Even alleen met shannon was ook erg fijn.. we hebben een onwijs stoere fiets voor colin.. bij deze link zie je het.. Yipeeh Black Cruiser Jongensfiets 12" | Jongens Fietsen 12" | Betterbuy.nl
@marise: fijne vakantie!! geniet er lekker van! @juudje: hihi ja het gaat hard!! nog 1,5 week dan mag deze dame al weer komen. helaas zou het beter zijn voor haar gewicht als ze nog even blijft zitten daarna, ben er zelf wel een beetje klaar mee hihi.
@Antares: Ik was nog helemaal vergeten te zeggen dat ik het zo fijn vind dat alles goed gaat! @Juju: Spannend zeg! Wil je wel hetzelfde soort werk blijven doen? @Lauwie: Mijn vriend wil het eigenlijk nog een tijdje voor zich houden, maar ik heb het al verteld aan mijn moeder en een goede vriendin. Moet het toch kwijt ! Ik ben nooit zo van het geheimzinnig doen. Ik zet het niet meteen op Facebook, maar wat mij betreft mogen mensen uit mijn omgeving het nu al wel weten. Wat een superleuke schoentjes! Jort loopt echt al goed! Wat een verschil met Diede haha! @Wen: Jenz is inderdaad hard gegaan ! Nu opeens al stukjes los. Ben benieuwd wat de ka zegt. @Mimi: Gelukkig ging het prikken goed! Stoere fiets!! @Muppet: Ben je eigenlijk nog bezig met afvallen? Of lukte het echt niet meer? @Juudje: Wat vind je lastig? De tijd die in het schrijven gaat zitten en je ook met hem kan invullen? Leuk is dat als ze proberen te eten met een lepel! Vorkje gaat hier wel, lepel niet @Naomi: Gaat alles goed met je schoonzus? Is ze de vrouw van je broer of de zus van je man? @Marise: Veel plezier!! @OW: Hoe gaat het nu?! Ik heb gisteren nog een keer getest met een Clearblue die aangeeft hoe lang je zwanger bent. En er stond dat de bevruchting 2 tot 3 weken is geleden en dat betekent dus inderdaad dat ik een vroege eisprong heb. Dat dacht ik al! We zijn elke maand steeds te laat begonnen ! Ik was van 28-1 t/m 2-2 ongesteld en op 5-2 was het raak! Dus ik ben nu al 5 weken zwanger als het goed is.
@moosey: het is de vriendin van de broer van mn man ahhahah alles gaat goed gelukkig, alleen de bv loopt helaas weer niet. morgenavond gaan we daar heen, gaan we koken voor ze en lekker knuffelen met de baby natuurlijk hihih. want wat dat lekker zeg woensdag... zo een klein frummeltje *smelt*
en al 5 weken! dat gaat lekker snel heb je wel een hele vroege eisprong gehad zeg! heb hier vanavond weer kunnen lachen... isabel was helemaal verliefd op mn voet elke keer kroelen (zegt ze ook kroelen kroelen kroelen hihi) en mn voet heeft wel 9 kusjes gehad ahahah maf kind
mimi, leuke fiets gekocht! Naomi, lief zeg Moosey, als er 2-3 staat klopt je banner toch? 4-5 weken zwanger? 13 maanden sprong, heb ik jullie haast niet over gehoord? ik hem heb als vrij heftig ervaren, kon niks doen ze hing letterlijk aan mijn benen, huilde bijna de hele dag door, en ik was zelf erg moe dus ging het dubbelop. heeft ongeveer 4 weken geduurd en nu al zon 2 weken heb ik weer een heerlijk kind en ze kan ineens zoveel meer! van zit naar lig en weer terug ,kruipen, klappen, probeert zich op te trekken, en kletst een heleboel, ze heeft ineens interesse voor wat er op tafel staat, glas drinken is al over de vloer gegaan en de kaarsen zijn ook niet mooi rond meer haha. Vanmiddag met haar naar de dokter, ze trekt haar haren eruit en eet ze op....linkerkant van dr koppie is al bijna kaal ik weet echt niet wat ik eraan moet doen, hoop maar dat de dokter kan helpen
mijn buik net... @13 maandensprong: hier wel gehad en ook behoorlijk heftig. heb het er wel over gehad maar dat was in januari al
@Leeuw: maar ik bedoel dat ik waarschijnlijk bijna een week verder ben dan mijn banner aangeeft. Hoe was het bij de dokter?! Klinkt niet leuk zeg! Diede zit nog steeds in die fase (al heel lang ). Ik heb mij er maar bij neergelegd. Ik doe het huishouden vooral in het weekend, want dat schiet de laatste weken niet op met Diede er bij. @Naomi: mooi hoor! Is je buik nog veel gegroeid? Om te zien vind ik het nu meevallen.
Naomi, mooie buik hoor. 13 maanden sprong, klopt maar ik ben wat laat met vertellen haha. Moosey, ozo oke weet je al wanneer je een echo hebt? of pas met 12 weken? vervelend dat D er nog steeds in zit, hopelijk heb je snel je vrolijke mannetje weer terug! De dokter wist het niet zo goed, wel even bloed laten prikken om te kijken of ze bloedarmoede heeft. ze doet het als ze moe is, of ontspannen voor de tv zit, andere kindjes stoppen dan hun duim in de mond. vreemd kind heb ik toch Ze zij dat het wel vaker voorkomt bij zulke kleintjes, het moet vanzelf weer over gaan. Al met al niet veel wijzer geworden, denk ook niet dat ze bloedarmoede heeft. maar ja voor de zekerheid toch maar laten testen. Ze heeft sinds een paar dagen een knuffel in bed, ik dacht in plaats van aan dr haren friemelen (is dat een nederlands woord) dat ze dan de knuffel kon pakken, maar tot nu toe wil ze hem niet hebben Ik ga handschoentjes aan haar pyama vastnaaien, hopelijk is ze dan snel die rare tik vergeten. Als laatste optie, haar haren afknippen.
@Naomi Wow wat een mooie buik! @Moosey Ik ben echt zo onwijs blij voor jullie! Geniet meid! @Leeuw Er zijn idd wel meer kindjes die aan hun haar friemelen, ik hoop dat ze het snel afleert. @Marise Nog een fijne vakantie! Hier alles zijn gangetje. Vannacht heeft Jenz alleen bijna niet geslapen. Oorzaak: vermoedelijk buikpijn omdat hij al bijna 6 dagen niet gepoept had. Zo zielig... Maar vanavond eindelijk een poepluier, JIPPIIIIIEEEEE! Kinderarts heeft ook nog steeds gebeld, ik ben het zo zat aan het worden om er elke keer achter aan te moeten gaan en dat hij elke keer wat anders zegt. :x Ik zit er hard over na te denken om nu toch echt naar een andere zkh over te stappen. Nu duik ik lekker mijn mandje in, morgen weer vroeg dag om te mogen werken.
wen, wat sneu dat hij zolang niet heeft kunnen poepen, het zal voor hem (en voor jullie) een hele opluchting zijn. Balen dat het zo gaat met de ka. Ik had jullie verteld dat mijn schoonzus ook zwanger is, ze had vandaag de termijnecho, mijn uitgerekende datum is 19 september, en die van haar? je raad het al 19 september! whaha
Haha Leeuw dat is gaaf! (of was je juist niet blij gelijk zwanger te zijn? *weet het niet meer precies *schaam*) Wen wat goed dat je er achter aan gebeld hebt. Bij niet poepen doe ik altijd babymassage (I love you techniek, google maar eens). Weet niet of je dat kent maar hier werkt het heel goed (en snel vooral).
Wat is het hier stil... Waar is iedereen gebleven???? @Juju bedankt voor de tip, ik zal eens aan de google gaat. A.s. woensdag hebben we eindelijk een afspraak voor een allergietest voor Jenz en daarna gaan we om de tafel zitten voor het verdere beleid. Moest wel eerst even boos worden voordat ik überhaupt teruggebeld werd, maar dan word je wel binnen 5 minuten teruggebeld.
@wen: fijn dat jullie dan kunnen gaan praten over hoe verder! hier is alles oke. ben er niet zo heel veel meer, heb het zooo druk plan mn dagen lekker vol met visites enz. zodat ze tijd lekker opschiet hihih. nog een week dan mag onze kleine meid komen de tijd is echt omgevlogen! controle bij de gyn vandaag was goed uitslag van de doppler ook en ik had veel vruchtwater lekker tegenstrijdig na de onrust van vorige week... meisje ligt al ingedaald en vast dus klaar voor de start hihihi
Ahhh wat spannend zeg! Ik ben echt super jaleors. Dinsdag op kraamvisite geweest en die geluidjes, dat smakken, dat kleine lijfje, tevreden bij mama.. ja ik wil óók weer hahaha. (kan me nog inhouden hoor ) Verder ligt t kind hier net op bed dus mama even uitgeteld op de bank..