@Eyes: Was nog vergeten te vragen waarom je het medisch traject in moet met Tess. @Juju: Hier laat ik het weten zodra ik meer weet! Heb de laatste dagen in de avond wel flinke rugpijn, dus hoop maar dat het een voorteken is.
Even snel. @ moosey: spannend!!! Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden. En 38 weken is al over 4 dagen Echt de laatste, laatste loodjes nu hopelijk voor je Enne zoon lijkt dan wel een beetje op D. Zit hier ook al sinds hij controle heeft over zijn handjes het liefst aan zn piemel als hij de kans krijgt (lees: zijn luier uit gaat) @ juju: thanx voor je reactie. Ik laat zoon ook gewoon gaan hoor. Maar vroeg me af wat een beetje een redelijke leeftijd is om uit te leggen wat jij ook zegt. Ik ben behoorlijk vrij wbt seks e.d. dus ben altijd wel van open erover zijn (passend bij de leeftijd van het kind uiteraard). @ eyes: hoe gaat het nu met 2 kindjes? En waarvoor met Tess de medische molen in?
Ik word woensdag ingeleid! De gynaecoloog vindt dat verstandig omdat er nog steeds wat minder vruchtwater is en omdat mijn suikerwaardes een beetje schommelen. Ik mocht zelf een dag kiezen en woensdag ben ik precies 38 weken, dus ga dan geen dag langer wachten haha ! Ze gaan eerst kijken of ze meteen de vliezen kunnen breken en anders gaan ze eerst een ballonkatheter inbrengen om de boel op gang te helpen. Ben benieuwd hoe dat gaat, want vorige keer kreeg ik gel. Ik blijf in het ziekenhuis totdat het kindje is geboren. Spannend dus! Heb er veel zin in!
Spannend Moosey! Kwam al even kijken hier of je al naar de gyn geweest was, ja dus! Vandaag niet gekeken dus of je baarmoedermond al verweekt is??? Hoop dat je vandaag en morgen nog even kan genieten van de dikke buik en het hebben van 1 kind. En dan op naar woensdag! Succes alvast!
@Juudje: Nee, ze gaan woensdag kijken of mijn baarmoedermond is verweekt. Ik zit nu buiten terwijl Diede rondjes rijdt op zijn loopfiets en bedenk mij dat ik de zwangerschap nog helemaal niet zat ben! Maar goed, ben ook wel nieuwsgierig naar de baby! Nog nieuws over je schoonvader??
@ moosey: wel fijn dat je het zwanger zijn iig nog niet zat bent. Straks je meisje kunnen zien, vasthouden, ruiken etc. is idd ook wel heel fijn Lijkt me wel gek, als je weet dat je ingeleid gaat worden. Je weet toch min of meer wanneer je kind geboren gaat worden. Schoonvader krijgt over een paar weken weer een scan en dan 10 dagen erna de uitslag. Blijft dus spannend. Lief dat je er naar vraagt trouwens (hier nogal vergeetachtig in dat soort dingen)
@Juudje: inleiden is ook heel gek. Vond ik de vorige keer ook. Maar wel handig voor zo'n stresskip als ik ben. Nu kan ik rustig alles regelen . Ik probeer altijd eraan te denken als iemand of iemands vriend of familie wat heeft. Weet zelf hoe fijn dat is, maar snap ook dat niet iedereen eraan denkt of ermee bezig is.
Juudje ik heb geen idee haha vanaf wanneer je dat uit kan leggen. Moosey Ahh woensdag de grote dag dus! Super spannend! Waar gaat Diede heen?
@ juju: ik ook niet, we zien het wel wanneer we wat vertellen. Hoe is het met jou? Worden de kwaaltjes al minder?
@Juju: D. gaat dinsdagavond naar mijn schoonmoeder toe. Hoe voel jij je? Is deze zwangerschap zwaarder? Ik vond het erg meevallen, zwanger en de zorg voor een dreumes.
ik heb r gisteravond voor de grap eens op het potje gezet, voor het eerst, en binnen een minuut deed ze een plasje. ik dacht das toeval.. vanmorgen weer op potje gezet en weer binnen een minuut een plasje! vanmiddag voor het slapen gaan haar gevraagd of ze plasje wou doen op het potje, ja knikte ze.. en er kwam direkt een plasje! ikke zo trots
leuk dat je me hebt toegevoegd op fb trouwens ben ook wel benieuwd naar moosey, als we nou wisten of ze direct inleidbaar was of niet wisten we al iets meer!
Tja nog even geduld. Misschien gaat het wel super snel! (hoop ik stiekum ) Net muur in de babykamer geschilderd, nu even douchen en trakteer ik mezelf op iets lekkers
Daar ben ik! Vanmorgen hebben ze een ballonkatheter ingebracht omdat alles nog dicht zat. Na 6 uur hebben ze gevoeld en het doet wel iets, maar nog niet genoeg om mijn vliezen te breken. Het katheter blijft er in zitten en ze kijken vanavond nog even of ik niet te veel pijn heb. Vliezen breken gaan ze vandaag niet meer doen. Zal dus morgen worden. Maar ze hebben hier een heel groot bad met televisie waar ik zo lekker in ga liggen :-D
@ leeuw: wauw, wat goed!!!! Mag je zéker trots op zijn @ juju: egaal geschilderd of een muurschildering gemaakt? Fijn dat de zwangerschap nu goed gaat @ moosey: heerlijk zo'n bad! Jammer dat alles nog zo potdicht zit. Hopelijk gaat de ballonkatheter snel werken. Succes!!!! Hier blijft het lachen om het jongetje. Hebben hem "pardon" leren zeggen als hij een boertje laat. Leuke is dat je ze nu alles kan leren, hahaha. Dus ook als we niet kijken, horen we vaak "pa-don"