mijn moeder maakt wel veel fotos, die staan nu op de usb, helaas had ze niet zoveel van haar verjaardag. zal binnenkort een buikfoto plaatsen
@moosey: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! echt geweldig jammer dat je schoonvader dit nieuws niet meer mee heeft gekregen... @leeuw: 3cm alweer, die kleintjes groeien hard @lauwie: ik wil altijd een stevig schoentje maar de zool moet wel makkelijk te buigen zijn. sommige schoentjes kun je amper buigen en die neem ik dus ook echt niet! heb nu schoentjes voor isabel van bobbi shoes ofzo... zijn hele leuke en waren maar 20,- dus viel me alles mee! hier heeft isabel weer kiesjespoep..... heel dun, vaker dan 1x per dag, stinkt en billetjes raken weer geirriteerd en 1 plekje bijna open... ze hoeft nog maar 1 tandje en 2 kiesjes dus het is ver de laatste keer als het goed is hihi.
Moosey wat super zeg van harte gefeliciteerd!! Ben echt blij voor je! Juju vandaag niks vernomen Leeuw wat jammer van die foto's ben erg benieuwd!!! Lauwie ja een beslissing zal idd toch wel genomen moeten worden. Niet dat ik hier niet kan blijven maar meer voor mijn eigen.
Dank jullie wel! Shoesme zijn ook goede schoentjes Wij adviseren bij de eerste stapjes al schoentjes met flexibele zooltjes. Maar verder zoveel mogelijk gewoon op blote voeten (als de vloer niet te koud is natuurlijk ) Knuffelen: Hier ook een knuffelkont. Als hij zijn armpjes om mij heen slaat dan krijg ik gewoon letterlijk vlinders in mijn buik! @Naomi: Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. @Leeuw: Wat erg van de foto's! Super dat de echo goed was!! Ik maak gewoon een banner hoor Loopt het anders dan zien we dat dan wel weer!!
Moosey gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!! Wat leuk voor jullie! Diede word grote broer! Naomi ben blij dat alles nog goed is met je babymeis. Fijn dat je goed in de gaten gehouden word en nu wel goed rusten he! Schoentjes: Vandaag hebben we de eerste schoentjes voor Tess gekocht. We hebben shoesme schoentjes, hadden we voor Sem ook. Ik dacht het zal wel even wennen zijn voor dr maar ze rent er gewoon de hele kamer mee door.
@ Leeuw, ik wil hier mee doen, maar ben na ons laatste conflict gewoon hier niet welkom meer helaas. Ik wil ook mijn ervaring hier kunnen delen, zonder genegeerd te worden omdat ik niet welkom ben hier. Helaas niet mogelijk, want ik ben niet welkom merk ik gewoon. En wat voor zin heeft het dan? Vond het fijn hier om mijn hebben en houwe over J te delen, om jullie ervaringen te lezen. Maar ja. Ik snap nu wel waarom veel dames zijn vertrokken...
@Sweet: Je krijgt altijd positieve reacties en toch voel je je steeds genegeerd en komt er om de zoveel weken een berichtje dat je "echt niet meer gaat meeschrijven". Je moet helemaal zelf weten wat je doet want natuurlijk heb je recht om hier je verhaal kwijt te kunnen, maar verwacht van mij op een gegeven moment niet meer dat ik steeds reageer. En als anderen dat wel willen dan moeten ze dat vooral doen!
Jammer dat jullie zo doen, zeker na de oppepende bericht aan jou Moosey. Maar ja. Boeiend. Weten jullie, eigenlijk kan ik er ook niet echt mee zitten dat jullie een stel bitchen zijn die popiejopie doen. Ik walg van jullie 2. Bah Ik zeg het tenminste, ik ben Moosey niet die schijnheilig loopt te doen
Leeuw: Jaaah foto En hopelijk kun je toch nog wat foto's bij elkaar sprokkelen. Naomi: Wat een verschil toch, hier nog maar 6 tandjes haha. Maar Isabel loopt uberhaupt behoorlijk voor op mijn ventje Hier heb ik eerste stapjes schoentjes gehaald van Oxxy voor deze zomer (aanbieding). Verder alleen maar slofjes. OW sterkte met de beslissing. Welke het ook wordt, het is niet makkelijk. Hoe gaat het met je kleine mannetje? Moosey het is de datum, die maakt knuffelkindjes Gave banner, ik vind het zo gaaf voor jullie! Dat is twee keer gaaf in een zin. Zegt genoeg he
Ego: Net een Gesprek gehad over een tweede kindje. We willen graag rond ons huwelijk gaan proberen. En.. ik ga na mijn verlof niet meer aan het werk bij mijn huidige werkgever. Hopelijk vind ik tijdens mijn verlof nieuw werk, anders gaan we ruim de helft in inkomen achteruit. Mijn werk is gewoon niet combineerbaar met twee kindjes vinden we beiden (regelmatig een nacht weg), maar nu een nieuwe baan betekent voorlopig geen vast contract en dan zit ik alsnog in mijn verlof als het tegenzit. Dus.. best spannend
leeuw, oh wat onwijs balen van de foto's!!! gelukkig heb je de fotoboeken nog. en wat super van je goede termijnecho! wat gaat je buik hard bij een tweede he? weet iedereen het al of moet je het nog zien te verbergen? ik heb het na een goede echo met 10 weken verteld op mijn werk, maar een aantal hadden het al wel gezien.. juju, ja zo was ik het ook van plan met de schoentjes. wil eigenlijk sokjes met antislip voor binnen doen, want ik heb slofjes met bont erin voor de winter en dat is wel warm voor binnen.. iemand een tip waar je die koopt? al is dat wel weer lastiger om die voetjes goed in de schoentjes te krijgen met de antislip. ik kan me heel goed voorstellen dat je wat anders wil qua werk. als ik het me goed herinner vond je het na je verlof van deze smurf ook wel moeilijk om weer te gaan werken? of was dat alleen praktisch gezien de bv? ben je je al aan het orienteren op wat je dan wil? hoop dat je aansluitend aan je verlof makkelijk wat leuks nieuws vindt! heb even gegoogled op die schoentjes. zien er ook leuk uit! maar hoe weet je dan wat voor maat hij dan nodig heeft? moosey, groot gelijk van je banner! een (duidelijke) streep betekent zwanger hoor! ga je het al snel vertellen aan wat familie of vrienden of houden jullie het nog even voor je? ik vind shoesme superleuk! die wilde ik graag (de extreme flex), maar jort zijn voetjes zijn er te breed voor. mijn reusje heeft ook al maat 23! ow, moeilijk hoor! wanneer wil je wat gaan beslissen of wat je tot je gevoel/verstand vanzelf zegt wat de juiste keuze is? hoe is het contact nu? muppet, leuk dat jullie voor tess ook schoentjes gehaald hebben! welke? foto? naomi, heb die schoentjes even opgezocht. zitten ook leuke tussen! welke heeft isabel? ik ben met mijn schoenentic wel benieuwd naar foto's van schoentjes! die van jort: