Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb een uurtje geslapen, de rest liggen piekeren. Maar voel me wel wat beter, ga er dan ook zo uit even douchen en daarna zie ik wel.. dit duurt nog wel even voordat ik weer "normaal" ben hoor ik verwacht de komende maanden nodig te hebben. 28 feb intake psycholoog. Sppanningshoofdpijn is dan meer normaal als een uitzondering op het moment dus nu ik in bed lig is dat iets minder dat is wel fijin.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Proficiat meid geniet ervan:D
    Wil je me wat hcgtjes geven;)

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Mimi: het is inderdaag wel gewoon goed voor je. Neem je rust!

Sweet: gefeliciteerd, fijn dat het weer zo snel raak is voor jullie!

Ik ga even in de relaxmodus, fijne dag allen

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ naomi: leuk dat troetelbeertjesschilderij!! Leuke foto's ook in de sneeuw.
    Qua vluchttas: volgens mij heb je alles wel, zou niks verder kunnen verzinnen eigenlijk. Evt. een 'lekmatrasje' in de auto klaar leggen waar je zelf op kan zitten.

@ marise: spannend donderdag! Hopelijk is het snel zo ver.

@ leeuw: hebben een stoel besteld bij babyenkidsonline. Zoon zit er goed in en neemt wat minder ruimte nu in dan de ikea-stoel. Ook wel fijn.
    Heerlijk hè, dat weer buiten! En ja, wamre choco/thee hoort er wel bij als je dan weer thuis komt. Eigenlijk gewoon heerlijke hollandse kneuterigheid nu ;) Hou ik wel van, hahaha :D

@ juju: wat een heerlijke foto van de kleine man! Die grijns! :D

@ sweet: van harte gefeliciteerd!!!! Gaaf!!! Duim voor je de komende weken.

@ mimi: soms is het wel goed als je/een man zich even met je bemoeit... hopelijk helpt de rust idd een beetje.

@ OW: zal snel eens dat filmpje kijken, ben erg benieuwd! Laptop op schoot schijnt slecht te zijn voor de vruchtbaarheid van de man (vanwege de warmte). Nou ja, slecht..... is hetzelfde als dat ze strakke onderbroeken en warme baden ontraden voor mannen als de vrouw zwanger probeert te worden.
    Kwam trouwens laatst een ooievaar tegen, die een beetje werkloos zat te zijn. Heb maar even gezegd datie snel jouw kant op moet ;)

Hier ook in de sneeuw geweest. Hebben een slee met rekje. Zoon goed ingepakt erop gezet en voor de zekerheid 'vast' gezet met een sjaal om z'n middel. Hij liep niet over van enthousiasme ;) maar erg vond hij het ook niet.
    Straks nog even naar de schaapjes en geitjes en kijken of we nog wat foto's kunnen maken.

Wel 'jammer': nu zoon kruipt en kan gaan zitten, is het tussen ons in slapen op zondagochtend verleden tijd. Dáár heeft meneer nu de rust niet meer voor ;) Nou ja, blijft gezellig met zo'n hummel tussenin. En lekker met z'n drietjes onder de douche gestaan, was ook wel grappig.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahah Juudje geweldig van die ooievaar.
    Als hij maart/ april mijn kant op komt zou geweldig zijn:D

Juudje wat leuk van de slee, hier heeft S bij de dochter van kennissen erop gezeten haha.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    #2206 one of kind, 5 feb 2012
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
    weg

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Juudje, hahahahhahahahaha, geweldig je opmerking over de ooievaar! Super! Je mag de ooievaar inderdaad naar Belgie sturen over 2 maanden naar OW:D
    Haha, jammer zeg dat de "zondag tussen ons in slaap moment" over is. Ach, als ze echt ziek zijn willen ze echt wel rustig bij je liggen hoor. (Althans, Jayden wel)

OW, wanneer de kotsperiode weer in opkomst is, stuur ik wat HCGtjes jouw kant op, zeker weten. En Moosey, wil jij ook wat hebben? Zal later de filmpjes kijken. Lijkt me gaaf. M heeft nu zijn muziek op. Hoe gaat het nu met jou?

Hier ook de sneeuw in geweest. Hebben zo'n slee met gordel. Jayden vindt het helemaal geweldig als je gaat rennen met hem. En dan gaat de hond mee en dan ligt meneertje helemaal in een scheur.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet is goed hoor.
    Ik ben alleen bij mijn 2 zwangerschappen ( 1 mk 2ling) nooit misselijk geweest.
    Maar wil wel graag je hcgtjes:D

9. sweetchocolate

OW wat heerlijk zeg een misselijkvrije zwangerschap! Ideaal:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja tenminste 1 ding van zwanger worden ( zijn) wat me meezit;):D

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Nou, dat zooooo ontzettend lang bezig zijn valt ook wel mee hoor.

Sorry, ik reageer nog maar mijn schoonvader is vanmorgen overleden. Beetje raar dagje zo dus we gaan maar bankhangen ofzo.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gecondoleerd Moosey! Wat erg voor je man :(

Sweet kom je toch weer meeschrijven?

Hier vindt de kleine man het ook geweldig als de slee-trekker gaat rennen. Vandaag weer wat rondjes gedaan met zijn drietjes :D

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey jeetje ik schrik me rot.
    Onverwachts dus.
    Heel veel sterkte en gecondoleerd meid:(

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Even snel: moosey sterkte!!!

15. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moosey: jeetje, gecondoleerd. Heel veel sterkte!

16. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ juju: hier ook een mannetje die het op de slee vooral leuk vindt als je hard gaat rennen en rondjes draaien :D Voor de rest vindt hij het maar 'mwah' ;)

Hier weer feest vanavond: kon de ontplofte poepluier al beneden aan de trap ruiken terwijl zoon boven in bed, met deur dicht, lag te slapen. Mijn man is mijn held, want die heeft hem uitgedaan, ik stond er echt bij te kokhalzen (en nee, ik ben niet zwanger)

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Soms kunnen ze ook echt énorm stinken!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moosey, gecondoleerd meis! wat een rotnieuws! sterkte voor jullie!

sweet, gefeliciteerd!! leuk zeg! fijne zwangerschap gewenst!

leeuw, jort is weer behoorlijk opgeknapt. dank voor het vragen! al heeft ie nog wel last van die hoektand die volgens mij al door is. ik hoop dat we er nu even van verlost zijn, maar het zou me niet verbazen als ie met zijn 2e rij kiezen ook weer vroeg is.

heb bijna alle leuke sneeuwfoto's gemist zag ik! jammer!

ik ben echt helemaal op van veel werken het hele weekend. morgen nog een lange dag en dan hopelijk iets rustiger.

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Moosey. Wat een bericht, gecondoleerd en erg veel sterkte. Was het onverwacht? Dikke sofi knuffel

20. sweetchocolate

Moosey jeetje wat snel is dat gegaan met je schoonvader zeg! Gecondoleert. Sterkte.

Juju denk dat ik blijf ja. Mits het niet heel druk wordt in het oktober 2012 topic. Dan moet ik wel gaan verdelen.

Deel Deze Pagina