Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

-6?!?? Brrr koud!!!! Net buiten met de hond en jayden gelopen, maar het is zo wat koud zeg. Tijd voor voetenzak?

Jeetje wat geneest Jaydens mond snel zeg! Het tussenstukje zeg maar is nog niet vast zeg maar maar verder zie je er nog weinig van.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Baby's genezen super snel!

3. sweetchocolate

Merk ik ja. Haha

4. sweetchocolate

Waar is iedereen joh? Schrik ik mensen af om te reageren;).

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denk dat iedereen ergens is weggekropen door het vieze weer Sweet ;) Of te druk, is ook wel herkenbaar :D

Winterslaapzak slaapt uk al wel even in, maar dan wel eentje zonder mouwen. Nu lekker dekbedhoes met deken erin er overheen.
    Voor van de winter ook alvast een skipak gekocht, leek me wel handig op de fiets en evt. ook in de wagen. Hebben ook een voetenzak en die ga ik idd ook maar eens tevoorschijn toveren.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij zijn hiermee bezig dus kom alleen vaker ff lezen

7. sweetchocolate

Het is inderdaad weer om weg te kruipen.

OW jeetje hoelang geleden zijn jullie begonnen? Doet M het zelf? Heeft hij verlof om te verbouwen?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik lees wel mee, maar ben ff heel druk op mijn werk.

hier ook al even de winterslaapzak. nu ook met mouwen. dekentjes heeft totaal geen zin, want ik tref m regelmatig zittend of staand aan.

9. sweetchocolate

Hier heeft een deken ook geen zin. Gaat ook zitten en staan. Kruipt bed door, draait met zijn hoofd naar voeteneind. Ik durf dan geen deken neer te leggen.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal qua deken. Vandaag toch maar een winterslaapzak aangedaan. Een witte dus ze was net een sneeuwpop haha.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    isabel heeft wel een lakentje maar daar ligt ze altijd bovenop uiteindelijk:p verder nog gewoon een zomerslaapzak en dun pyamatje met lange mouw. ze heeft het er niet koud in gelukkig.

hihi muppet leuk een sneeuwpopje!

12. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat hebben wij dan een stilliggend kind ;) Die ligt dus gewoon nog onder de deken als ik hem wanneer-dan-ook uit zijn bedje haal. ;)

@OW: dat is een mooi groot stuk wat erbij komt!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden verschrikkelijk weinig meegelezen/ getypt afgelopen tijd!
    Even kort een paar reacties:

@ow: oh wat lekker die extra ruimte!! Zou ik ook wel willen, maar gaat bij ons niet lukken!
    @slaapzak: hier winterzak met mouwen of winterzak zonder mouwen maar lange mouwen romper. Hij ligt altijd op de dekens en gedraaid te slapen.
    @sweet: wat eng dat j. 2x gevallen is. Hier valt D. wel eens op zijn hoofd, door al het klimmen en klauteren. Ik vind het ook altijd zo zielig. Probeer het te voorkomen, maar soms kun je er niet veel aan doen.

Ik ben van het weekend naar het concert geweest van de red hot chili peppers. Was onwijs gaaf. Vanmiddag D. van het kdv opgehaald. Ik had zelf vrij (vakantie). Voelde een beetje dubbel. Maar ik heb het hele huis een flinke schoonmaakbeurt kunnen geven. Morgen als D. lekker thuis is, hoef ik niet meer aan de schoonmaak en heb ik alle tijd voor hem. Dus dat is fijn! Hij vindt het ook helemaal geweldig op het kdv, dat scheelt ook!
    Bij het ophalen is helaas mijn gloednieuwe mamafiets omgevallen. Baal als een stekker. Krassen op het scherm en op de zijkant van de fiets. :( echt niet leuk. Zit er nu iedere keer naar de kijken. hmm...
    Groetjes aan iedereen en de lieve kindjes!!
    Verder

14. Tese

Tese Niet meer actief

Hier zitten Sem en Tess ook wel eens een dag op het kdv dat ik thuis ben hoor. Kan me er geen seconde schuldig om voelen. Even mama tijd. En als papa en ik samen vrij zijn gaan we wat leuks doen met z'n tweetjes.

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    muppet wat was je vroeg vanmorgen:O

hier slaapt R in een winterpyama (alleen bovenste stuk) en geen slaapzak. ze heeft het warm s'nachts, ze beweegt verder ook niet door het gips.

over het kdv, zou ik me ook niet schuldig over voelen, even tijd voor jezelf is ook goed, kindje heeft het vast naar zijn zin, en je betaald er ook nog voor.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey heb je ook pb via hyves gestuurd ( zie je hier beneden)

Hier is de 3e poging voor een brusje ook mislukt.
    Nu December weer verder dan.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    aah nee he:(:(

18. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ha dames,
    Net eventjes bij de Wibra geweest, winterslaapzakken met mouwen voor 9 euro! Heb er direct twee aangeschaft, ze zijn lekker dik en verkrijgbaar in 2 maten en 2 kleuren. We gaan in januari op wintersport, dus dan is helemaal lekker voor die kleine uk.

@OW, bah zeg, dat ook poging 3 is mislukt, hopelijk wordt poging 4 het helemaal. Hoeveel keer hebben jullie moeten proberen voor je zwanger was van S?

19. Tese

Tese Niet meer actief

Het getver Ow. Sterkte meid.

Leeuw: ik sta elke ochtend om 5 uur op dus tijdens m'n ontbijt ff zp checken.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ink ik had ivm de zoektocht naar M zijn zaad toen een icsi gehad , maar zware overstimulatie dus geen tp.
    Ik ben direct zwanger geraakt van een 2ling van cryo's ( ingevroren embryo's en dat is maar 10% kand)
    Bij S was het ook direct raak.
    Daarom dat ik nu ook wel verwachtte snel zwanger te zijn eigenlijk:(

Deel Deze Pagina