Juju, Fijn dat het met je kleine de betere kant op gaat! Marise, Heeft D vanmiddag toch nog een slaapje willen doen? Ik heb de bugaboo even opgezocht, ik zou voor de blauwe gaan, wit is snel vies, en de zand kleur is wat saai. Wat doe je met je "oude" kinderwagen? ik meen te herinneren dat je zei als je hem op marktplaats zet er niet veel voor weer krijgt. Mimi, klinkt heerlijk, zwemmen en daarna lekker met een dekentje laptoppen. Naomi, wat fijn zeg dat je 2 uur de stad in bent geweest, het kost je veel energie maar je krijgt er andere energie voor terug. je hebt vast genoten. Lauwie, wat een heerlijk verhaal! doet me denken aan die paar keer dat R diarree had en de commode, deur van de inbouwkast en mijn handen er onder poepte. Ow, ook al zoiets haha knappe zoon heb je gaat het al wat beter tussen jou en je man?
Leeuw het ging weer een paar dagen goed. Maar gisteren is er bij mijn ouders een grote ruzie geweest ( tussen hem, mijn moeder en mij erbij) Hij heeft zoiets dat ik maar die 10 uur dan moet gaan werken al verdien ik dan nog weiniger als mijn ww. Ik ga dat morgen onderzoeken bij de vakbond. Hij is iig hele uitgeflipt tegen mijn moeder ( en zij natuurlijk terug tegen hem Dus een vermoeiende situatie
@OW: haha oke dan, dat is niet te zien zo op de foto @leeuw: zeker genoten!! wauw alweer 9 weken zie ik, tijd gaat hard he? hier trouwens van de week geschrokken! isabel stond aan mn benen en opeens laat ze los en zet een paar stappen los! richting de deur!! ik schrok me te pletter en was bang dat ze zou vallen dus heb haar opgetild.... beetje dom want ze moet het toch leren maar was er helemaal niet op bedacht en het was echt een reflex hihi.
ow, wat naar zeg, hij denkt niet echt met je mee, en dat hij zo tegen je moeder doet:O:O Naomi, tijd gaat idd snel, sneller als bij de 1e. Wat knap van Isabel, nog even en ze loopt!
erg jammer hoe het loopt, doet hij wel leuke dingen met S? en de verzorging doen jullie dat samen of komt het allemaal op jou neer?
Hij heeft de laatste 2 weken ( vorstverlet) wel voor hem opgestaan om de dag. Maar dat is het resultaat van toen naar de psych gaan. Hij speelt wel wat met S, maar wat ik ook zie bij andere kennissen met een Turkse man, is hij er niet lang mee bezig, dat zit niet in hun schijnbaar. Maar natuurlijk komt het meeste op mij neer, vooral als hij is gaan werken. Wat mij vaker stoort is dat hij eerst aan zichzelf denkt en dan aan S ( anderen). Ik denk natuurlijk als eerste aan S en nu als laatste aan hem
Hey meiden. Sorry dat ik zo afwezig ben geweest. Ik heb wel alles gelezen hoor. Maar ik ben op vakantie geweest en heb een nieuwe baan dus dat was even wennen en ook vooral aan het nieuwe ritme. Heb het er wel enorm naar m'n zin! Tess loopt alweer een paar weken los door de hele kamer heen. Ze is de trotse eigenaar van 4 kiezen en 8 tanden en ze is nog steeds een lekker ding haha. Ik ga nu niet reageren op het verleden maar haak nu weer gewoon in. Tenminste ik doe m'n best want het is druk druk druk bij ons haha.
Ik kreeg natuurlijk vandaag ook de opmerking ( wat ik wel snap hoor en is hier ook natuurlijk gesteld) van zou je dan nog wel doorgaan straks voor een 2e. Maar als nu eigenlijk alles op mij neerkomt waarom zou ik het dan niet kunnen ( het grootste doemscenario heh)
je kind komt altijd op de 1e plaats. misschien is het net anders bij de turkse cultuur? ook wat je zegt met het spelen. ik weet niet hoor?, maar wat ik van turken zie is dat de man vaak van huis is en vrouw met kinderen thuis
Muppet wat super van je nieuwe baan! En Tess die al een paar werken losloopt wat goed zeg. Ik voel me wel een hele grote zeur in dit topic eigenlijk met de regelmatige up en downs verhalen. Als jullie er genoeg van hebben zeggen heh aub. xxxx
Turken op zich spelen niet echt met de kinderen. Ook de vrouwen over het algemeen niet ( uitzonderingen achterwege gelaten dan) Maar iedereen valt het op dat hij heel erg veranderd is, op het werk enz. Hij zei laatst tegen me , en dan moet je weten dat hij zelf dagelijks vers fruit eet, weet je wat als je S nu eens blikfruit ( perzik ofzo) geeft met evt dan een banaan. Dus ik vroeg waarom eet jij geen blikfruit? Nou maar dat maakt toch niks uit voor hem, zal best gezond genoeg zijn. Woest dat ik was
Muppet, gezellig dat je er weer bent! en fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt, wat doe je nu voor werk? Wat gaat je dochter snel zeg, en al een boel tanden.
Ow je bent zeker geen zeur hoor. Je kan het lekker aan ons kwijt en wij proberen je bij te staan met raad en daad. Is er eigenlijk een specifiek moment vanwaar het minder is geworden allemaal? Ik bedoel dat het vandaar veranderde? Leeuw nog gecondoleerd meid. Hoe gaat het nu? Ik werk nu bij de postnl in het sorteercentrum. Is erg gezellig en leuk werk.