nog even snel voor de laatste voeding.. D is nu met 1 oor door de test gekomen, we zijn nu doorgestuurd voor het andere oortje. we maken ons nog geen zorgen (nouja.. dat probeer ik dan), er hoeft maar iets van vocht te zitten en je komt niet door de test.
Nu nog 1 dag Moosey @ leeuw: o ja, dat is waar ook! Jullie hebben de oortest gehad. Fijn dat iig 1 oor goed is. Wat gaan ze nu doen met het andere oortje? Weer een andere test? Idd, hoeft maar net vocht achter te zitten o.i.d. Succes weer!!!! Hopelijk snel duidelijkheid.
@Leeuw: gelukkig is 1 oortje al goed. Nu de andere nog! Weet je al wanneer je langs moet komen? @Juudje: ik ga vanavond uit eten. Hoop dat het rustig blijft :-D!
Juudje, we zijn nu doorverwezen naar een audiologisch centrum, daar krijgt hij uitgebreide onderzoeken. Moosey, veel plezier vanavond, met hoeveel weken is D geboren? je krijgt een oproep tussen 3-6 weken.. ik bel over 2 weken heen of ze al wat weten, vind ik lang genoeg wachten. D spuugt wat af.. net in bad gehad omdat hij zuur rook, uit bad en een flesje, halverwege de fles komt de zooi er weer uit! argh straks toch maar eens voeding voor spugende babys halen. ik sjouw wat af. ik kan niet met 2 kinderen samen de trap af dus dubbelop traplopen, ach goed voor die kilotjes die eraf moeten.. was er vorige week al 8 kwijt
Fijn dat een oortje door de test is gekomen Leeuw, nu hopelijk de andere nog! Enne respect voor het traplopen haha! Moosey al aan het puffen? Ik ben nu al 8 kilo aangekomen Het vliegt eraan de laatste weken en mijn buik groeit ook enorm snel. Kost me merkbaar heel veel energie en is letterlijk ook gewoon zwaarder. Zal straks even nieuwe buikfoto in mijn album plakken.
Hoi dames!! Ik ben heel lang niet meer geweest, en dat komt omdat ik het heel erg druk heb gehad.. (nogsteeds eigelijk wel..) Ik heb inmiddels werk gevonden bij de AH als kwaliteitsmedewerker, ik zit nog wel in mn proeftijd maar per dec. gaat mn contract lopen als ik word aangenomen. Er is een hoop gebeurt met mij.. ik heb weer in het ziekenhuis gelegen eind sep. omdat ik salmonella had opgelopen, sinds ik werk word ik steeds ziek.. Ik heb nu ook koorts. Maar ik heb ook nog een ander iets waar ik graag raad bij zou willen.. Ik heb tijdens mn antibiotica kuur seks gehad..onveilig.. en ook heb ik mn pil 2 dagen niet kunnen nemen omdat mn vriend hem vergat.. Nou ben ik 3 dagen in mn stopweek, en heb ik een heel klein beetje bloed verlies alleen bij afvegen.. ik moet zaterdag weer met mn pil beginnen, maar zou ik misschien zwanger kunnen zijn? en zou deze bloeding geen innestelingsbloeding kunnen zijn?? het is namelijk licht roze van kleur.. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen!! Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!! & Alle mama's to be ook van harte!! Ik zal vanaf nu weer vaker komen.
Gewoon even een testje doen Miracle, die zou nu dan positief zijn, Zou niet op de gok beginnen met de pil, lijkt me niet de beste start van een zwangerschap. Balen van die salmonella zeg!
okee dan zal ik wel een test halen, bedankt juju ik heb nu ool geen bloe d verlies meer maar een test zal duidelijkheid geven ja. en idd die salmonella was echt berschrikkelijk ik.hou jullie op de hoogte meiden!
@miracle: ff een testje doen meid balen van die salmonella! hier heeft isabel het een maand lang gehad voordat we er achter waren wat het was! nu net klaar met AB dus hopelijk is het weg nu. het is een verschrikkelijke bacterie.
@naomi: ahw zo lang ermee rond gelopen? das echt erg!! Ja we hadden heel snel door dat Gwen hetzelfde had als ik, en we zijn beide opgenomen diezelfde dag ik eerst, daarna zij.. Over de test: hoeft niet meer, ben vandaag alsnog heel erg ongesteld geworden! Kwam ineens een heel hoop bloed uit, en nahjah moet zaterdag al weer met de pil gaan beginnen dus dat is dan maar een paar dagen bloeden. Had graag wel zwanger geweest, maar goed helaas (alsnog was het dan nog niet zeker of we het wel konden houden.. moet natuurlijk met het zkh in overleg gaan maar toch.. had wel mooi geweest) wil zo graag een 2de!!!!!
@ miracle: roerige tijden gehad dus. Snap je gevoelens wel. Dacht hier tijdje terug ook zwanger te zijn. Gevoelsmatig wil ik dat graag, verstand zegt nog even wat anders. Maar toch ergens knaagt het dan als je niet zwanger blijkt te zijn. @ moosey: hoe is ut??????? @ naomi: sneu van Isabel. Hoe is het daar met je 2 meiden? Heb een aantal van jullie (die ik terug kon vinden ) toegevoegd op Facebook. Is uiteraard aan jezelf of je me wel of niet wil toevoegen. Vind beide geen probleem Gekke vraag: meer kindjes die al lekkere obscene bewegingen maken? Hier ligt zoon in bed op zn knuffel te 'rijden' en was vandeweek bij een vriendin een kwartier lang en elke keer opnieuw op een bal aan het 'rijden'. Vind dat op zich niet zo'n probleem, kind is zich van geen kwaad bewust. Maar krijg al wel de indruk dat hij doorheeft dat dat gewoon een lekker gevoel is. Maar kan dat al wel op deze leeftijd?
@juudje: ow dan heb jij me toegevoegd, ik vroeg het me al af hihi. geen idee of kinderen dat nu al door kunnen hebben... hier nog niets gemerkt. het gaat hier erg goed met 2 kids, de meiden ontwikkelen zich erg snel! Isabel leert veel woordjes bij en Jasmijn tijgert/kruipt en begint een begin te maken met komen zitten. lichamelijk is Isabel nog steeds lang en dun (90 cm en 12kg) en Jasmijn gewoon gemiddeld tot net iets eronder met het gewicht maar dun zeker niet hihi. ben lichamelijk goed aan het herstellen, fysio is klaar en tevreden dus nu zo verder en alles terug oppakken langzamerhand. van de week geopereerd (kaak) en daar nu nog last van maar goed dat is maar tijdelijk hihi.
Hallo meiden ik meld me hier ook weer eens. Heb vaak meegelezen maar vaak geen tijd gehad om te reageren. Zoals de meesten wel weten ben ik 3 augustus bevallen van onze dochter Tess. Ik vond zelf de tweede keer mama worden leuken er makkelijker. Heb nu meer zelfvertrouwen. Ook wel nodig nu we met haar ook weer een medisch traject ingaan. Maar ik val hier dus gewoon weer even binnen hoop dat jullie het niet erg vinden. @juudje geen obscene bewegingen maar hij mag er graag even aan zitten bij het verschonen en in de douche. Laat het maar gaan het hoort er bij denk ik dan maar. @naomi getver salmonella zielig voor de kleine meid. F praat nog totaal niet. Maar lopen klimmen enz gaat hem goed af. @moosey ga jij een bevallen wil je, we zijn benieuwd! @juju ik heb een vraag voor je betreft dragen. Ik wil de kleine meid gaan dragen omdat ze nogal onrustig is en het mij makkelijk lijkt voor onderweg. Wat is een goede makkelijke draagdoek/zak om mee te beginnen? @miracle leuk weer eens wat van je te "horen" @all zal proberen weer vaker mee te schrijven ook al vind ik dat niet prettig op de tablet (laptop gesneuveld snik)
Kom even langsvliegen. Als draagzak: Bondolino, goed te gebruiken voor kleine frummels ook. En anders een rekbare doek (draagdoek.nl, bykay of tricotslen, ook goed op marktplaats te vinden). Wil je een echte draagzak, zoek dan op ergonomische draagzak en kijk eens naar de beco butterfly of de Manduca. Ik heb zelf ervaringen met een Beco Butterfly, draagbare en een rekbare doek (die zijn ook erg fijn maar prijziger dan een rekbare doek dus daar zou ik mee beginnen)
@Miracle: Leuk om weer wat van je te lezen! @Naomi: Jeetje, dat is ook schrikken van die salmonella. Wat had je aan je kaak? Lijkt mij pijnlijk, vooral omdat je je mond veel gebruikt. Diede is nu denk ik 95 cm en 15 kilo. Lekker stevig, maar niet dik. @Juudje: Diede is al een half jaar ofzo bezig met vieze bewegingen haha! Hij speelt ook vaak met z'n plasser tot 'ie stijf wordt. Kan het even niet anders omschrijven hihi. Ach, in bad mag hij het van mij, ik ga er niet spastisch over doen. Hoort er ook bij. @Miracle: Ik volg je natuurlijk op Facebook, dus blijf mooi op de hoogte en zie je twee knapperds regelmatig voorbij komen! Ik typ op mijn telefoon en post dit vast even voordat alles dadelijk weg is!
We zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest. Weer een andere want die ik zou hebben was ziek. Een jonge vent, heel aardig. Het viel hem op dat het vruchtwater weinig was voor de grootte van de baby. Dat is nog nooit geconstateerd, dus ik schrok een beetje. Hij zei dat het ook kon dat er vruchtwater onder haar hoofdje kon zitten en hij het niet zag. Ik hoefde mij geen zorgen te maken, maar heb wel al maandag weer een afspraak ipv donderdag. Omdat mijn suikerwaarden wat aan het stijgen zijn en mijn bloeddruk ook een beetje, vraag ik wel of ze mij toch willen inleiden met 38 weken. Ik ben ook bang dat het weer een zware baby is en wil dan niet nog 2 weken wachten. Spannend dus!
Ahh spannend Moosey! Ik begrijp dat je zoiets niet zal plaatsen op FB maar hier mag wel he, als je de datum hebt! Hoe wordt het gewicht geschat van de kleine (?) meid? Vieze bewegingen: HIer nog niet, met nadruk op nog. Spelen met piemeltjes en knuffel rijden (zowel jongens als meisjes) hoort er gewoon bij. Ga Druif tzt leren dat dat prima is op zijn eigen kamertje maar dat het minder gepast is als er andere mensen bij zijn. Verder hoort een piemel bij zijn lijfje (helaas, lelijke dingen ) dus dat moet je ook ontdekken, toch?