@Leeuw: Mooie buik! En wat leuk, een jongen! Ik kan het weten @Juju: De bruiloft komt inderdaad erg dichtbij nu! Spannend hoor!! Heb buikfoto's gemaakt, alleen staan die nog niet op de computer. Zal er van de week eentje posten. Verder gaat alles goed. Nog wel bijna elke dag overgeven, maar gelukkig is het misselijk en meteen overgeven. Dus niet zoals bij Diede de hele dag misselijk!
Nou 'gelukkig' Moosey... (ik ben 0x misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap, respect voor jou!) Die buikfoto willen we wel zien natuurlijk.. ga je geslachtsbepaling doen met 16 weken of bij 20 weken? Of blijft het een geheimpje? (ik dacht van niet toch?) Ik stem voor een meisje voor jou!
@Juju: Volgende week woensdag hebben we pretecho! Iedereen denkt een meisje, maar als we al een meisje hadden gehad dan denkt iedereen denk ik een jongen hihi! Heb er zelf helemaal geen gevoel bij deze keer!
Jaaa, toen wist ik 100% zeker een jongen!! Ik vertel het geslacht hier overigens wel, maar niks er over op FB zeggen ajb We vertellen het alleen tegen goede vrienden en naaste familie.
Moet zijn haar nu alweer knippen haha! En gisteren weer iemand: "Is ze nog niet moe?" Ik zeg: "Ze? Ze?! Het is een hij!" "O ja, nu zie ik het aan zijn broekje." Zucht, hij heeft gewoon een blauwe jas en blauwe schoenen... Maar dat komt denk ik door zijn haar, terwijl het nu echt niet meer zo lang is!
Haha zelfs mijn kleine vent wordt soms als meisje aangezien, ik denk door zijn grote ogen. *niets van aantrekken*
@moosey: houden jullie het geslacht geheim of maken jullie het al bekend bij fam /vrienden? @juju: ik denk dat alles zijn voor en nadelen heeft wbt leeftijdsverschil tussen de kindjes. Ik ben liever straks in 1x uit de luiers zeg maar. Zal wel betekenen dat het nu iets drukker is met kindjes die niet alles zelfstandig kunnen. Maargoed je hebt niet alles voor het zeggen, zoals jij ook op noemt. @juudje: lekker even een dagje rustig voor jezelf. Heb je er van genoten? Of vond je het toch wel saai zo alleen? @ Heb er al weer 3 werkdagen op zitten van deze week. Nu nog 2 waarvan 1 kortere omdat ik een bruiloft heb van een vriendin. Ben toch wel hard aan het aftellen hoor Ik wil binnenkort al beginnen met d. met het potje. Alleen voor het poepen dan tenminste. Meneer zegt al van te voren, 'poepen' en dan poept hij vervolgens zijn luier lekker vol. Dus hij heeft het hardstikke goed door. Scheelt weer luiers dacht ik zo.
Lees mijn berichtje na, maar ik moet nog 3.5 week werken hoor. Het lijkt nu als of ik na deze 2 werkdagen al verlof heb. Helaas is dat niet zo
Haha, helaas Wat goed van het potje! Hier poept meneer nog gewoon zonder enige aankondiging Maar hij is laat met alles "ziet kind van 5 jaar met luiers voor zich" Wij gaan er in juni weer voor, 2,5 a 3 jaar ertussen vind ik een mooie leeftijd. Druk, maar ook erg leuk. Het zijn alleen van die dingen die soms door mijn hoofd spelen
Juudje, Juju en Marise, bedankt voor jullie meningen ik ben er nog niet helemaal uit. maar vind het wel fijn andermans meningen te horen! Marise, ik wil binnenkort ook beginnen met het potje het leek me nog wat vroeg maar ze gaat in een hoekje zitten en keihard kreunen, dan lijkt mij dat ze er wel aan toe is. ach proberen kan geen kwaad. Juju, ik denk dat iedereen dat wel heeft. ik in ieder geval wel, maar ja ik zie altijd overal beren lopen. ik heb hier gezegd wat het geslacht is, dit moet wel geheim blijven voor familie enz. dus niet op fb gaan zeggen ofzo
@Marise: We vertellen het alleen tegen familie en goede vrienden. Het is nu echt al aftellen voor jou. Lekker! Moet je veel overdragen voor je werk? Wat knap van D. dat hij zelf zegt dat hij moet poepen. Onze D. gaat tegenwoordig wel staan wanneer hij in bad zit en hij moet plassen . Na het plassen gaat hij weer zitten. Dus hij voelt het wel aankomen. Da's alvast iets haha! @Leeuw: Als je wil dan mag je mij ook pb'en. Ben ook benieuwd!! @Juju: Ik heb echt respect voor de januari mama's die al voor de tweede keer zijn bevallen of bijna bevallen. Ik moet er niet aan denken om nu al een tweede te hebben! Al weet ik niet of tegen die tijd dat onze tweede is geboren D. rustiger is . Maar dan kan hij in ieder geval wel lopen en dat scheelt ook! Nu is hij nog zo zwaar met tillen en als je veel moet overgeven en zwakjes bent is het soms een beetje zwaar. Een vriendin van mij is nu zwanger en haar zoontje is 4. Daar zou ik eerlijk gezegd ook geen zin meer in hebben. Liever wat langer in de luiers dan uit de luiers en er weer terug in. Maar zij heeft wel alle tijd voor de tweede omdat haar zoontje naar school toe gaat. Zo valt er voor alle leeftijdsverschillen wel iets te zeggen!
Kunnen jullie jullie kindje nu trouwens ook minder makkelijk ergens mee naartoe nemen? Ik nam Diede eerst altijd mee naar afspraken zoals de tandarts, ziekenhuis enz. Dan bleef hij braaf in zijn kinderwagen zitten. Maar wanneer hij nu even stil staat, wil hij er meteen uit en strekt zijn armpjes uit. En als hij er eenmaal uit is dan wil hij er niet meer terug in. Dus ik neem hem voorlopig niet meer mee maar probeer iets anders te regelen zodat hij thuis blijft. Winkelen gaat nog wel, al vindt hij niet alle winkels leuk
Minder makkelijk meenemen: ja ze wil niet meer zolang stilzitten, ze gaat wel mee naar de gyn, maar de tandarts doe ik dan weer niet. Vanmorgen werd ik pas om kwart over 10 wakker! R sliep nog en werd pas om kwart voor 11 wakker, ze lag er gister om 8 uur in. raar wakker worden, maar wel lekker uitgeslapen. ritme is ver te zoeken vandaag.
FIjne moederdag allemaal. @moosey: ga je het hier ook vertellen? Ik moet nog wel het een en ander overdragen, maar opzich werken mijn collega's volgens dezelfde regels/methodes dus het is even bespreken en verder klaar. Ik moet nog wel een grote opdracht afronden, helaas ben ik daar nog niet mee klaar. Misschien deels in mijn verlof afronden, heb er nu geen zin puf voor. Als ik d. nu meeneem naar tandarts ofzo is het nu juist makkelijker, omdat hij loopt. HIj gaat nu onderzoeken, voorheen in de kinderwagen vond hij dat stil zitten/staan met de wagen maar niets. @juju luiers tot 5 zal vast niet als ze naar school gaan moeten ze zindelijk zijn he !! Leuk juni is al snel. @leeuw: ben je al begonnen met het potje? hier nog niet, wacht nog even tot verlof denk ik, heb er nog geen tijd voor gehad 1 aan te schaffen.
Gaaf dat jullie kindjes al evt. op het potje kunnen! Hier geeft meneer het nog echt niet aan. Gaat wel vaak staan wildplassen als ik hem in de badkamer staand uitkleed als hij in bad gaat, hahaha. Ben benieuwd hoe het zal gaan bij jullie! Hoor meer kindjes die al vrij vlot zindelijk kunnen zijn, zou wel ideaal zijn. @ kind meenemen: ligt er een beetje aan waar naartoe. Vorige week nog de stad in geweest en dat ging best goed. Wel tussendoor uit de wagen voor eten/drinken/lopen/spelen maar voor de rest veel in de wagen gezeten en geslapen. Als we stilstaan, moet hij wel wat te zien of te doen hebben. Bij een winkel achter de winkelruit gezet zodat hij auto's kan kijken: lan hij uuuuuren volhouden Nog een vraagje: hoe doen jullie (teen)nagels van jullie kids knippen? Lukte hier namelijk alleen tijdens een fles, maar aangezien hij die niet meer krijgt..... vingernagels wil op ander moment nog wel lukken, maar teennagels...... Wellicht hebben jullie een briljante tip voor me