Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Gadver de misselijkheid is er al. Net boven de pot gehangen:(

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marise: o, vandaar! Jeetje, echt op de helft dus al weer... ja, die spanning van het niet-weten is ook leuk.

@ sweet: vervelend

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Marise, wat fijn dat de echo goed was, en een verrassing leuk toch.

ik wou ook graag een verrassing, maar mijn man wil het wel weten, ook is het wel handig omdat wel echt alles roze hebben van de 1e.

vannacht is mijn lieve oma overleden, 89 jaar is ze geworden, ze had vocht bij het hart, 4 dagen later was ze al overleden

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ leeuw: gecondoleerd :( Mooie leeftijd heeft je oma, maar dat wil niet zeggen dat het verdriet er minder om is. Sterkte de komende tijd om dit verlies te verwerken.

@moosey: denk niet dat je dit leest, maar hoop dat jullie deze extra moeilijke week een beetje doorkomen met elkaar. Heel veel sterkte nu maar ook zeker de komende weken/maanden. Denk aan jullie.

Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar. Zo is het leven uiteraard (één en al dualiteit), maar het ene moment is er blijdschap alom als zich weer een nieuw leven aandient, en het andere moment verdriet vanwege het verlies van een dierbare.

@ mimi: had jij eigenlijk al iets gehoord van de psycholoog?

@ wendy: hoe is het nu bij/met jou? (weet niet of je hier nog leest)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leeuw gecondoleerd wat heftig zeg:(

Sweet hopelijk duurt het niet lang.

Hier alweer aan het balen verdomme.
    Krijg ik telefoon 9,5 uur van mijn 19,5 uur zijn vervallen aangezien die klanten weg zijn bij dit bureau.
    Pfffffff zit ik nog maar op 10 uur per week.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

leeuw gecondoleerd. dat is snel gegaan dan zeg.. sterkte.

Juudje: dank je voor het vragen. 28 feb. heb ik een intake staan,bij een jongere vrouw ze komt zelf net terug van bavallingsverlof dan. vind ik wel prettig. ze werken daar met gesprekken en daarnaast op internet (afgeschermd) "huiswerk" tips e.d. ik vind dat wel positief dat vind ik makkelijker als iets in een schiftje schrijven ofzo.

ik hoop stiekem dat martin eerder thuis is vandaag, laatste cursusdag en ze hoefde nog maar 1 hoofdstuk, daarna natuurlijk nog samenvatten maar hopenlijk toch iets eerder.. ik heb vanochtend samen met shannon grote boodschappen gedaan, dat was voor het eerst sinds mijn operatie dat ik dat helemaal zelf heb gedaan, eerder moest ik dan boodschappen laten liggen zodat martin het kon binnen brrengen en nu kon ik alles zelf zonder veel pijn.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ow dat is balen zeg. bah.. zou lekker verder gaan zoeken naar meer uurtjes..

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leeuw gecondoleerd, blijft altijd een verlies. Sterkte!

Mimi wat fijn dat je steeds iets meer kunt. Hopelijk bevalt de psychologe.

Juudje wat spreek je mooie woorden!

OW bah zo blijft er wel weinig over.. lastig ook om zo kdv te regelen!

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Dank jullie wel meiden.

Leeuw: gecondoleerd. 89 is al wel een hele leeftijd. Sterkte.
    Het wel weten van het geslacht lijkt mij ook wel heel makkelijk hoor. Het was ook nog even door mijn gedachten gegaan: Zal ik spieken?! ;)
    Ow: kan me voorstellen dat je baalt, Dit is nog maar ruim een dag werken toch?
    Mimi: en? was martin op tijd thuis?

Nou ik geloof het bijna niet, maar volgens mij zijn wij redelijk uit de namen gekomen. Jongensnaam waren we het al over eens. De meisjesnaam had ik al eens opgenoemd, toen vond mijn vriend hem niet SUPER, maar wel leuk. Nu noemde ik hem nog eens en toen zei hij: het klinkt eigenlijk wel leuk icm de achternaam.
    De tweede namen blijven lastig. Vorige keer onze vaders namen gecombineerd: makkelijk want ze hebben dezelfde naam ;) en nu willen we dus onze moeders namen gebruiken, maar die zijn nauwelijks te combineren. Of er komen hele rare combi's uit.

10. sweetchocolate

Leeuw, gecondoleert!

Rust hier. Scheelt, kan ik wel het andere topic bijhouden.

Pfff waarom duurt dat altijd zo lang tot eerste echo? Kan niet wachten:)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Idd erg rustig hihihih.
    Ik ga maandag naar de vakbond om te vragen of ze wel deze contractbreuk qua uren mogen doen.
    Ik ga zelfs onder mijn ww :(
    En meneer snapt er niks van.

12. sweetchocolate

Ik ga jullie verlaten. Heb het gevoel dat ik niet meer welkom ben na het conflict. Erg rot gevoel maar ja het zij zo. Het ga jullie goed

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet iedereen heeft op je gereageerd dus ik snap het niet zo.

Ik zit momenteel niet goed in mijn vel dus kijk maar niet naar mijn reactie op het moment.

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ow: niet leuk dat je niet lekker in je vel zit. Ik snap alleen niet waarom je je verontschuldigd voor de zin die je daarboven schrijft?!

@sweet: ik heb nog even het één en ander teruggelezen, ook 'het conflict' waar je het over hebt. Ik kan er alleen uit terug lezen dat jij soms enorm fel kunt reageren, terwijl naar mijn inziens geen vervelende dingen naar jou zijn geschreven.
    Je wilde niet meer meeschrijven en verdween daarna. Vervolgens was je ineens weer terug, waar niemand een punt van heeft gemaakt. Iedereen heeft op jouw geschreven stukjes gereageerd. Dus ik snap het hele punt niet zo.

Heb je nu echt het gevoel dat je niet welkom bent? Ik merk gewoon dat het af en toe wat rustiger is in het topic, dat heeft niets met de personen opzich te maken. Als je vertrekt, omdat je het topic te rustig vindt kan ik dat begrijpen. Als het om 'het niet welkom zijn' gaat, snap ik het niet.

Ik wens je veel succes in je zwangerschap en met je gezin.

@all: hier heeft het weer eens gesneeuw. Ik dacht bijna van mijn gladde tuintje en straatjes af te zijn, kon ik weer bezemen. Ik onze kleine vriend alweer op tijd in zijn bedje gelegd. Afgelopen dagen slaapt hij zo kort met 1 slaapje tussen de middag. Hopelijk wil hij vandaag even 2 slaapjes pakken.

Ik las vandaag en gisteren wat verontrustende berichtjes over email adressen en wachtwoorden die via de babydump zijn uitgelekt. Zijn jullie er al van op de hoogte? ALs je iets bij babydump besteld hebt via internet en je hebt het wachtwoord bij meerdere bedrijven/email etc in gebruik, dan zou ik je wachtwoord voor het zekere maar even aanpassen.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marise ik vind je banner zo mooi:D

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Haha thanks lieverd!

Ik gun jou ook zo'n banner!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Is idd een prachtige banner!

OW staat er nergens in de kleine lettertjes dat de uren in het contract eenzijdig kunnen worden aangepast? Want het is wel erg zuur dat je straks moet werken en nog minder verdient dan je uitkering is (en wel opvang moet betalen).

Sweet het gaat je goed hoor. Ik begrijp je niet zo goed. Dit is al de derde of vierde keer dat je aangeeft niet meer welkom te zijn en te vertrekken. Neem nou het voordeel van een week (?) terug. Uit het niets begin je mensen uit te schelden voor kleuter en allerlei verwijten naar ieders hoofd te slingeren, vervolgens kom je na een paar dagen terug met het nieuws dat je zwanger bent zonder excuses te maken voor je gedrag. Niemand zegt er wat van, iedereen leeft met je mee, kom je opeens met een zielig "ik ben hier niet welkom zinnetje". Blijf, of ga. Ik wens je alle goeds toe en een geweldige zwangerschap maar echt meid, denk na.

Ego: Kind is aan de antibiotica, gaat al stukken beter met hem gelukkig. Maar wel twee slaapjes weer, dus ik kan aan de was ;)

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Gelukkig gaat het beter met s. Voordeel van 2 slaapjes is dat je weer even wat extra tijd voor jezelf/huishouden over hebt, nadeel je kunt zo weinig op een dag (niet even op visite ofzo) of je moet om 12 uur gaan ;)

Ons ventje is net wakker van zijn 1e slaapje. Ben benieuwd of hij hem vanmiddag nu ook gaat pakken. Mag hopen van wel, anders wordt het wel een hele ruk tot aan kwart voor 7.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou zelf heb ik het ook behoorlijk te pakken dus visite was hem toch niet geworden :D

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ok dan moet je eigenlijk even gelijk met hem te bed kruipen.
    Doe ik zelf namelijk ook altijd als ik het nodig heb :p (ahum)

Wijze praat, maar doe het zelf dus ook nooit. Denk dan altijd: kan nog zoveel doen als hij slaapt, schoonmaken opruimen. Verschrikkelijk. Was nog even de belastingaangifte aan het aanpassen, helaas werd meneer NET wakker. Dus dat hoop ik dan vanmiddag even af te kunnen maken.

Deel Deze Pagina