Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Wauw, mooi buikje!
    Hoe staat het met de verkoop van jullie huis?!

@Lauwie: Dat is heel knap van Jort!

@OW: Bedoel je dat je van knoeien de kriebels krijgt?!
    Want ik krijg dat ook en had dat niet van mezelf verwacht. Als hij met zijn handen in zijn mond zit terwijl hij eet, zit ik al klaar met snoetenpoetsers :D. Ik probeer het los te laten, want ik weet ook niet waarom ik zo doe haha!

1ste verjaardag: Sowieso een taart waar hij mee mag kliederen (en ik zal niet meteen alles wegpoetsen hahaha)!
    Cadeautjes hebben we nog niet over nagedacht.
    We vieren het denk ik de zaterdag na zijn verjaardag.
    En we willen wel veel mensen uitnodigen omdat het toch speciaal is.

Afvallen: Het scheelt sowieso dat ik steeds meer in de weer ben met Diede, dus veel meer beweeg.
    Avondeten proberen we zoveel mogelijk koolhydraatarm te doen (dus geen pasta, aardappels enz.) en dat scheelt echt heel veel volgens mij. Verder pak ik gewoon wat lekkers als ik daar zin in heb maar dan alleen als ik er echt zin in heb en niet alleen uit gewoonte.
    En als laatste geef ik niet op als het een paar dagen niet lukt. Dan was ik bv een halve kilo aangekomen en gaf ik het op, maar nu herpak ik mezelf weer.
    O ja, en ik ga niet meer overdreven snel afvallen. Eerst ging ik voor minstens 2 kilo per week, maar nu vind ik 1 kilo per week goed.
    En dat lukt nu al 7 weken, dus dan kan ik wel zeggen dat het werkt!

Enne, we zijn deze maand begonnen voor een tweede snuitje :D!
    Bij Diede was ik meteen zwanger, dus ik ben heel benieuwd of ik supervruchtbaar ben of dat het gewoon toeval was en het nu langer duurt.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jort beet laatst met knuffelen ook in mijn schouder. en ik geef ook nog steeds bv met al die tanden :)

naomi, knap zeg dat oversteken. isabel is ook een hele snelle, he? mooie buik hoor! ik ben ook heel blij met dentinox! gisteravond gillen tot ik dentinox op had gedaan (en hij had al een pcm gehad toen hij naar bed ging!)

ow, leuk een tand! onder?

oh jort is weer wakker na 2,5uur slapen.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moosey, knap hoor van dat afvallen! ik ga morgen weer wegen. ben nu 3 weken bezig. ik laat het tijdens het avondeten wel gaan dat geknoei, maar daarna gaat hij in bad :D. ik zou m soms wel 4x per dag in bad willen doen :D

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jort slaapt geloof ik weer verder...

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja Lauwie beneden zijn tandje hihi.
    Ze zaten eigenlijk al vanaf dat hij 5 maanden was daar maar kwamen maar niet door!

Moosey ja ik ben precies hetzelfde hihihi.
    Zeg dan ook wel tegen hem mama vind dat niet leuk hahaha niet dat hij het snapt;)

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Lauwie: Omdat Diede snel eczeem krijgt, doen we hem maar 2x per week in bad (en de rest van de dagen wassen we hem). Anders maakte het mij ook niet uit (denk ik :D).
    Gaat het afvallen je goed af?!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat knap zeg!
    Jort is echt een vlotte heh met alles:$
    Wat goed.
    Is mijne maar langzaam;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @moosey: dank je!! leuk dat jullie voor een 2e gaan nu :) ben benieuwd of het bij jullie weer zo snel raak is hihi. wanneer is je NOD?
    we hebben 1 kijker gehad maar dat is niets geworden helaas. we wachten het maar af he... we verhuizen nu toch niet meer voor de bevalling dat is teveel gestress en ik kan echt helemaal niets doen dus dat schiet niet op.
    wauw super goed dat je zo afvalt :D zo lukte het mij ook dacht ik maar toen bleek ik zwanger hihi en dat zegt bij mij genoeg...
    ben na al wel 0,5 kg aangekomen maar ja er waren er 10 af :p

@lauwie: hihih ja hier gebeurt het ook vaak met knuffelen of kusje geven. ze bijt zowiezo op alles hoor, ze trekt zich op aan alles en bijt zich dan vast ;) van de week hing ze in de vensterbank gek kind.
    ja isabel is ook een vlotte, stimuleer het nu ook heel erg omdat het voor mij makkelijker is als ze staat want dan hoef ik niet meer te bukken.

@poetsen: ik ben helemaal geen poetsmiep maar als ze met haar vingers in haar mond zit vol met eten en alles over uit smeert krijg ik toch ook de kriebel erg vreemd

@bad: isabel gaat vaak 1 of 2 keer per week. meestal doet mn moeder haar in badje of ze gaat mee onder de douche maar dan zet ik haar op de grond kan haar niet zolang tillen.

erg vervelend allemaal maar kan nog maar moeilijk echt zelf voor isabel zorgen en dat doet pijn! letterlijk en figuurlijk.
    savonds als mn man thuis is doe ik niets meer en mag hij tillen en bukken en doen, terwijl hij de hele dag al gewerkt heeft maar ik kan niet meer dan.
    het doet nu ook al zooo een pijn dat ik gewoon blij ben wanneer het half 6 en ik haar over kan dragen.

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Sorry, helemaal vergeten te vragen hoe het nu met je gaat!
    Ik heb nu al weleens overal spierpijn als ik de hele dag met Diede heb gespeeld en gesjouwd, laat staan hoe jij je moet voelen!
    Ik moet 5 november ongeveer ongesteld worden.
    Vandaag is mijn meest vruchtbare dag, dus ik ben alweer klaar voor vanavond ;):p

Bijten: Hier ook al meerdere keren in mijn teen gebeten haha!
    En van de week wilde ik voelen of er nog tandjes aan zaten te komen en toen beet hij echt bijna mijn vinger er af! Auw!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: maakt niet uit meid ;) ik klaag genoeg hahaha dus je leest het vanzelf:p

ik ben blij dat ze nog slaapt!! heel erg he maar ik zie alweer op tegen de tijd dat ze wakker wordt. omdat ik dan weer kan gaan sjouwen en doen. terwijl het zo een heerlijk kind is :D kan me daar echt schuldig over voelen.
    zei gisteravond tegen mn man: joepie morgen weer een hele dag alleen met jou (tegen isabel). ik schaamde me kapot want ik bedoel het niet slecht, vind het heerlijk haar om me heen te hebben het is me alleen teveel nu.

oww spannend voor jou dus!! je weet wat je te doen staat dan aankomende dagen hihi.

hihihi hier ook al eens mn vinger bijna afgebeten en niet los laten als ik auw zeg!

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik snap wel wat je bedoelt.
    Diede zit nu op het kdv en ik ben blij dat ik even tijd voor mezelf heb.
    Tuurlijk mis ik het wel dat ik hem niet even kan knuffelen, maar ik vind het ook wel lekker hoor.
    Hij is de laatste dagen zo huilerig en vindt het alleen maar goed als ik hem draag, dus ik ben nu echt van mijn rust aan het genieten.
    En ik ben dus nog geen nacht zonder hem geweest en zei steeds dat ik daar ook geen behoefte aan heb, maar zit er nu toch zwaar over na te denken om deze of volgende maand een nachtje een hotel te pakken samen met mijn vriend :D!
    Gewoon in de buurt, maar wel eentje met een spa ofzo. Heerlijk!
    En nog even genieten voordat er straks twee rondlopen hihi!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww dat is wel lekker even tijd voor jezelf!!!

isabel gaat 6 november naar mn schoonzus en zwager toe. dan gaan wij lekker uiteten bij de avenue weet niet of je het kent. is een dinershow. wordt pas heel laat voor we terug zijn dus ze blijft daar dan lekker slapen. zal haar wel missen maar het lijkt me ook wel lekker:p

hihi volgende maand rond je vruchtbare periode of lekker zwanger weg!!

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Oh, dat lijkt mij wel leuk, een dinershow!

Stiekem ga ik er vanuit dat ik meteen zwanger ben, maar de kans is natuurlijk veel groter dat hij niet zo is.
    Maar goed, je weet nooit :)!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja lijkt me ook wel leuk! alleen het menu trekt me niet erg hihi, veel dingen mag ik nu niet en andere dingen lust ik niet:p

hihi ik hoop voor je dat het weer gelijk raak is!! altijd fijn :D

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Heb je ook echt dingen die je alleen niet lust als je zwanger bent?
    En is dat nu hetzelfde als toen je zwanger van Isabel was?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee ik kan gewoon normaal eten (meestal dan) het zijn gewoon de dingen die ik nooit heb gelust haha veel groentensoorten dus...

de zwangerschap is zeker compleet anders als bij isabel, sowieso vanwege de BI maar ook mijn buik groeit veel harder, heb al een harde buik gehad. bij isabel at ik me suf aan fruit nu heb ik eigenlijk weinig rare dinge gehad. luste op een gegeven moment geen eierkoeken meer... maar nu weer wel hihi. ik was bij isabel ook heeeeel moe in het begin, ik moest echt altijd een middagdutje doen dat hoefde ik nu alleen maar als ik 2 diensten op 1 dag had anders niet.

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Dus wel veel minder moe? Da's wel fijn, alleen die BI is echt vervelend!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Maar dat is een dee van rapley: voelen, smeren, knijpen, ruiken, weggooien, wapperen.. en af en toe proeven. Als hij zin heeft natuurlijk ;) Is ook een leerproces, als je hem steeds wat geeft bijvoorbeeld als jullie zelf aan tafel zitten zal hij jullie vanzelf na gaan doen en steeds meer zelf gaan eten.

Hier trouwens ook nog maar twee tanden hoor (beide onder, schattig). Heb nieuwe foto's in mijn album gezet, voor mijn vriendjes.

Ja ik vraag me ook af hoe lang dat hier nog goed gaat ;) Word overal gebetern maar (nog) niet tijdens het drinken.

@ Moosey wat super spannend! Ahh ik kan bijna niet wachten tot juni en wij er weer voor gaan ;)

@ Lauwie hier standaard na het avondeten op het aanrecht in de wasbak (vindt hij héérlijk) daarna schoon pyamaatje aan en even genieten want zo schoon blijft hij nooit ;)

Verder ben ik helemaal geen poetser, hij mag ook alles in zijn mond steken en doen dat hoort bij ontdekken (geen peuken ofzo he, dat ik niet als verschrikkelijke moeder word neergezet door mijzelf, maar van de zomer heeft hij hele grasvelden leeg gegeten).

@ Naomie wat naar van je klachten :(
    Lekker klagen hoor!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah maar op het kdv ( voor te oefenen woensdag) zeiden ze ook al hij wil alles onderzoeken maar na 1 uur zit er nog niks in zijn mond hahaha

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha die zit al vol met die ene tand natuurlijk :D

Deel Deze Pagina