Muppet eigenlijk vanaf dat S geboren is. Hij wilde me bv met oud op nieuw alleen in het zh laten (interesseerd hem niks oud op nieuw, maar mij dus wel) toen S op de couveuse afdeling lag, ik tegenover iemand met een baby lag , ik had net goedkeuring van een verpleegster, heb toen echt moeten smeken. Hierdoor zijn mijn gevoelens wel bekoeld want hij was er gewoon niet echt voor me toen ik hem nodig had. Het is eigenlijk nog erger geworden na ons bezoek in TR. Omdat hij vond dat ik lelijk tegen zijn moeder had gedaan ( toen ze S uit mijn armen wilde trekken heb ik gezegd , loslaten!) Hij verwijt mij dat nog telkens. Dat hij zelf god weet hoe tegen mijn moeder doet, daar denkt hij niet aan. Hij zegt wel dat het niet komt omdat S niet van hem is. Maar soms twijfel ik daar wel aan. Hij zei me gisteren op weg naar huis, na de discussie. Laat me niet horen dat je ouders weten hoe S verwekt is.
ow, je bent echt geen zeur, je kan hier lekker je hart luchten, ook lekker doen! daar zijn we voor. Muppet, dat heb je ook wel verteld dat je daar ging werken, sorry... mooi dat je het er zo naar je zin hebt, dat is belangrijk. Het gaat wel goed, morgen ga ik nog even naar haar toe en woensdag is de begrafenis. Ik duik mijn bedje in. trusten
Het is minder aan het worden laten we zo zeggen. ( Goede vraag zeg) Het is gewoon heel vermoeiend zo. En merk dat mijn kinderwens steeds meer los van hem komt te staan.
Als ik me er teveel mee bemoei moet je het zeggen hoor. Maar jullie relatie is wankel en je gaat door met je kinderwens. Wat ik compleet aanmoedig hoor! Maar heb je wel een soort van plan hoe je dat allemaal moet gaan doen als je eventueel alleen komt te staan? Want je hebt (praktisch) geen werk. Heb je een "backupplan" voor als het fout gaat? Normaal denk je daar natuurlijk niet over na want het kan altijd fout gaan natuurlijk. Maar jij gaat door met je kinderwens en je relatie wankelt. Dan is dat misschien geen gekke vraag? Nogmaals als ik te ver ga gewoon zeggen hoor. Die neigingen heb ik nog weleens zonder dat ik het zelf doorheb.
Oh nee hoor muppet geen enkel probleem Ik heb idd ook al alles bedacht daarover. Daarom zoek ik ook zooooooo naar werk. Ik ben me ook rot aan het zoeken op internet naar alle informatie Vind het lief dat je zo bezorgd bent
Ik hoop ook echt dat je wat gaat vinden. Weet als geen ander hoe moeilijk het is om werk te vinden helaas. Nou ik duik m'n bedje in. Truste!
Even snel een berichtje dat hier alles goed gaat. We gaan morgenochtend (of zometeen eigenlijk.) op vakantie. Hierna kom ik even bijkletsen. Liefs Wendy en Jenz
Ik ben ook jaloers !! Veel plezier! Toevallig heb ik gisteren per mail m'n vakantie aangevraagd voor in mei. Ik hoop dat is goedgekeurd word want ik heb er nu al zin in!
Wow, wat hebben jullie in een paar uur veel gekletst! Ik ga maar even niet op alles reageren, wordt wel een héél lang verhaal. @ sweet: het beste met alles. Wat mij betreft (en ik denk: wat iedereen betreft) is iedereen hier welkom om mee te kletsen. Dus snap jouw opmerking niet. Is het je eigenlijk wel eens opgevallen dat in jouw leven altijd alles aan anderen ligt en nooit aan jouzelf? (tenminste: wat ik hier van je lees) Nu zijn wij weer de 'schuldigen'. Komt even hard over (zeker zo als tekst zonder gezichtsuitdrukkingen erbij). Bedoel het ook zeker niet om je te kwetsen, maar is wellicht eens iets waar je over na kan denken. Al is dat wellicht niet aan mij om te zeggen. Nogmaals: wens je echt het allerbeste toe, veel geluk met je gezin en de aankomende spruit. @ OW: tis idd raar van je werk! Goed dat je er achteraan gaat. Blijf de situatie thuis zo rot voor je vinden. En vind je absoluut geen zeur! Lucht lekker je hart hier. @ muppet: fijn weer wat van je te horen! En wat goed van Tess met lopen. Fijn ook dta je baan zo leuk is. Waar gaan jullie heen op vakantie? @ juju: fijn dat de AB aanslaat. Misschien is het langs me heen gegaan, maar waar had je zoon last van? En 2 slaapjes heeft zo z'n voordelen ja.... @ marise: en, zoon gisteren toch 2x op bed gekregen? Hahaha, herkenbaar tijdens de slaapjes, wil dan ook vanalles doen. @ mimi: fijn, even zwemmen! @ naomi: wat fijn, een ingedaald kind!! En vooral dus minder pijn. Heerlijk naar de stad. En wat goed van Isabel met dat loslopen! Hahaha, snap je reflex wel. wat een heerlijke poep-pies-verhalen op de ochtend Was blij dat ik net ontbeten had @ leeuw: hoe is het met jou? @ wen: je zal het niet meer lezen, maar toch: een héle fijne vakantie!!! (ik=jaloers too ) ZO, net klaar met schrijven en uk besluit wakker te worden, slaapkop! Slaapt de laatste overdag ook maar weinig, dus tja, moet toch een keer ingehaald worden Hier verder rustig. Zoon trekt zich nu echt op tot staan en is verder een lekker ondernemend mannetje (die van véél aandacht houdt ) Zelf wel helemaal klaar met het thuiszitten. Blijf solliciteren maar zonder veel resultaat. Laat de lente maar komen! Kan ik iig weer lekker met zoon op de fiets weg, geeft ook wel weer wat vrijheid Zo, lang genoeg toch weer, sorry dames!
zo dames jullie hebben nog lekker door gekletst gisteren hihih. @muppet: fijn dat je nieuwe werk zo goed bevalt!! en super dat Tess al los loopt! @OW: je bent absoluut geen zeur! lekker je verhaal hier kwijt kunnen is goed voor je en wij proberen jou bij te staan waar het kan! vind het wel heel knap dat je doorgaat met de kinderwens maar snap het ook absoluut! hopelijk vind je snel werk met genoeg uren zodat dat stabiel is. weet jou moeder niet hoe S. verwekt is? @leeuw: sterkte met de begrafenis woensdag! altijd moeilijk zulke dingen en zal nu wel extra zijn vanwege die hormonen van je zwangerschap.... @wendy: heeeel veel plezier!!! jullie hebben het verdient, geniet er lekker van @juudje: fijn dat hij zich nu optrekt tot staan! dan wordt de wereld opeens een stuk groter voor hem ja van mij mag het ook lente worden hoor! lekker met de kindjes naar buiten heb er al helemaal zin in hihihi. en werk zoeken.... herkenbaar het is een ramp! nu zoek ik even niet hoef toch pas over min. 17 weken te gaan werken maar houd het wel wat in de gaten. verwacht niets te kunnen vinden. 1 geluk dat ik tegen de zomer weer moet gaan werken, dan is er veel vakantiewerk te doen wat ik dan in ieder geval tijdelijk kan doen! hier nog maar een half uurtje uit bed, heerlijk! isabel slaapt nog hihih. vandaag een rustig dagje straks even een taartje bakken voor morgen en ook vandaag nog maar vullen en afsmeren dan kan ik hem morgen bekleden en afmaken
Heerlijk Naomi, lekker uitgeslapen Hier is er helaas weinig tijdelijk werk te vinden. En Thuiszorg is te zwaar. Ik wil wel concessies doen t.o.v. mijn vorige baan, maar heb duidelijk mijn grenzen helaas. Ik kan geen hele dagen werken, dus dan wordt het al lastig. Ach ja, blijf doorzoeken, óóit komt er hopelijk wat op mijn pad En bij jou net zo. Eerst maar eens nog zo'n lekker meisje erbij Zo, de CV-monteur is er al. Had vanochtend gebeld, hele weekend al storing (gelukkig werkte de reset-knop, maar ja, als je die 2x per dag moet gebruiken, is er toch iets niet helemaal goed). Blij dat hij er nu al is, kan ik straks even met zoon naar de kinderboerderij hier om de hoek. Hebben ze sinds kort 2 biggen, echt leuk die beesten!
@juudje: ja ik werkte in de thuiszorg maar wil het nu ook liever niet meer. het is lichaam erg zwaar en ben bang dat dat mn bekken niet te goede gaat komen. ik hoop op een vacature in een leuke winkel ofzo. hele dag werken kan ik wel als het maar niet lichamelijk te zwaar is. leuk de kinderboerderij il ik van het voorjaar ook lekker heen met de kids!
Bedankt lieve meiden. Naomi wat ga je toch snel. Realiseerde me gisteren als de 1e poging was gelukt dat ik dan over 2 maanden had moeten bevallen, kwam iets achter jou aan dan Isabel nog slapen wow ik = weer jaloers hahahaha. Juudje hopelijk vind je snel werk wat je leuk vind en kunt doen Naomi nee mijn ouders weten niet hoe S verwekt is nee. Ze had laatst wel argwaan door zijn reacties naar S toe. Maar heb er niet op gereageerd. Bedankt voor je lieve woorden!
@OW: hahaha ze is ondertussen wakker hoor ze heeft tot half 11 geslapen (voor de 3e dag op rij!) maar ze slaapt ook maar 1x overdag en dan zo een 3 kwartier of een uurtje. ja het gaat hard (gelukkig), heb er echt even genoeg van sorry als die hard overkomt op jou... is gewoon een tijdelijk dipje hoor, geniet er echt nog wel van maar pfff af en toe wauw ik dat ze alvast maar kwam. terwijl ik wil dat ze echt blijft zitten tot 37 weken... leuk die hormonen vind je dat niet moeilijk dat je moeder dat niet weet? ik zou zoiets echt niet geheim kunnen houden voor mijn moeder.
Ik snap je wel hoor meid. Ik had bij S echt een top zwangerschap dus ik baalde flink dat het met 36+2 gedaan was. S slaapt overdag de laatste dagen niet of nauwelijks. Die heeft energie niet normaal!!!! En dan eerst om 4 uur wakker ( bij me gepakt) en toen tot 6 uur pfffff. hahahha. We hebben dat toen besloten om niks te zeggen. Maar idd soms is het best wel zwaar Vooral als er weer wat gebeurd is. Of bv gisteren de opmerking, weet je wel zeker dat je nog een kind van hem wil? Of je weet wie de dupe altijd ervan zijn heh als er een scheiding zou komen. Ze bedoelen het goed dat weet ik. Maar ze heeft ook altijd gezegd dat ze me zouden steunen en ik ook terug naar huis zou mogen komen. Alhoewel ik mijn rechten in BE niet wil verspelen
fijn dat je het snapt ik had bij isabel ook een top zwangerschap. oke vanaf 34 weken veeeel voorweeën maar verder nog lekker mobiel. dat is nu wel anders dus ben het beetje zat nu. ja in zulke situaties is het extra moeilijk!! ik hoop echt zo dat het allemaal goed opgelost gaat worden. zijn je rechten in BE zo anders als hier?