Januari 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tese, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm virusje?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zou kunnen, gaat al een weekje zo. kon ze maar praten, werd het iets gemakkelijker van.

nou wat denk je, op het moment dat ik R in bed leg is het bewolkt!! hoef dus niet buiten te zitten

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hier wisselt het weer ook erg. Hopelijk gaat het niet regenen want de buren krijgen een dakkapel ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier helemaal niet echt lekker weer geweest... maar donker en soms een bui blegh, laat de zomer maar beginnen hoor!!

hier zijn de meiden beide stront verkouden, echt zielig! hopelijk zijn ze er snel vanaf.

@leeuw: misschien ook een verkoudheidje bij R.?

@juju: makkelijk zo een stofzuigerrobot!! zou hier ook wel ideaal zijn met al die hondenharen. word er echt kierewiet van hihi. vandaag al gestofzuigd en 2x geswifferd maar er is gewoon niet tegen op te werken.

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weet niet wie het vroeg, maar zijn in Duitsland op vakantie geweest. Geeft toch wel echt vakantiegevoel, als je in het buitenland zit. Ook al is het maar net over de grens ;)

Hahaha, heerlijk zo'n stofzuigrobot! Het is dat dat hier niet zou werken, want anders.....

@ leeuw: hier ook een kind wat momenteel héél veel kan slapen. Is wel een beetje verkouden, maar denk ook dat het hier komt omdat hij enorm in een sprong zit. Énorm hangerig bij mij, extreem boos/driftig/opstandig voor zijn doen en duidelijk even niet lekker in z'n vel.

Gisteren voor het eerst weer gewerkt. Leuk! Dan merk je toch wel dat je dat gemist hebt. Beviel goed, nu hopen dat ik mijn proeftijd doorkom. Ook lekker om zoon even uit handen te kunnen geven. Die was alleen wel duidelijk van slag: wilde niet slapen toen de oppas er was, slecht eten etc.
    Uiteindelijk heeft hij van 15.30-17.30u nog geslapen. Om 19.30u was hij niet te genieten. Dacht dat hij nog niet moe kon zijn. Eenmaal op de grond kroop meneer gelijk naar de gangdeur, wilde naar boven (klautert zelf de trap op trouwens, best handig :) ). Boven kroop hij gelijk naar zijn bed, pakte speentje en knuffel en maakte enorm duidelijk dat hij wilde slapen, hahaha. Best handig dat de kids zich al íets beter kunnen uitdrukken :D

Jullie nog leuke plannen met koninginnedag?
    Hier wat kleedjesmarkten af, op zoek naar wat speelgoed voor zoon. Willen kijken voor wat metalen autootjes, garage, nopjespuzzels, speelgoedstofzuiger (aangezien zoon momenteel veel aan het imiteren is), badspeelgoed, boekjes van Nijntje etc. Leg dan alvast wat dingen weg voor sinterklaas e.d. mocht ik veel kunnen vinden.

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Mimi: heerlijk dat het zo goed gaat met je rug! Dat had je vast niet meer gedacht na zo'n lange tijd met pijn en moeite.

juju: wat ik mijn af vraag komt zo'n stofzuiger robot nu ook in de hoekjes? Lijkt me wel makkelijk zo'n ding ;)

Naomi: beterschap voor je meisjes

@juudje: fijn dat je eerste werkdag goed beviel. Voor je mannetje zal het vast even wennen zijn inderdaad. Ik heb dezelfde plannen als jij wbt koninginnedag. Wil een loopfietjes ofzo scoren.

@Leeuw: r kan lekker uitslapen zeg ;) D. was overigens vanmorgen ook pas om kwart voor 9 wakker. Helemaal niet verkeerd.

Hier genieten we van het mooie uitzicht van onze tuin, helaas is het weer er niet om buiten te zitten. Maar goed voor het gazonnetje en de plantjes is de regen niet verkeerd.
    Vandaag met mijn zusje cupcakes gemaakt en versierd, verder nog met d. bij opa en oma langs geweest.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jazeker in de hoekjes :D Ik vind het ideaal. Eens in de week de banken enzo zelf even doen maar 's nachts houdt robot de vloer lekker schoon :D

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    dan heb je er een soort timer op, dat hij op een gegeven moment weer uit gaat 's nachts?

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Juudje, mooi dat je 1e werkdag zo goed beviel, toch even heerlijk wat voor jezelf doen. wat schattig dat hij zelf naar zn bedje kroop haha
    heb je gevonden op de vrijmarkt waar je naar zocht?

Marise, je hebt vast vandaag genoten van jullie mooie tuin, het was zulk lekker weer

vandaag naar de vrijmarkt geweest, was er al op tijd en heb heerlijk goedkoop speelgoed gescoord. moest eerst niks hebben van 2e hands maar ach voor zo'n prikkie, en ze doen er maar even mee dan zijn ze alweer toe aan wat anders.
    ik ben thuisgekomen met boekjes houten puzzels een trekker en auto's , mijn dochter doet niks met poppen, ze heeft nu zo'n periode dat ze alles wat rijd leuk vind, dus vandaar dat jongens speelgoed haha.
    verder, veel bandenpijn. met lopen trekt het over de hele buik.
    en natuurlijk genoten van het heerlijke weer! R en ik zouden met mijn man meegaan naar mn schoonmoeder, maar wou van het mooie weer genieten (daar zitten we 9 v/d 10x binnen) R is voor het eerst in dr zandbak geweest.
    ze is nog steeds snel moe. geen idee wat het is. verder is ze wel vrolijk.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm ik dacht dat ik a antwoord had gegeven Marise: maar hij gaat terug naar de oplader als hij klaar is.

Leeuw goed geslaagd dus! Hier nog zoveel speelgoed.. pff de halve zolder ligt nog vol..
    Hier lekker in het park geweest, lekker weer. Ijsje gegeten (hij ook) geknuffeld en toen weer op de fiets terug.
    Wij zetten zoonlief trouwens een helmpje op op de fiets, doen jullie dat ook?

11. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ leeuw: hahaha, ja, 2e hands speelgoed kan je echt voor een prikkie kopen. Ik moet zeggen dat ik wel redelijk kritisch ben. Ik koop alleen dingen die makkelijk schoongemaakt kunnen worden. En boekjes ook wel, uit de bieb zit toch ook iedereen er aan.

Hier ook erg geod geslaagd! Houten nopjespuzzels, metalen autootjes, houten blokken (we hebben al houten blokken in een kar, maar die blokken zijn zó glad dat zowel zoon als wij ze slecht gestapeld krijgen), vliegtuig en garage van little people, boekjes met flapjes, een bak duplo. Voor de garage en vliegtuig vind ik zoon nu nog iets te klein, dus die verdwijnen naar zolder voor rond sinterklaas en verjaardag. Duurt nog even, maar kon ze nu echt héél goedkoop kopen.

@ juju: klinkt ook als een heerlijke dag! Zoon vond het ijs dus lekker?
    Hier neem ik me elke keer voor een fietshelm te kopen en elke keer komt het er weer niet van. Zal ook wel komen omdat ik nog een beetje in dubio zit. Enerzijds de gedachte: 'wij hadden vroeger toch ook geen helm op' en anderszijds 'verkeer is nu drukker en zou niet willen dat zoon op zijn hoofd terecht komt als we zouden vallen'
    Ik moet gewoon eens doorzetten, een helm kopen en deze bij zoon op gaan doen. Grote grap is namelijk wel dat ik zeker weten een helm bij zoon op wil hebben als hij zelf gaat fietsen ;)

Nu lekke rbedje in, ben bekaf van zo'n dag ;)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je hebt superstoere helmpjes :D

Enne little people is hier favoriet.. dus zou niet wachten tot kerst ;)

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @leeuw: wat vervelend die bandenpijn. Ik heb er gelukkig geen last van, maar lange stukken lopen zijn hier nu ook niet meer favoriet. Ik ga liever fietsen.
    Het was inderdaad wel mooi weer voor de tuin, maar we hebben in de stad op het terras gezeten.

@Juju: moet toch ook niet gekker worden ;) maar wel handig zo'n stofzuiger!
    Little people is hier ook een succes. Hij vind eigenlijk alles wel leuk om mee te spelen.
    Hier geen helmpje op de fiets. Ik ben er niet zo van, ook niet als hij straks gaat leren fietsen.
    Al kan ik het best begrijpen dat mensen er wel voor kiezen hoor. ;)

Wij zijn 's morgens over de markt gegaan en hebben voor 4/5 euro wat leuk speelgoed gekocht. Een bumba legpuzzel, grote stukken en heel eenvoudig, speelgoed rups, 2 grote speelautos voor buiten in de tuin, een noppenbal (meer omdat D. met grote ogen zat te kijken naar dat ding en wij op het terras zaten, zo kon hij zich lekker vermaken) en nog 3 boekjes van woezel/pip en dribbel.

Was erg gezellig met veel vrienden en fam met kindjes op het terras. Het was toch autovrij op het plein, dus de kids konden heerlijk spelen met springkussens en ballenbakken.
    Nu helaas weer over met het mooie weer en weer aan het huishouden.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Juju, R heeft geen helmpje op. om de domme reden dat ik het er niet uit vind zien. (veiligheid gaat voorop i know) hier zie je het trouwens ook helemaal niet helmpjes..

Marise, op een terrasje kon ook mooi met dat weer, helaas is dat alweer voorbij..

Joehoee de 20 weken alweer voorbij! het gaat supersnel.
    gister is de kinderkamer binnengekomen. maar eerst moet er nog een nieuwe vloer op de kamer, nog een stukje verven en toch andere planken in de kast voordat de meubels in elkaar kunnen worden gezet.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh leuk Leeuw, post je foto's?

Helmpjes: Over een paar jaar is het verplicht denk ik, dus dan maar nu wennen ;) Ik zie het veel bij kindjes die zelf gaan fietsen, eigenlijk nooit als ze nog op de fiets van mama zitten.
    Gek eigenlijk he, je geeft kapitalen uit voor een autostoel en dat is gewoon, en 3 tientjes voor een helm is opeens raar? Nou goed, ieder zijn ding :D

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik snap je wel hoor. het is vast omdat ik het anderen nooit zie doen. en dus het zelf ook maar niet doe;)

zodra we een stuk verder zijn met de kamer zal ik wat foto's plaatsen, buikfoto heb ik nog niet, laatste is van 16 weken, die had ik al geplaatst.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Maar een halverwege-buikfoto is wel mooi toch :D:D:D

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    klopt, denk ook iedere keer nu moet ik er 1 maken, maar blijft er steeds bij.. wil het ook graag doen met steeds dezelfde kleding zodat je echt goed het verschil ziet.

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
  20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Héél mooi Leeuw! Je draagt mooi naar voren. Is dit buikje vergelijkbaar met je eerste zwangerschap rond deze termijn?

Deel Deze Pagina