Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ OW: lijkt me idd erg moeilijk om je mond te houden tegen je moeder. Je man is ook veel thuis op het moment toch? Kan me voorstellen dat dat voor jou ook niet prettig is. (hier moet ik altijd even wennen als mijn man ineens een dag thuis is..... 'moet' dan toch mijn dagelijks ritme aanpassen) Is het allemaal zo anders geregeld dan in BE?
    Ik hoop dat de volgende poging gaat lukken, denk dat je dan rond S z'n verjaardag uitgeteld zou zijn?
    Hier ook een kind wat héél weinig slaapt overdag. Een uurtje de laatste paar dagen. Maar hier slaapt zoon dan 's nachts wel duidelijk langer (gisteren van 18.30 tot vandaag 9.00u, met wel even wakker om 6.00u) Pffff, 2 uur wakker liggen 's nachts lijkt me voor jou erg vermoeiend! ;) Ik mis de slaapjes overdag wel, want had je nog éven wat tijd voor jezelf. Ach ja, zal wel een fase zijn (hoop ik)

@ naomi: hoop dat de baby dan over 4 weken al komt. Kan me goed voorstellen als je er af en toe helemaal klaar mee bent.
    Werken in een winkel zou idd leuk zijn!!! Hier kom ik dat helaas weinig tegen (of dus voor hele dagen) Hier een sollicitatie de deur uit doen voor hulpkracht bij Prenatal. Ze zoeken officieel studenten, maar ach, kan het allicht proberen.

Ik lach me rot hier! Zoon zit in de box. Sleutelbos-met-geluid aan, muziek van activitycenter aan en dan nog rammen op de piano :D Mams blij dat er op 2 van de 3 dingen een uit-knop zit ;)
    En nu is hij druk met het touwtje van de speelgoedtelefoon tussen zijn tenen door te doen (nadat hij eerst zijn sokken heeft uitgetrokken en in het ballen-kasteel heeft gepropt :) )
    Hij vermaakt zich dus wel met wat er in de box ligt (meestal gooit hij eerst de helft uit de box, vandaar dat er vrij veel in ligt op het moment)

2. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @juudje: lekkere herrieboel bij jou thuis dus ;) Wij hebben uit een aantal 'muziek' dingen de batterijen gehaald. D. vind ze soms ook gewoon eng als er teveel lawaai uit komt (bijv zijn loopauto) Van mij mag de lente ook starten ;) lekker weer naar buiten zonder voetenzak en ander gedoe.
    @ow: Wow ik verbaas me over het feit dat je moeder niet mag weten hoe S verwekt is. Kan me voorstellen dat je man zich daar wat vervelend over voelt, maar man zeg: je bent een volwassen vent en niemand is perfect. Maakt toch niet uit dat jullie dan voor deze oplossing hebben gekozen? Lijkt mij heel moeilijk om daar niet met mijn moeder over te kunnen praten. Beseft je man dat ook voor jou? Dat dat niet makkelijk is?
    Kan me voorstellen dat als jij toch graag 2 kindjes wilt en niet teveel leeftijdsverschil, dat je door wilt gaan met de pogingen. Hopelijk vind je snel een baan en maak je zelf ook inkomen. Doen waar jij je goed bij voelt meis!!!

@Naomi: haha ik moet lachen om je reflex bij het lopen van isabel. Voel je je nu niet heel trots dat ze haar eerste stapjes heeft gezet? Leuk he!

Hier zit ik eindelijk op de bank. Rommelige dag op werk. Verder 2x eten moeten koken. Voor morgen ook alvast, omdat vriend niet thuis eet en ik 's avonds ook weer moet vergaderen na mijn werk.
    Nu lekker even languit en zo nog even wat voorbereidingen treffen voor morgen op werk.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marise: ja ben zeker super trots op mn kleine meisje!! het gaat met mijn angst al wat beter nu hihih. ze heeft vandaag al vaker een tijdje los gestaan en ben haar nu echt aan stimuleren om van de tafel/stoel naar mij over te steken (los) ze aarzelt maar laat dan toch los en met 1 of 2 stappen heeft ze mn hand. ze is echt super trots op zich zelf dan hihi.
    vanmiddag ging het 1 keer niet goed, ze ging van de stoel naar de tafel maar de afstand was nog net iets te groot. ze viel niet recht uit maar zakte mooi door haar knietjes dus ik weet dat ze goed kan vallen en hoef nu niet meer bang te zijn dat ze met haar gezicht op de tegels klapt.

@juudje: ow leuk de prenatal!! in zo een winkel zou ik ook wel willen werken :D

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt lieve meiden voor de reacties!!

Naomi als ik naar mijn ouders NL ga dan verspeel ik natuurlijk mijn rechten in BE omdat ik dan niet meer in BE woon.
    Vind het lief dat jullie meiden toch mijn kinderwens snappen ook al zijn de omstandigheden niet ideaal.
    Toenstraks weer ff woorden en ben ff weggegaan.
    Wilde naar mijn ouders maar ben naar kennissen ( zijn ploegbaas en vrouw)
    En ook zijn ploegbaas merkt nu langzamerhand zijn karakter.
    En dat hij anders is als hoe hij heeft gedaan.
    Ik kreeg zelfs het "compliment" dat ik een pronkstuk waard ben omdat ik het zolang met hem volhoudt!;)

Juudje ik duim voor je zou fantastisch zijn als het lukt!
    En middagslaapjes ik mis ze ook!!!!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: ow zo!! ik snap hem ;)

even een nieuwe buikfoto want hij is echt mega hard gegroeid!:$
    vandaar misschien mn rugklachten opeens:p

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw mooi!!!!!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi dank je :D

ik schrok er ook wel een beetje van toen ik de foto zag:p

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    WAUW Naomi! Prachtbuik!

OW ik heb juist graag dat je hier je hart lucht. Juist omdat zo weinig mensen van alles weten maak ik me anders een beetje zorgen om je :)

Hier: verbrand :( Auw!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: dank je :D

oei waaraan heb je je verbrand? ernstig of licht?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju oei waar heb je je aan verbrand:(

Wat een lieve reactie!!!!!
    Zo lief!

11. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naomi: wow, die is inderdaad hard gegroeid! Wel een onwijs mooie buik.

@ juju: autsj, wat heb je verbrand?

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    MIjn borstkas en deel van mijn rechterborst. Hete thee :(

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw nee gaat het wel een beetje?
    :(
    Heb je goed gekoeld?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juudje: dank je :D

@juju: auw meis toch!!!! dat zal wel flink veel zeer doen :( *knuffel*

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja is tweedegraagds en ik heb een smeersel maar twijfel of ik nu mag voeden of niet (heb er ook topic over geopend)

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    pfoe dat durf ik ook niet te zeggen.
    2e graads pff:(
    Veel beterschap meid!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: pffff hopelijk geneest het snel!! geen idee ook of je mag voeden nu...

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja zucht ach het geneest wel weer ;)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daarnet zegt hij, we moeten maar eens praten.
    Om te kijken wat nou het probleem is enz.
    Wat komt er bij hem uit: jij dit, je moeder dat, je ouders zus, je ouders zo.
    Maar geen een woord van dat hij ook een deel schuld heeft nee hoor.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: *zucht* wat een eigenwijze man....

Deel Deze Pagina