Ik vond ze pas gaan stinken als er urine in zat, de geur van het goedje zelf vond ik geloof ik best okay *schaam*
hier niet meegedaan omdat ik 40 km heen en 40 terug moest rijden naar het depot, ze komen het hier niet ophalen en dat is voor mij met de bi in beide zwangerschappen echt te ver om te rijden. juudje: het is inderdaad best spannend. het is vooral de vraag in hoevere haar bloedstolling is verminderd. heeft ze tussen de 60 en 150 % van de normale hoeveelheid die gemiddeld is, heeft ze geen last. onder de 50 % zal ze alleen bij operaties/tandheelkundige ingrepen extra medicatie nodig hebben en onder de 35 % heeft ze zelf hemofilie. de gebieden daartussen varieren per persoon of ze wel of niet medicatie nodig hebben. Mijn schoonzusje is bijv ook draagster maar die heeft amper blauwe plekken dus dachten we dat ze geen draagster is .. ze is het wel maar met een stollingsgehalte van 110 % dus dat kan ook nog. haha..
Net telefoontje gekregen van de huishoudhulp functie dat men werk voor me had. Ze had me alleen ff verkeerd uitgelegd qua uren ( maandag dinsdag en vrijdag hele dagen) woensdag half en donderdag half. Dus ik vroeg gewoon netjes ik ga ff dan kijken dat ik hem naar de creche en mijn moeder kan bellen ( welke dagen) Kreeg natuurlijk al commentaar en dat ze nu al twijfelden of ze me wel aannamen. Maar ik moet toch wel weten dat ik hem weg kan brengen en uitgelegd dat ik al de hele tijd werkeloos was en kdv niet te betalen is dan. Nu bleek het dus maandag 4 uur, dinsdag 4 uur, woensdag of donderdag ( elke week verschillend) 4 uur en vrijdag 6 uur. Maar de woensdag hadden ze al weggegeven aan iemand die wel wilde werken. Pfff ik wilde gewoon graag weten welke dagen en uren voor opvang
tjee wat onbeschoft.. wat verwachten ze dat je je kind maar aan zijn bed vastbind. daar mis je ook niets aan, een bedrijf dat zich zo opstelt word je niet gelukkiger van denk ik.
Hopelijk krijg je het allemaal rond OW, wel lekker dat je nu werk hebt! Wanneer ga je beginnen? Hoe zit het met kdo bij jullie, is er snel plek of lange wachttijden?
Juju hij is ergens eens gaan oefenen en die zeiden dat ze wel plaats zouden hebben. Maar de rest is idd een wachttijd. En van mijn lage ww konden we echt geen kdv betalen
Lauwie, ach gossie wat een koukleum!! heb je wat bij kunnen slapen? droge huid, ik heb gister R in een badje met babyolie gedaan, daarna 2x ingesmeerd met babyolie, het is nu een stuk beter. Juju, 2dehands hoeft idd geen troep te zijn, maar je gaat er al snel wel vanuit. Juudje, ik had verwacht dat ze vroeg wakker zou zijn, maar nee pas om 8 uur, blijkbaar had ze het nodig. Sweet, maar niet meer gaan testen, word je alleen maar onzeker van. Ow, wat een gedoe zeg, hoop voor je dat je snel lekker aan de slag kan! kdv is idd belachelijk duur. Mvm, vorige x wel een paar weken aan meegedaan, wij moeten ze zelf wegbrengen en nieuwe bussen ophalen. dat is voor mij de reden geweest het niet weer te doen. klinkt waarschijnlijk erg egoistisch Gister was R om 6 uur naar bed gegaan, had dr wel vroeg verwacht vanmorgen maar nee hoor pas om 8 uur Vanmiddag heeft ze ook goed geslapen, ik heb dr voor het eerst een slaapzak aangetrokken smiddags, ze heeft geslapen van 1 tot half 4, heerlijk! Vanmiddag liet ze ineens nieuwe dingen zien, klapt in dr handen met open handen, ze gaat van zitten naar de buik en van buik weer zitten, ze gaat op dr knietjes en ze wil zich optrekken. Vandaar dat gejammer! Vanochtend even naar de kruidvat geweest, ze hadden positieshirts voor maar 6 euro, het viel me iets tegen maar ach voor dat geld toch maar meegenomen. mijn 1e aankoop voor deze zwangerschap
@sweet: volgens de testen gewoon hardstikke zwanger. Moet ik mij aangesproken voelen wbt ambtenaren?? @Juud: goed dat jouw meneertje gaan staan! Leuk he @Juju: netjes dat je hebt meegedaan met mvm. Kun je een hoop vrouwen weer mee helpen. @Mimi: hopelijk valt het mee en weinig bijzondere afwijkingen in s. haar bloed. @ow; sommige mensen wordt je zo moe van he. Vervelend dat ze je niet even de tijd geven om wat te regelen en niet gewoon duidelijk zijn. Wil je er nu nog werken? Kun je niet als zelfstandige (schoonmaakster) aan de gang? Volgens mij verdien je dan nog wel leuk! Dat je je eigen gezinnetjes hebt waar je werkt? @Mvm hier niet gedaan. Eerste zwangerschap was ik zoveel buiten de deur, dat het geen zin had. Nu ook niet gedaan, omdat ik er eigenlijk nooit bij nagedacht had. Hier even bij een babyzaak gekeken of de bugaboo donkey in mijn auto zou passen. En hij past. Jawel hoor! Dus we gaan die waarschijnlijk aanschaffen. Nu nog even over de kleur eens worden en sowieso de 20 w echo afwachten.
Marise het "probleem" is net dat ik rechten wil opbouwen wit. Anders kon ik evt ook gewoon weer haren zwart gaan doen. Maar ik wil toch proberen wat op te bouwen
@ow: ja dan begrijp ik je keuze. Vind het heel vervelend voor je dat het allemaal zo lastig loopt. Het is ook wel een rot tijd om een leuke goede baan te vinden. Ik merk het op mijn werk zelfs.
@ marise nee hoor jij hoeft je niet aangesproken te voelen. Leeuw hoe was jullie nacht? Heeft R goed geslapen? Ik ben blij nog maar 3 weken dat ik 4 dagen werk. Begin er steeds meer op tegen te zijn om zoveel van huis te zijn.
ik denk minder dagen.. hier een mannetje op de bank, hij is met honger wakker geworden en ligt nu heerlijk in zijn slaapzak op de bank cars2 te kijken.. hihi
@ mimi: zie het al helemaal voor me, schattig! @ sweet: ga je idd minder dagen werken dan? Hier erg moe, dus reageer even niet verder
Hier een ziekig mannetje thuis. Last van diarree, vanmorgen zat hij helemaal onder in zijn slaapzak. Ook helemaal uitslag van de poep op zijn beentjes. Erg zielig. Vanmiddag de 20w echo gehad. Alles zag er voor zover ze kon zien prima uit. Wanneer ze even de onderkant ging checken, hebben we de andere kant uit gekeken, dus we weten niet wat het wordt. Spannend
Marise wat fijn dat alles goed was. En wat sterk dat jullie niet hebben meegekeken naar het geslacht. Ik wil het dan echt weer weten hoor hahaha
@ marise: best snel al die 20 weken echo, met 18 weken Fijn dat het er goed uit zag!! Beterschap voor de kleine man, hopelijk isie snel weer beter
Ga inderdaad minder werken. ga 3 dagen werken. Marise o ik kan dat echt niet he. Wij willen het wel weten. Fijn dat alles er verder goed uit ziet. Afspraak vk gemaakt. Muts noemde mij 3 keer Miranda terwijl ik echt anders heet. Heel vervelend.
Haha ik was ook eigenlijk heel nieuwsgierig hoor, maar vriendlief wilde het niet weten. Ik vind het eigenlijk ook wel wat hebben. Toch nog een beetje spanning tot het einde wat het zal worden. @juudje: deze banner spoort niet, hij blijft steeds hangen. Ik ben nu 19+5 Bedankt meiden!