 's nachts tig keer wakker pfff. En 2 dagen verschil met je schoonzus vind het wel jammer voor jou
Goedemorgen! Ik ben aan het werk bij mijn nieuwe baan. Nou ja, werk.... Afgelopen woensdag hebben we 2 paar schoenen verkocht en gisteren is er 1 paar verkocht. Terwijl de winkel open was van tien tot acht! Echt erg! Dus ben benieuwd wat het vandaag wordt. Gelukkig kan ik goed tegen niks doen. Ik heb lekker een stapel tijdschriften bij me en ik kan internetten. En er wonen wat vriendinnen in de buurt die langskomen vanmiddag en wij wonen om de hoek, dus mijn vriend komt ook nog langs met Diede. Wel leuk dat ik al meteen alleen mag staan. Heb ik een soort van eigen winkeltje ! @OW: Heb jij nog sollicitaties lopen?
@ moosey: zo, dat is niet veel verkoop. Tis dan maar goed dat jij jezelf goed kan vermaken. Enne, heerlijk zo in je eentje werken! Fijn ook al die vrienden in de buurt. En Diede die mama's werk kan zien is natuurlijk ook erg leuk @ OW: ben inderdaad ook wel benieuwd of jij nog wat hebt lopen qua werk. Nog wat gehoord van het uitzendbureau? Echt gaaf die sneeuw! Hoop dat er nog een beetje bij valt, want dna kunnen we vanmiddag met de slee naar buiten Zo ook eens wat voer voor de vogeltjes neerleggen/hangen. Hier net de kinderstoel bezorgd, kan zoon binnenkort in z'n meegroeistoel en hoef ik niet meer te struikelen over de poten van de Ikeastoel Fijne dag allemaal!
@moosey: dat is ook niet veel verkoop dan... is het een dure/exclusieve zaak? fijn dat je je kan vermaken en leuk dat diede en andere vrienden lekker langs komen @sneeuw: heb hier een paar minivlokjes zien dwarrelen net verder helemaal niets! vind het wel heel mooi en ach naar buiten kan ik toch niet... dus van mij mag er wel wat vallen net de lamp voor de babykamer eindelijk binnen gehad stond op de site voor 17.00 uur besteld morgen in huis.... nou hebben we zondag besteld dus had hem dinsdag verwacht... hij is waarschijnlijk niet op voorraad geweest want moest van hoofdmagazijn afkomen maar dan nog, laat dat dan duidelijk weten via de mail. geboortebord is ook alweer bijna klaar! we pakken die van isabel gewoon nog een keer, schilderen het bot waar haar naam staat bruin ipv wit en dan komt de nieuwe naam erop hihi lekker makkelijk troetelbeertjes schilderij is ook af nu alleen de vluchttas nog en de lamp ophangen dan en dan zijn we klaar!!
@Juudje: Leuk dat jullie een slee hebben! Vind het jammer dat wij die toch niet hebben gekocht. Zal nu wel overal uitverkocht zijn denk ik. Veel plezier in de sneeuw vandaag! @Naomi: Niet heel exclusief, maar ook niet heel goedkoop. Gemiddeld 75 euro voor een paar schoenen. We hebben ook een site: www.shoesme.nl Handig van het geboortebord! Hier sneeuwt het wel, maar heel lichtjes. Volgens de buienradar zijn wij pas rond half drie aan de beurt.
@moosey: gave kinderschoentjes staan er op de site hihi. 75,- voor schoenen valt mee... als ze dan perfect zitten ben altijd heeeeeeel moeilijk met schoenen en laarzen is praktisch onmogelijk hier hihih. heb 2 jaar geleden 140,- moeten betalen voor laarzen (ecco) maar die zaten dan ook geweldig! ze zijn helemaal afgedragen maar kan geen nieuwe vinden die goed zitten dus draag ze vrolijk door hihih. hier sneeuwt het ondertussen en nog best door ook....ben benieuwd hoeveel wij gaan krijgen!
@moosey: bij mn man op zn werk sneeuwt het al wel flink (raamsdonksveer) dus het zal ook wel zo bij jou zijn lijkt me dan
@Naomi: Het zijn sowieso alleen maar kinderschoenen die wij verkopen. Van de allereerste schoentjes tot ongeveer maat 33. Heel slecht maar ik loop altijd het beste op goedkope schoenen. En zo plat mogelijk! Geef mij maar afgetrapte All Stars Hier ook meer sneeuw!! Ik pak mijn tijdschriften er maar eens bij haha!
@Naomi: Ja! Ik had nog niet getypt dat het hier licht sneeuwde, of het begon opeens harder te sneeuwen!
oww zijn het alleen maar kinderschoen hihi niet verder dan mn neus gekeken schijnbaar dan is 75,- wel veel hihi. die van isabel waren 30,- en vind dat meer dan genoeg! het is bij mij dus erg wisselend... ze moeten maar net goed zitten. en laarzen is een crime vanwege mn dikke kuiten!
@Naomi: Ik ga het er ook niet aan uitgeven hoor haha! Ik weet nog niet hoeveel korting ik krijg . Maar heb schoentjes uit de opruiming opzij gezet. Straks even passen bij Diede. Zijn nu maar 25 euro!
Zijn wel hardstikke goede schoentjes moosey, ik ga ze over een tijdje ook halen. Waarschijnlijk nog wel die met de meeste flex in de zolen. @naomi: ga je nog foto's laten zien van je kamertje, ik ben heel benieuwd. Gaat de 2e naar een nieuw kamertje, of ga je ze ook doorschuiven? Bij ons gaat D. naar zolder en de 'nieuwe' beeb op zijn kamertje. Wij hebben 2 grote slaapkamers op de 1e verdieping, dus wil de jongste graag het meest dichtbij hebben, omdat we daar vaker voor moeten lopen.
@moosey: 25,- is niet veel voor schoenen @marise: zal straks als isabel naar bed moet even fotos maken... als ik het niet vergeet.... isabel houd gewoon haar eigen kamer en deze kleine meid krijgt gewoon een nieuwe eigen kamer hebben niet geschilderd omdat huis toch te koop staat en vind dat zonde van onze tijd en geld. maar heb het leuk proberen aan te kleden met schilderijtjes enz. schilderijtjes met haar naam hangen natuurlijk nog niet dus daar zie je alleen maar spijkertjes hier ging het de hele dag vrij goed met mn bekken....maar ja nu toch weer te veel moeten doen. mn man was laat thuis vanwege de sneeuw en moest binnen een half uur ook weer weg. dus ik heb zelf de vaatwasser maar uitgeruimd, ingeruimd, keuken schoon gemaakt, tafels schoon gemaakt pffff en dan nu isabel alleen. zit er echt weer ff door heen. had al aangegeven dat ik me niet lekker voelde maar denk maar niet dat hij zal voorstellen dat hij thuis zal blijven.