Goh bij ons in het zh krijgt de papa nog een hele maaltijd. Alleen M had pech want ik beviel 's nachts heh
Mijn man kreeg smiddags ook nog een hele maaltijd! maar je zal maar lang bezig zijn, kantine dicht. ik denk altijd als als als en had dan ook mijn hele tas vol zooi, stel je voor dat mijn lippen knappen en ik heb lippenbalsem nodig, stel je voor dat ik een keizersnee krijg en die broek zit dan niet fijn moet ik nog een broek mee haha oma ligt alweer in de stoel met de laptop op schoot.....
Dat verbod heb ik hier gehad laptop op mijn schoot. M had laatst een cursus waarbij men vertelde ( toevallig) dat dat niet goed zou zijn voor de vruchtbaarheid???? Ik moest onverwacht daar blijven ( ik dacht dat het wel zou meevallen ) hihihi
seyhan 13 maanden 004.MOV - YouTube Aan het dansen maar duurt ff eer dat hij begint. Telkens als ik de camera pak stopt hij haha
aah lief, wat lijkt hij alweer groot!! ik geloof daar niet zo in dat dat slecht zou zijn voor de vruchtbaarheid.
Ik luister dan maar hahahah Hij word en is ook groot hahaha. Hij is zowiezo 5 cm groter als het gemiddelde. Maar het gaat idd zooooooooo snel
toen ik zwanger was, en ook toen ik net bevallen was heb ik dat zovaak gehoord, geniet ervan het gaat zo snel. kon ze op het laatst wel schieten
ow, ze hadden idd gelijk haha Juju, zo te zien vond hij het leuk. ik zie dat je de ikea stoel erop hebt geknoopt? daar heb je goed over nagedacht!
Jaaaaah IK BEN ZWANGER!!!! Vanmorgen positief getest. (Voel mij wel heel lullig tegenover Moosey en OW).
@Sweet: Gefeliciteerd!!!! Echt super om meteen zwanger te zijn! Je hoeft je niet lullig te voelen hoor tegenover mij! Dat het bij ons niet zo snel gaat maakt nog niet dat ik het anderen niet gun !
Sweet gefeliciteerd!! Lig weer in bed, martin heeft me weer naar boven gestuurd. Moet ik dan wel even aan toegevn, vind het zo zonde van mijn tijd. Maar is wel goed voor me , miischien word de hoofdpijn wat minder..
Thanks meiden. Ja, mijn gevoel had toch echt gelijk Het voelt wel raar en onwerkelijk nog. Moosey, thanks. Al gun ik het jullie ook, jullie zijn al zoooo ontzettend lang bezig ermee. Mimi, jemig hey, schiet echt niet op met je zo he? Gaat het wel beter nu je op bed bent gaan liggen?
Sweet gefeliciteerd. Mimi, kan het dan nooit goed gaan bij jullie denk maar even aan jezelf, nu kan het nu martin thuis is.