hier vanmorgen controle vk en liggingsecho gehad. ze vond het kind klein ogen, en het vruchtwater was erg weinig dus even uitgebreid bekeken. beentjes waren kwa lengte wel ong. 34 weken, buikje echter maar 31 weken.... dus die loopt 3 weken achter dit icm het weinige vruchtwater doorgestuurd naar de gyn voor een echo. dinsdag de echo bij de gyn en gelijk de uitslag aan de hand daarvan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen. was wel even schrikken! had het niet verwacht....
Wow Naomi dat is inderdaad niet wat je graag wil horen! Zou heel goed kunnen dat ze het gewoon fout hebben, dat is wel vaker zo met echo's. Maar toch even spannend tot dinsdag! Muppet schrijf iets leuks dan, dan kan ik daar op reageren Uhh.. even ego dan: - straks wat speelgoed halen voor Druif wat ik heb gekocht via Marktplaats - volgende week bruidsjurk passen (heel charming met mijn brandwonden) - de kleine man heeft verlatingsangst en zet het op een brullen als we hem naar het kdv brengen *niet leuk* - over 4 maanden ga ik trrrrrrrouwennnnn!!!
Haha juju ik maak ff weinig boeiende mee vandaar dat ik steeds kijk of er weer wat gepost is. Over een uurtje komt m'n smoeder en dan kan Ik gaan werken tot 23.00. Tess heeft koorts en weer een tand en is echt strontverkouden. Ze kijkt ook heel lodderig uit haar oogjes. Ze ligt nu alweer drie uur te pitten. Naomi, kan me voorstellen dat je schrikt. Dat verwacht je niet natuurlijk. Probeer je niet druk te maken tot dinsdag. Wie weet hebben ze het verkeerd gezien en als ze het wel goed gezien hebben dan komt ze wat eerder denk ik.
oo naomi das schrikken.. wel goed dat ze een controle bij de gyn doen, ze schatte shannon ook 300 gram lichter alsdat ze in werkelijkheid was op de echo trouwens. het is moeilijk al het vet mee te meten nl maar beter alles checken.. en weinig vruchtwater is indd niet goed, reken op rust! dus als er iets is wat je echt nog wilt doen ga dat dan even morgen doen.. kapper ofzo, geen hele drukke dingen natuurlijk.. ervaring leert ruim 30 weken + achterstand+ vruchtwater tekort is heel rustig aan gaan doen. heb aardig wat mee gekregen al die tijd in het ziekenhuis haha.. hier een moe jongentje op de tap met zijn broodje hij weigert als 3 dagen te eten, goed net buikgriepje gehad, maar snoep en lekkere dingen gaan er wel in.. dus dat gaat wel goed nu, is gewoon eigenwijzigheid. Nu even kijekn of dit helpt, want warm eten doet hij ook bijna niet (vanwege de amandelen heeft ie het niet gekund en sindsdien weigert hij heel veel) dus brood was ons stukje zekerheid dat er wat inging.. peuters ahhhahhahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh dus dames met alleen nog een dreumes.. wees voorbereid.. er komt nog veel meer leuks aan..
juju .. jee nog 4 mnd! dat is zo voorbij.. hier ik heb een gekneusde rib, de wasmand en deurpost waren sterker als mijn rib.. auww en 2 moeie kinderen die aan het herstellen zijn van een buikgriep.. ruilen iemand?? positieve noot.. ik ga naar de sauna van het weekend! jee..
@juju: de meting kunnen ze inderdaad fout hebben, maar de hoeveelheid vruchtwater haast niet... normaal zie je een groot zwart vlak met daar je kindje in en ik heb 3 kleine zwarte plekjes rondom het lijfje kunnen ontdekken... groeiachterstand staat dan vaak icm het te weinig aan vruchtwater.
@mimi: de groeiachterstand vind ik zelf nog het minst enge, maar inderdaad het weinige vruchtwater dat was overduidelijk... ik houd inderdaad rekening met rust rust rust, en dat terwijl ik net meer kon gaan doen ivm mn bekken ik hoop maar dat ze niet nog 5 weken blijft zitten dan, zie het niet zitten zolang rust te moeten houden met een kleine in huis.
ik wil geen doemdenker zijn maar ik hoop dat je thuis mag blijven.. met zo weinig vruchtwater.. als het echt zo weinig is is de kans groot dat ze met 38 weken je gaan inleiden.
ja had ik ook al bedacht.... ik hoop eigenlijk dat ze over een week of 2 gewoon uit zichzelf komt! heb echt geeeeen zin om in het zkh te komen liggen, maar ja als het moet dan moet het! doe alles wat goed is voor haar.
dit is geen echofoto van mij maar het grootste plekje wat wij gezien hebben is nog kleiner dan wat je hier ziet.... lijkt mij niet veel....
oei.. zo weinig.. meid. laat ze haar maar halen met 37 weken of 36,5. ga ervan uit dat je vrijdag volledige rust voorgeschreven hebt en dus ook niet voor isabel zorgen. kijk even of je voor volgende week al een oplossing weet? je man mag jou als je thuis bent! 10 dagen zorgverlof opnemen tegen 70 % loon.. kijk even wat in zijn cao staat. voor isabel officeel niet omdat zij niet ziek is, maar een beetje werkgever geeft hem dan alsnog die 10 dagen omdat hij voor haar moet zorgen.
ja ik vond het ook erg weinig! zag het ook gelijk met de echo. mocht ik volledige rust krijgen, gaat dat wel lukken om isabel ergens anders onder te brengen! gelukkig genoeg familie die veel vrij is of wisselende diensten werken. ik ben echt heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen een dinsdag...
o dinsdag ik dacht morgen (donderdag) nou maakt ook niet uit.. o dat scheelt weer genoeg familie om je heen. dan ben je 35 +3 als je naar de gyn gaat.. je gaat niet mij nadoen he. !!! check onderschrift .. achter shannon haar naam. das voor het mooie even te vroeg, krijg je zo"n ziekenhuis periode van.. van tussen de 6 a 16 dagen gemiddeld.. shannon was achteraf jonger als 35 weken ze is waarschijnlijk ruim 33 weken geweest dus zij heeft ook 16 dagen gelegen dat is echt heel lang voor die termijn. kleintje van een vriendin is geboren met 35+6 en die mocht met 3 dagen mee naar huis! dus zo kan het ook mocht het zover komen. maar je gaat gewoon dinsdag heen en daarna rustig aan doen en mini komt met 37 weken ofzo .. ik vind het!
ik hoop niet dat ik je na ga doen sorry vanaf 37 weken of paar daagjes eerder, eerder wil ik niet dat ze komt shannon was niet echt licht, had ze een groeiachterstand? heb inderdaad liever geen zkh periode maar als dat nodig is, dan is dat nodig. pfff hier is isabel eindelijk gaan slapen!!! ze lag al 1,5 uur te kletsen in bed maar heeft het nu toch eindelijk opgegeven!
nee ze had het juist heel goed in mijn bui.alleen hield mijn buik het voor gezien. achteraf maar goed dat ik vanaf 25 weken al op rust lag daarom heeft ze kunnen groeien. want dat gewicht bij 33 + weken is helemaal super natuurlijk. daar ben ik echt heel blij mee.. , net als colin die met 38 weken 3360 was,
oke ik wist het niet meer is ook alweer ruim een jaar geleden en mijn geheugen pfff kan het amper een geheugen noemen! inderdaad een super gewicht!! isabel was ook maar een kleintje 2980gram bij 39.5 weken dus had nu wel weer een kleintje verwacht maar niet zo klein! en bij isabel had ik veeeeel vruchtwater dus geen reden tot zorgen toen!
o dat geeft oook niet je kan niet alles onthouden en diezelfde dame loopt hier nu haar moede uit te proberen.. dus ach helemaal goed gekomen. maar ga het maar niet nadoen zeker niet met ook nog een groei achterstand, je lekker laten vertroetelen..
Bah Naomi, weer rustig aan doen dus. Wat een zorgen he voor zo'n kleintje, en ze is nog niet eens geboren Knuffel!
*breekt in* Vermoeddelijk hier een mk gehad. Gistermiddag redelijk wat bloed verloren maar niet echt krampen. Nu nog bruin bloed maar al mijn verschijnselen zijn weg. Geen enkel gevoel meer in mijn boobs en geen centje misselijkheid te vinden. Wou het kwijt want jullie wisten het ook dat ik zwanger was. Ondanks dat ik hier nu ook echt heb gemerkt na mijn laatste post niet welkom te zijn. *breekt uit*