Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Meiden misschien een hele stomme vraag hoor. Wij gaan de bugaboo donkey aanschaffen (die duowagen). Ik ben nu gewoon al 3 weken aan het bedenken welke kleur. Ik kom er niet uit en mijn vriend maakt het geen bal uit ( tsja mannen :S)

De onderkant van de zitjes en wandelwagenbak wordt sowieso zwart en dan twijfel ik dus over de 3 kleuren off white, sand of royal blue. Welke vinden jullie het mooiste?
    We weten niet wat de 2e wordt (j/m) maar opzich maakt dat niet uit voor de kleur keuze.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik denk dat wit erg besmettelijk is dus daar zou ik niet voor kiezen. Zand en koningsblauw vind ik beide erg mooi.. hmm ik denk dat ik zou gaan voor zand.

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ja dat dacht ik ook bij off white. Dus ik ging zoeken op verschillende forums, maar iedereen schreef daar dat het bijna niet vies wordt en dat de kappen van canvas zijn en makkelijk met een doekje af te nemen. Ook kunnen ze in de wasmachine. Dus toen begon ik weer te twijfelen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha MArise ik had beter kunnen gaan slapen. Lig nu uitgeteld op de bank. Ben niet zo goed in middagdutjes ;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toch zou ik niet gaan voor wit. Zie het al voor me van de zomer met een ijsje oid ;)

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

marise: ik zou gaan voor royal blue.. Vind ik denk ik het mooist met zwart.. Sowieso vind ik de monkey erg mooi.. het heeft voor ons geen zin meer, maar vind het echt een hele mooie oplossing.

Ow: kijk dat inderdaad even na, want het gaat wel erg raar..

wij hebben vanochtend lekker even gezwommen en nu zijn we bij mijn schoonouders.. Ik zit lekker onder een dekentje met laptop op schoot..

Martin was inderdaad lekker optijd thuis, we hebben gezellig bij vrienden gegeten die dag.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik hbe me bedacth: ik zou gaan voor de blauwe. Combineert ook mooi met een knalroze dekentje eventueel :D Spannend, heb je al een keuze gemaakt?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marise: ik zou ook gaan voor blauw. wit is wel heeeeeel besmettelijk en zand vind ik ook vaak vies worden...

blegh er valt hier weer troep uit de lucht..... een combi van beetje sneeuw en hagel/ijzel ofzo...
    ik hoop zooo dat alles nu eens snel weg is! of er moet veel sneeuw liggen of niets vind dat vieze gedoe maar niks.
    het liefste heb ik nu een giga regenbui zodat alle rotzooi weg is en dan het voorjaar haha.
    hier paar huizen verder strooien ze een kilo zout als het weer zo koud is en er wat nattigheid/sneeuw ligt. jullie kunnen dus misschien al raden hoe het er hierbinnen uit ziet (donkerbruine plavuizen....)

zo genoeg geklaagd over het weer hihi.
    hier gaat het verder allemaal prima, baby is een beetje ingedaald wat erg goed is voor mn bekken want ze doen veeeeeel minder pijn nu! gisteren zelfs 2 uurtjes naar de stad geweest :D oke wel op mijn tempo lopend en steunend op de wandelwagen en een pauze van een klein half uurtje bij de hema hihi maar mn lichaam heeft zich er gelijk van hersteld en heb nu niet eerst een paar dagen met meer pijn rond gelopen, ik ben zooooo blij!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh Naomi dat klinkt goed! Nog maar héél even en dan ligt ze in jullie armen!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: ja het gaat snel :D ik hoop ook echt dat ze rond de 38 weken echt wel komt, wil gewoon niet langer hoeven te wachten hahaha.

ow ja de 22e dus over 1,5 week echo :D laatste keer kijken naar ons meisje voor ze er daadwerkelijk is!

zo ik ga kipsate maken nu!

11. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    *zwaai*
    Kom snel weer bijlezen en zo, druk weekend gehad en nu moe.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zwaai terug ;)

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,

juju, mooie banner!

marise, heb ff gegoogled wat voor kleur royal blue is. daar zou ik voor gaan. off white vind ik ook mooi, maar wat juju zegt, een keer een aarbeienijsje in de zomer.. sand vind ik een beetje onopvallend/saai, maar is natuurlijk ook mooi neutraal daardoor.
    ik was echt een enorme twijfelaar toen ik zwanger was van jort, echt heel gek. heb jij dat ook of alleen hierover?

naomi, wat fijn dat het zo goed ging om even naar de stad te gaan! wat kan je daar dan bewust van genieten he, als het niet zo vanzelfsprekend is.

juudje, zwaai!

ow, knuffel!

sorry, voor wie ik vergeet! ik heb vanmiddag iets in mijn oog gekregen en heb er nog last van, dus lezen gaat niet geweldig.
    vandaag nog even heerlijk geschaatst terwijl mijn ouders op de kindjes pasten.
    vanavond nog iets vies hier: jort op het kleed gepoept en zat er met zijn vingers in te knijpen :$. had hem heel even zonder luier omdat hij gepoept had en over een paar minuten in bad zou. bah bah!!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh jeetje Lauwie kijk maar uit met je oog heh.
    Hahaha die Jort.
    Gisteren heeft S mijn kant van het bed ondergeplast hahaha.
    Wilde hem verschonen en hij gaat staan en pssssssssss.
    Kon niks anders doen dan lachen .

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juudje zwaai!!!!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lauwie: bah bah vieze Jort ;)
    ja het is heerlijk om zoiets weer te kunnen doen! we moeten nog wel met de auto naar de stad want het is 15/20 minuten lopen en dat is echt teveel. maar ja stapje voor stapje he dan komen we er wel weer :p

@OW: hahahah S. ook al iets vies gedaan:p

hier heeft isabel nu al 2x in bad gepoept... lekker hoor ;)

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha smakelijke verhalen hoor dames ;)

18. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Thanks voor de reacties meiden: ja die blauwe is ook super.

@lauwie: nee normaal twijfel ik niet zo. Maar dit is een dure aankoop en dan wil ik het wel zeker weten. Hopelijk heb je snel geen last meer van je oog. Heel irritant is dat!

@naomi: laat maar zakken die baby ;) fijn dat je dan minder last hebt!
    @ow: haha die S. lachen, helaas wel wat verschoningswerk ;)
    @juudje: zwaai!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach ja het is van je eigen kind heh.
    Dat is toch niet zo erg:D
    Het gezicht erbij:p hahah

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik denk dat ik dat gezicht wel voor me kan halen ;)

isabel trekt ook altijd zo een leuk gezicht als ze een scheet laat hihi. dan begint ze keihard te lachen en kijkt me echt heeeel ondeugend aan :p

Deel Deze Pagina